Ja dat moet overnieuw.quote:
Post je dan nog meer, of minder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat moet overnieuw.
20 juni begint dat pas. Volgende week heb ik een week vrij
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveldquote:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...quote:
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveld
of toch meer
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...
Het water blijft smerig, althans die modder op de grond, daarom zal ik 's zomers vaker bij de Groene Ja(e)ger liggen, maar dankzij de mooie dames en oud klasgenoten is 't Lageveld altijd erg vermakelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldig
Voetballen zonnen zwemmen bierdrinken
Dat is pas leven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...
Wat een mierenneuker die controleur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Ja dan gaan ze op hun strepen staan... hoe zielig kan je wezen, maar goed dat is dan ook het enige moment dat er iemand naar hun moet luisteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Tong stuurt een bosje bloemen denk ikquote:
cewlquote:
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tong stuurt een bosje bloemen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |