Ik ook.quote:
en dat zal mij aan mijn reet roesten,tegen de tijd dat ik hier morgen terug ben is deze al weer volquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben benieuwd of die OP morgen gefixt is.
die ga ik voor vanavond (laatste clubavond) onthoudenquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
* lionheaad zoekt nummer opquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Bluezz het volgende:
Op werkplekkie aangekomen is
Ik ben weer callgirl vandaag
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 week en dan is Suijk jarig...
Nog gelukt met je team?
quote:I don't know this language..BUT I am pretty sure all the lineman have been named "lineman 1" Lineman 2" or something similier.
Pak anders voetbalnamen, kun je ook mee uit de voeten denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:
[..]
Nee laatste stage dagquote:
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?quote:
Hey dat zeg ik ook vaak tegen mezelfquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?
Wat moest je eigenlijk doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor
dan moeten ze alles zelf oplossen
ja je gelooft het niet maar ik heb nog wel wat gedaan
Computers repareren. En Terminal Server beherenquote:
Ok. Hoe is het met je project?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Computers repareren. En Terminal Server beheren
Ja dat moet overnieuw.quote:
Post je dan nog meer, of minder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat moet overnieuw.
20 juni begint dat pas. Volgende week heb ik een week vrij
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveldquote:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...quote:
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveld
of toch meer
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |