Ik ook.quote:
en dat zal mij aan mijn reet roesten,tegen de tijd dat ik hier morgen terug ben is deze al weer volquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben benieuwd of die OP morgen gefixt is.
die ga ik voor vanavond (laatste clubavond) onthoudenquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
* lionheaad zoekt nummer opquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Bluezz het volgende:
Op werkplekkie aangekomen is
Ik ben weer callgirl vandaag
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 week en dan is Suijk jarig...
Nog gelukt met je team?
quote:I don't know this language..BUT I am pretty sure all the lineman have been named "lineman 1" Lineman 2" or something similier.
Pak anders voetbalnamen, kun je ook mee uit de voeten denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is weer disallowed. Ik ga nu maar echte namen verzinnen. Hij schrijft:
[..]
Nee laatste stage dagquote:
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?quote:
Hey dat zeg ik ook vaak tegen mezelfquote:Op donderdag 9 juni 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Mental note... niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed, niet meer zo laat naar bed....
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zouden ze zo blij zijn dat 'ie opdondert?
Wat moest je eigenlijk doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor
dan moeten ze alles zelf oplossen
ja je gelooft het niet maar ik heb nog wel wat gedaan
Computers repareren. En Terminal Server beherenquote:
Ok. Hoe is het met je project?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Computers repareren. En Terminal Server beheren
Ja dat moet overnieuw.quote:
Post je dan nog meer, of minder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat moet overnieuw.
20 juni begint dat pas. Volgende week heb ik een week vrij
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveldquote:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...quote:
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Minder dan lig ik wel met mijn lamme lichaam aan het lageveld
of toch meer
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook aan t Lageveld lig, maar dan moet het wel stukken warmer zijn. Hoewel het er nu ook vrij warm uitziet buiten...
Het water blijft smerig, althans die modder op de grond, daarom zal ik 's zomers vaker bij de Groene Ja(e)ger liggen, maar dankzij de mooie dames en oud klasgenoten is 't Lageveld altijd erg vermakelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal keer gelegen. Geweldig
Voetballen zonnen zwemmen bierdrinken
Dat is pas leven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
Tja ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.. het is nog ochtend en ik probeer mijn ontbijt binnen te houden...
Wat een mierenneuker die controleur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Ja dan gaan ze op hun strepen staan... hoe zielig kan je wezen, maar goed dat is dan ook het enige moment dat er iemand naar hun moet luisteren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets vanochtend
Heel rustig in de trein, niemand in mijn coupe, dus ik laat mijn vouwfiets uitgevouwen in de fietscoupe staan.
Controle, en het verzoek om hem toch in te klappen.... tjonge jonge een lege coupe!!![]()
Tong stuurt een bosje bloemen denk ikquote:
cewlquote:
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tong stuurt een bosje bloemen denk ik
en ik heb er ook minder last van ......althans op jaar basis, want kan me de dag niet heugen dat ik voor 10 uur 5x heb gepoept !quote:
Hij was er gisteren helemaal niet ofwelquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Tong komt wel weer bovendrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Ik verwacht niet andersquote:
Euuhhh, DutchGooner heeft het topic geopend.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
mis trouwens de [ en ] in de topictitel....jullie ook
Maar dan kan je wel weer geld verdienenquote:
diesels starten altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
Pff ik kan ff niet opstarten zeg.. lijk wel een diesel... een hele koud diesel...
oh shit ja...helemaal verkeerd gelezenquote:
Mja, geld. Varen is beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel weer geld verdienen
Heb je al besloten om te gaan ??
Oja ... maar ik kom wat langzaam op gangquote:
Ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, geld. Varen is beter.
Nog niet 100% besloten. Moet het er nog steeds even met mijn ouders over hebben.
Ga vandaag op mijn andere werk maar eens vragen hoe ze erover denken.
Correctquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan
Nu heb je de kans....
Dagje vrijquote:
En wat zijn nu 10 weken ?? das zo voorbij....quote:
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dagje vrij?
En ik kan vanavond niet naar Volendam door dat stink OV.
Nee, dat al helemaal niet. Toch jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dat al helemaal niet. Toch jammer.
Het is sowieso al een reis om de wereld, maar ik moet het nog even uitzoeken. Ik ben nu werken iigquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.
Bij jou later dus?
Ok werk ze, en vanavond komt t wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is sowieso al een reis om de wereld, maar ik moet het nog even uitzoeken. Ik ben nu werken iig.
Veel plezier vanavond.
Staken ze hier ook ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar hoelaat staken ze bij jullie dan? Hier van 10 tot 14, dus daarna weg.
Bij jou later dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |