en ik heb er ook minder last van ......althans op jaar basis, want kan me de dag niet heugen dat ik voor 10 uur 5x heb gepoept !quote:
Hij was er gisteren helemaal niet ofwelquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Tong komt wel weer bovendrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar is Tong eigenlijk? Op vakantie ofzo
Ik verwacht niet andersquote:
Euuhhh, DutchGooner heeft het topic geopend.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
mis trouwens de [ en ] in de topictitel....jullie ook
Maar dan kan je wel weer geld verdienenquote:
diesels starten altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
Pff ik kan ff niet opstarten zeg.. lijk wel een diesel... een hele koud diesel...
oh shit ja...helemaal verkeerd gelezenquote:
Mja, geld. Varen is beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel weer geld verdienen
Heb je al besloten om te gaan ??
Oja ... maar ik kom wat langzaam op gangquote:
Ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, geld. Varen is beter.
Nog niet 100% besloten. Moet het er nog steeds even met mijn ouders over hebben.
Ga vandaag op mijn andere werk maar eens vragen hoe ze erover denken.
Correctquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan
Nu heb je de kans....
Dagje vrijquote:
En wat zijn nu 10 weken ?? das zo voorbij....quote:
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dagje vrij?
En ik kan vanavond niet naar Volendam door dat stink OV.
Nee, dat al helemaal niet. Toch jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kut is dat hè. Wij gaan Helmond nét halen, maar een beetje een leuke voorbereiding zit er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |