quote:
Hej, ik hou ook van nijntjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Yoessef wat is dat nou met nijntje ?
beetje meer respect voor mijn broodtrommel hoor![]()
gij zult de naam Nijntje niet ijdel gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, ik hou ook van nijntjeHicham had dat nijntje icoontje van mij gejat
echt wel schattig, tweelingbroertjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, ik hou ook van nijntjeHicham had dat nijntje icoontje van mij gejat
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
echt wel schattig, tweelingbroertjes
Ga eens even met de billen bloot >> [pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!quote:
okee.. ik zat al een modje op te zoekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga eens even met de billen bloot >> [pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!![]()
Je zult niet de eerste zijn die een verzoek doet voor een nummerwijzigingen @ fok!mc titel
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:14 schreef bwt het volgende:
Nee hoor, zeker niet dood hier.
Zat een hele avond bij te lezen
Oké, Bike weer helemaal top. Ketting en tandwielen vervangen, ketting spanners vervangen en een kleine beurt.
Mijn kanarie loopt weer als een zonnetje.![]()
![]()
Nee industrie-ademer met twee crossbrommers. Ik ben gelukkig niet uit België en ik lul ook niet zo raarquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
Luucje zijt gij uit Belgie, en praat ge ook zo raer?![]()
![]()
Dacht het toch van wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee industrie-ademer met twee crossbrommers. Ik ben gelukkig niet uit België en ik lul ook niet zo raar
JaH Tufkap.quote:en weer mijn naam vaudt schrijven hè?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Zo, jullie zijn vroeg op het werk allemaal zeg
Werk????quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Zo, jullie zijn vroeg op het werk allemaal zeg
Doet je kaars het weer goed?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:19 schreef bwt het volgende:
ehhhhhh,,,,,,,,,,,,,,
Fok Motorclub [SC Deel 244] Zomer in je bol
niet gezien????
Hey, das mijn tekstquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen.
![]()
Oww, op die fietsquote:
Brillemans.quote:
Die gebruikte ik al toen jij nog niet eens geboren was.quote:
moggequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Overheen gelezen..
Maar jullie spammen ook zoveel als ik er niet ben
[finger]quote:
En die zal ik nog gebruiken als jij al gestorven bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Die gebruikte ik al toen jij nog niet eens geboren was.![]()
het begint al echt een luie Groninger te wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is ook wel 3 postjes terug dat'ie moest lezen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef hicham het volgende:
En die zal ik nog gebruiken als jij al gestorven bent
Er van uitgaande dat we allebei de gemiddelde leeftijd halen [afbeelding]
puur toevalquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
![]()
wat hebben jullie vanochtend toch tegen mij
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder ons daal je nog verder in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
![]()
wat hebben jullie vanochtend toch tegen mij
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder ons daal je nog verder in.![]()
We proberen je dus nog een beetje tegen wil en dank scherp te houden.![]()
"Everything you say, can be used against you"quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ben ik ook nog eens superfit, en zie er jonger uit voor mijn leeftijd heb ik vernomen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef hicham het volgende:
"Everything you say, can be used against you"![]()
Was meer van mijn kant uit, en ook een beetje van Mercy bedacht ik me naderhandquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal nooit meer praten dan.
![]()
![]()
Fok MC fitheidskampioenschappen
, tijgeren in de Ardennen combineren met bochtjes draaien?
![]()
ik ben juist heel fit door met die broodtrommel te blijven sjouwenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Was meer van mijn kant uit, en ook een beetje van Mercy bedacht ik me naderhandIk @ pics & jonger uitzien. Mercy @ Nijntje broodtrommel
En ik ben bang dat jij dan wel wint wat betreft fitheid. Status: hele dagen op school achter de laptop (informatica opleiding
), huiswerk achter laptop (idem), naar school op motor, kranten op brommer. Waar moet ik nou weer fit van zijn
n00b, blijf eens wakker johquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZIEK!!!!
Jullie zitten namelijk kostbare tijd 's avonds te verdoen achter een pc/laptop
1337, ik ben wakker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:26 schreef hicham het volgende:
n00b, blijf eens wakker joh
Het is namelijk niet alleen 's avonds, maar ook 's middags en 's ochtends
Dat heb je dan toch weer mooi gefixed!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa kijk eens aan, deel 244 *trots is*![]()
wie zegt dat mijn tijd kostbaar is ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
IK zeg dat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wie zegt dat mijn tijd kostbaar is ?![]()
![]()
Fulcrum for Presidentquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:29 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch weer mooi gefixed!![]()
![]()
Op dezelfde hoogte als Bushquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Qua stomme fouten maken pas je er wel tussen idd.![]()
Soms wel ja. Maar dat doet er nu niet toe, tis weer tijd voor een bakkiequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua stomme fouten maken pas je er wel tussen idd.![]()
Is dat je best grap ooit op de zaakquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben juist heel fit door met die broodtrommel te blijven sjouwen![]()
![]()
Nee hoor, ben gisteravond op zieken bezoek geeweest nadat ik de motor had opgehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat je best grap ooit op de zaakoveral met je broodtrommel posen.
![]()
Was gisteren ook een verstandelijk gehandicapte die bij de sportschool kwam met zijn trainingsschema.stond uitgebreid aan de balie te vertellen wat een slim systeem hij uitgevonden had.. en bleef er minutenlang in hangen .. hij had met geel de oefeningen gearceerd die hij moest doen, zo had hij een beter overzicht ..
..
maar ze reageerden wel leuk in de sportschool.. alleen hoe kap je zoiets af als die jongen maar blijft praten.
![]()
Debiel!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
shut the fuck off
![]()
![]()
![]()
dat zeg ik gewoon tegen onze bedrijfs debiel![]()
quote:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat je best grap ooit op de zaakoveral met je broodtrommel posen.
![]()
Was gisteren ook een verstandelijk gehandicapte die bij de sportschool kwam met zijn trainingsschema.stond uitgebreid aan de balie te vertellen wat een slim systeem hij uitgevonden had.. en bleef er minutenlang in hangen .. hij had met geel de oefeningen gearceerd die hij moest doen, zo had hij een beter overzicht ..
..
maar ze reageerden wel leuk in de sportschool.. alleen hoe kap je zoiets af als die jongen maar blijft praten.
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Debiel!
het is STFU en niet STFO!
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusiequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
IK zeg dat.
Jij bent de oudste, dus de duurste!
ik ben dat Houdoe ook helemaal niet gewendquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Stomme brabo's.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Mercy, je bent ingehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusie
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mercy, je bent ingehaald.
Er is iemand nog duurder!
![]()
RB zie ik hier echt bijna nooit meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoor![]()
maar ja dat weet je niet als je bijna niet op fok kom![]()
![]()
hij wil gewoon rellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef bwt het volgende:
kijk, je weet dus WEL wie er ouder is.
Digicam kopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan me advies geven. Sinds kort heb ik een motor, een Honda NTV, met een klein ruitje er op.
Ik heb echter het idee dat mijn helm precies geraakt wordt door de afgebogen luchtstroom, met lawaai en schudden als gevolg.
Hoe kan ik zo'n ruitje op een zinnige manier afstellen. (zonder windtunnel met rooksporen, heb ik even niet tot mijn beschikking momenteel. Ook een foto zit er niet in, digicam is kapot). Het is een ruitje ter breedte van de klokken en een centimeter of 30-40 hoog.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Romius het volgende:
smorgens
![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/1920/dscf00702ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
=![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/4926/xjr1200turbomedium3qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Digicam kopen?
Ik heb d'r nog wel 1 (5 Mp)
[img]We are looking for 25.000 pieces plastic strip, according to drawing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenik heb geen idee waar je het allemaal over heb
![]()
zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
van 7k RPM naar 8 k RPM 150 --> 200 pk
van 8k RPM naar 9 k RPM 200 --> 242 pk
Tering man. Dat ding is giftig!!!!
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
Zouden daar geen grotere ruitjes voor te krijgen zijn?
Misschien mij louis.de of motozoom.nl ?
Gedraag je als een man en ruk dat ruitje d'r gewoon afquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.
Ik denk dat ik met dat ruitje mijn hoofd wel uit de wind moet kunnen houden, zoek alleen een zinnige manier om dat af te stellen.
Of is het gewoon een kwestie van uitproberen?
Overwegingen:
- Te laag: geen afbuigende werking
- Te hoog: (te rechtop): afbrekende turbulentie en alsnog in de wind zitten
Wat ben ik goed hè!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.
Ik denk dat ik met dat ruitje mijn hoofd wel uit de wind moet kunnen houden, zoek alleen een zinnige manier om dat af te stellen.
Overwegingen:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
url=We are looking for 25.000 pieces plastic strip, according to drawing.
Material RAL blue to be specified, high stifness and self adhesive to stick on anodised aluminium.
Looking forward to your offer,
]afbeelding[/url
Shit, M-F smiley weg.![]()
![]()
Je vergeet te lelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Schitterende tas - had een reply van mij kunnen zijn, ware het niet dat ik niet zo gruwelijk veel post op de rest van FOKquote:
We zullen je missen met al je duidelijkheidquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vergeet te lelijk.![]()
Ben er niet meer vandaag schat ik, druk druk drukniet normaal meer.
En vanmiddag ook ineens een collega vrij.
Maar sinds je Raus hebt ontmoet is het weer helemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze staat te koop bij motorcentrum eindhoven
was ooit 1 van mijn favorietenlang geleden
![]()
[afbeelding]
dit was volgens mij de eerste BMW die er een beetje als een SuperSport uitzagquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar sinds je Raus hebt ontmoet is het weer helemaal goed gekomen?
En Raus is daar niet alleen in.quote:
een bak plasticquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En Raus is daar niet alleen in.
mên....
was da ding lillik![]()
![]()
Vreemd toch dat er totaal niets moois meer aan te vinden is ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef bwt het volgende:
Was vroeger ook mijn favo,was toen de snelste productie machiene die er was.
Als je het nu gaat bekijken dan is het gewoon een lelijke tupperware bak
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Op dezelfde hoogte als Bush![]()
[afbeelding]
Uuhm, ik weet niet wat voor soort ruitje er op jouw motor zit, maar volgens mij heb ik er ook 'aardig' last van. Als ik met tegenwind naar een meetquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Overwegingen:
En ja hoor, mf zegt busa's, youssef zegt negersssssquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef hicham het volgende:
DOn't hotlink large images![]()
Hayabusa topic @ MF is grappiggaat echt nergens over
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3049534
die rooie stip had ik ook met een helm,quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, ik weet niet wat voor soort ruitje er op jouw motor zit, maar volgens mij heb ik er ook 'aardig' last van. Als ik met tegenwind naar een meetrij, dan heb ik ook een pijnlijke rode stip op mijn voorhoofd waar ik normaal geen last van heb. Daarvoor wil ik nog een dubble bubble ruitje oid kopen, zo een ruitje met een bubbel in het midden die wat hoger is
![]()
Volgens mij kom je er dan zelf vanaf.
edit: Ik zie op google dat het een naked bike isDan wordt het wat anders ja..
Niet eens ingedrukt aan de voorkant?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die rooie stip had ik ook met een helm,bijna 2 jaar mee rond gereden Bleek later gewoon te klein te zijn
![]()
![]()
Ineens weet je het.... je wordt Hindoe !quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, ik weet niet wat voor soort ruitje er op jouw motor zit, maar volgens mij heb ik er ook 'aardig' last van. Als ik met tegenwind naar een meetrij, dan heb ik ook een pijnlijke rode stip op mijn voorhoofd waar ik normaal geen last van heb. Daarvoor wil ik nog een dubble bubble ruitje oid kopen, zo een ruitje met een bubbel in het midden die wat hoger is
![]()
Volgens mij kom je er dan zelf vanaf.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ineens weet je het.... je wordt Hindoe !![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef bwt het volgende:
Heb nooit last gehad van een stip - wel een streep dwars over m'n voorhoofd - naad van de voering van de helm.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef Youssef het volgende:
[..]Dat is klote als je een helm muts op heb gehad, doe ik die helm muts af zie ik dat ding gewoon nog gespiegeld op mijn voorhoofd gedrukt zitten
1 keer zelfs op een koude ochtend had ik een soort van dikke helmmuts die een brei patroon had aangehad... dat was pas schrikken toen ik hem afdeed
![]()
Maargoed, hindoe of niet. Eigenlijk is het vaak meer een ovaal![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef bwt het volgende:
Misschien moet ik dan maar naar huis gaan.
hmm ook een goed idee.......
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef bwt het volgende:
Misschien moet ik dan maar naar huis gaan.
hmm ook een goed idee.......
nou ja zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:43 schreef bwt het volgende:
NEC Computers - professionele markt (over het algemeen)
Jaaa, en daar krijgen we ook regelmatig telefoon over.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou ja zegdat is toevallig
krijg net een stapel NEC dvd branders op mijn bureau gegooid om te testen of er daadwerkelijk problemen zijn in Combinatie met Compaq
![]()
jammer dat wij dat niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaaa, en daar krijgen we ook regelmatig telefoon over.![]()
![]()
NEC Branders zijn niet van NEC Computers maar van NEC duitsland. Heb ik dus helemaal nix mee vandoen. kan ik lekker doorverwijzen naar www.de.nec.de waar ze alle info kunnen vinden
Daar zeg je het al, je moet wel voedoende drinken (vocht,,,, drinken is niet altijd alcohol of zo)quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:12 schreef Youssef het volgende:
Damn, ben nu volledig wakker en bijgelezen van het internet en ga nu maar de deur uitVakantie zorgt echt voor een slecht leefritme, altijd koppijn met wakker worden en te laat gaan slapen. En dan drink ik ook nog niet eens
![]()
![]()
Moeten wij ook maar als het niet van ons is dan is het niet van ons....quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jammer dat wij dat niet kunnen doenwij moeten onderbouwd aangeven waarom het niet werkt
![]()
hoofdpijn krijg je toch ook als je te weinig drinkt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:12 schreef Youssef het volgende:
Damn, ben nu volledig wakker en bijgelezen van het internet en ga nu maar de deur uitVakantie zorgt echt voor een slecht leefritme, altijd koppijn met wakker worden en te laat gaan slapen. En dan drink ik ook nog niet eens
![]()
![]()
Dus jij bent ook gewoon een mens?!?!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het ook hoor, als ik TE lang in bed blijf liggen kom ik er ook uit met knallende hoofdpijn
quote:
wij kunnen heel veel mensen gebruiken in reserve Belgiequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hebben jullie geen afdeling ergens in Nederland (dus niet reserve belgie) waar ze nog mensen nodig hebben voor stage. En dan het liefst iets met wat ik hierboven schreef in de vorige post?
Terwijl jij in de tussentijd zoekt naar een stageplek ga ik wel even motorrijden en dan naar huis
Ik hoop wel dat jullie de Tango op het afdansprogramma hebben staan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:26 schreef bwt het volgende:
GRRRRRRRRRR![]()
en ik moet nog 1 dag.
Maar morgen afdansen met patricia![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat jullie de Tango op het afdansprogramma hebben staan ?
De mooiste om te dansen.... vooral als je in love bent.
Dan is ie helemáááál ge*l !quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef bwt het volgende:
O ja, ik dans al een paar jaar 19
komt wel goed dus
Kan me nog wel herinneren dat Duitsland Nederland inviel rond de jaren 40 - 45 en dat we in een kelder bij kaarslicht dit filmpje ook al kekenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
tering dan heb je geluk
filmpje
of je kan gewoon goed rijden
Filmpje is niet duidelijk, en verder ook niet veel bijzonders te zienquote:
Te verquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij kunnen heel veel mensen gebruiken in reserve Belgie![]()
we hebben ook nog vestigingen in uk, de, ch, fr, it,maar dat is zeker ook te ver rijden met je motor ?
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan me nog wel herinneren dat Duitsland Nederland inviel rond de jaren 40 - 45 en dat we in een kelder bij kaarslicht dit filmpje ook al keken![]()
tjaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt avontuurlijk ingesteld
Hmpfquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zag net op M-F dat jij ook ging rijden ?
minimeetje ?
Huh, gisteren ook al toch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:56 schreef Youssef het volgende:
HmpfJammer dat je het zo laat meldt want ik heb al gereden
![]()
![]()
Ga zo sporten![]()
![]()
jammerquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
HmpfJammer dat je het zo laat meldt want ik heb al gereden
![]()
![]()
Ga zo sporten![]()
![]()
Hier ook al vanwege OV staking, sjit heyquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Keidruk op de weg hier, ongeluk in de Botlektunnel.
Alles staat compleet vast, deed er zelfs met de motor over 9.6 kilometer nog 25 minuten over.
Beter brand je je poten aan je brommerquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Porno kijken op je computer is geen sport.![]()
quote:
quote:Op donderdag 09 juni 2005 19:03 schreef MDevil het volgende:
Ben ik blij dat ik motor rij en vooral op zulke dagen.
Stukkie van 22 km heb er een uur over gedaan.
Met het koekblik zou dat dus veeeeeeeeeeeeeeel langer geweest zijn
quote:Op donderdag 09 juni 2005 18:33 schreef artie het volgende:
Ik heb er 1 1/2 uur over gedaan om vanaf hoogte afslag Hoogvliet tot aan Spijkenisse centrum te komen:(:(
Moest vandaag helaas met de auto omdat ik m'n achterband lek gereden heb en dan zal je zien,kom je dus weer in zo'n klote file!!
|(|(|(
@Stekman: ik zag je je er tussendoor wurmen.
Ik heb je nog nooit in levende lijve gezien maar had wel een vermoeden dat jij het was.;)
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Porno kijken op je computer is geen sport.![]()
Ben benieuwd wat voor klapper die fietser en die bromfietser met elkaar hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Begreep er zelf eerst ook geen ene flikker van, totdat ik het nieuwsbericht op Fok las
Voor deze tunnel:
[afbeelding]
Stonden ze dus allemaal vast, wat dus een hele opstopping maakte waar ik dus ook doorheen moest(moet voor die tunnel langs) Kloteambtenaren
![]()
Hoe vaak heeft het OV nu al wel niet zitten staken
Bron. Anders moet ik zoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef Youssef het volgende:
Ben benieuwd wat voor klapper die fietser en die bromfietser met elkaar hebben gemaakt
quote:
[finger]quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef Youssef het volgende:
OPM, zet hem even goed vast, want dat ding til je zo weg.
nog geen adres doorgegevenquote:Hmmm, was het niet een 'potentiele koper' die even je adres heeft opgevraagd?
Mwoah, op het eerste gezicht welquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2000 euries
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
net niet of...? beetje voor de oorlogs-puch-zadel
Respectvol dingquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2000 euries
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
net niet of...? beetje voor de oorlogs-puch-zadel
Twee opties:quote:
Nope, ben niet gehacked door rietvaerderquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
en niemand die wat over mijn filmpje heeft gezegd
Ja, nog ff dan denkt ie dat we hem na-apenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:14 schreef Youssef het volgende:Dat filmpje lijkt trouwens wel erg op dat van Didiot
Slide op het einde, nep wheelie in het begin
Jij hebt ook lekker onregelmatige werktijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef RB het volgende:
Weekend
![]()
Vier dagen gewerkt en meer als 20 overuren
Coole shitquote:
Is dit een verkapte vraag om online te komen zodat ik je een account kan geven op groothoofdje?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Waar kan ik het filmpje uploaden ?
Mijn rechtervoorvorkpoot lekt nu welquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Coole shit
Wou dat ik ook kon gaan stunten met de KLX maarja gebeurd momenteel niet zo heel veel![]()
Youssef, help deze dame ffquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Waar kan ik het filmpje uploaden ?
ik vind hem er wel erg veel op lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, ben niet gehacked door rietvaerder
Maakt niet uit.. als ik hem maar in dit topic kan krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vraag om online te komen zodat ik je een account kan geven op groothoofdje?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn rechtervoorvorkpoot lekt nu wel![]()
Wordt dus een keerrring vervangen neem ik aan
[..]
Youssef, help deze dame ff
Mijn custom smiley gebruik maakt het goed toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind hem er wel erg veel op lijken![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met oog op de toekomstremleidingen gekocht
wat kostte die zooi nieuw mercy en joess?
110 euro incl remvloeistofquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met oog op de toekomstremleidingen gekocht
wat kostte die zooi nieuw mercy en joess?
Wat had jij laatst met die voorvorkpoten gedaan, alleen olie ververst of ook keerringen vervangen? Zo ja, is het te doen door deze n00b hierquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
110 euro incl remvloeistof![]()
ik vond het een rotklus om te doen dus heb het laten doen bij Sabra en die hadden er best wel werk aanmaar het remt super
![]()
![]()
relaxquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vond het een rotklus om te doen dus heb het laten doen bij Sabra en die hadden er best wel werk aanmaar het remt super
![]()
![]()
Olie, keerringen en stofkeerringenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat had jij laatst met die voorvorkpoten gedaan, alleen olie ververst of ook keerringen vervangen? Zo ja, is het te doen door deze n00b hier![]()
Waar heb jij je voorkant op laten rusten? Heb jij een bokje ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Olie, keerringen en stofkeerringenen het is een heel precies werkje wat op zich niet zo moeilijk te doen is
of jij het kan weet ik niet
heb je nog nooit zien klussen
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
montage was 45 euro
![]()
Vergeet het maar, kan je nu al wel vertellen dat ie hem gaat brengen naar de dealert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Olie, keerringen en stofkeerringenen het is een heel precies werkje wat op zich niet zo moeilijk te doen is
of jij het kan weet ik niet
heb je nog nooit zien klussen
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar heb jij je voorkant op laten rusten? Heb jij een bokje ofzo
Ga pas naar de dealer als de linker ook stuk is, toe nou. Ga hem geen half werk laten doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vergeet het maar, kan je nu al wel vertellen dat ie hem gaat brengen naar de dealert.Tenminste, ik zou het bij de dealer laten doen
En hicham zal wel moeten
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Waar kan ik ook alweer van die codes downloaden zodat ik wel normaal porno kan kijken
Je hebt ook al geen paddock, maargoed... lijkt me redelijk uitzonderlijk dat die dingen tegelijk stuque gaan. Dus 1 vervangen is gewoon direct beiden vervangen. Tenminste, zo luidt mijn deviesquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga pas naar de dealer als de linker ook stuk is, toe nou. Ga hem geen half werk laten doen
die 150 euro was afgesproken incl montagequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef Youssef het volgende:
[..]Hej
hoe
kan
dat
?
Wat heb je laten doen? 2 maal voor toch?
Mijn bon:
- Goodridge remleiding ZX6R voor 150,-
- Goodrigde remleiding ZX6R achter 60,-
- SBK3 remblokken 43,792![]()
- Arbeid 0,25 (kwartier) * 47,60 = 11,90.Tell me, want ik ga ze bellleeeeuuuhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
Of vriendenprijsje?
Ja jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
codecs, ff googlen op codecs denk ik he
Weet zelf ook niet waar, kan me niet herinneren dat ik codecs ooit apart heb gedownload
Dus ik ben niet genaaid...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die 150 euro was afgesproken incl montage![]()
![]()
jij klinkt als dat je het allemaal wel zelf kanquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt ook al geen paddock, maargoed... lijkt me redelijk uitzonderlijk dat die dingen tegelijk stuque gaan. Dus 1 vervangen is gewoon direct beiden vervangen. Tenminste, zo luidt mijn devies
Ik weet zeker dat we dat wel kunnen, maar luiheid icm 5 etages en gereedschap dat niet bij de hand ligt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij klinkt als dat je het allemaal wel zelf kan![]()
![]()
het is heel goed om je motor te kennenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we dat wel kunnen, maar luiheid icm 5 etages en gereedschap dat niet bij de hand ligt...![]()
Misschien toch maar een poging wagen Hicham
Pik je dat Raus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als er iets is sta je niet als een mongool naar dat ding te kijken![]()
Raus doet het onderhoud en controle allemaal zelfquote:
Shit, you got me therequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een donatie gedaanop de megameet
![]()
Dat is dan toch juist de 1e versnellingquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ben weer klaar voor actie morgen.
Tussendoor nog even naar de bouwmarkt voor een borgringetje, zit standaard niet bij het voortandwiel.![]()
Beter dan nieuw kunnen we nu dus zeggen.![]()
Heb ook nog de 21'ste versnelling op de mountainbike getestonderweg voor het onderdeeltje naar de bouwmarkt was de weg afgesloten hier ergens, weet nu dat je zelfs dan nog niet vooruit komt in mul zand, slingerde overal naartoe behalve vooruit.
![]()
De woonkamer stinkt naar wax, heb nog beter mijn best gedaan dan zondag.![]()
Zet gewoon die MOV onlinequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor !
Nu heb ik van die MOV een AVI gemaakt heb ik er mooie rode tekst doorheen.![]()
Trialversie
Kan ik daar morgen ook antwoord op geven, ik twijfelquote:
Mooi, nu nog de bestandsnaam achter http://www.groothoofdje.nl/fokmc/ plakken en dan hebben we het filmpje te pakken, ik weet de bestandsnaam echter nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Hij is aangekomen en uit mijn handen nu.
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOVquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
filmpje-ondeugend achterop
Ik pleur hem toch met bestandsnaam erop ?
Veel werk en weinig personeelquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, nog ff dan denkt ie dat we hem na-apen
[..]
Jij hebt ook lekker onregelmatige werktijdenBoortorenwerk enzo
Ja ik dacht dat jullie dat meteen al zouden doen. Ik lever hem alleen af.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOV
Ja ik kan toch niet zien wat voor bestandsnaam jij hebt gedaan en waar het staat
Nu wel, want ik heb ff via FTP gekeken
Heb niet gezien dat er een bord stond met verboden om 180 te rijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
Ik zie het ja, aan het eind staat er een groot spandoek met 'Circuit Assen'Mooi stukkie asfalt, en ik zie dat jullie daar toch minstens 180 reden. Mag dat ???
leuk filmpjequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie dat meteen al zouden doen. Ik lever hem alleen af.![]()
Dit is een stukje achter de TT-baan waar we destijds ook met een aantal hebben gereden.
En RB mocht niet zo hard van mij... omdat ik niet echt optimaal lekker zat met de camera in mijn hand.
ZO HARD ?!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef RB het volgende:
[..]
Heb niet gezien dat er een bord stond met verboden om 180 te rijden![]()
![]()
Bij 50 seconden kan je het tellertje wel aardig aflezen jaquote:
.MOV ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOV
Ja ik kan toch niet zien wat voor bestandsnaam jij hebt gedaan en waar het staat
Nu wel, want ik heb ff via FTP gekeken
zal ff kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij 50 seconden kan je het tellertje wel aardig aflezen ja
Ik ga de douche in en daarna pitten
Pit ze!!![]()
Troost je.... ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
.MOV ?![]()
Die shit kan ik dus niet bekijken![]()
sorry, moet morgen avond hard aan het werk en dan moet ik wel fit zijn.....quote:
Don't be sorry ... zorg nou maar dat je in topconditie bent !quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
[..]
sorry, moet morgen avond hard aan het werk en dan moet ik wel fit zijn.....![]()
Slaap lekker !quote:
quote:Ik heb overigens goede ervaringen met een held (magneet) tanktas. Zelfs op een naked bike bleef die goed zitten. Aan de andere kant ben ik op de A6 bij Almere ook wel eens een tanktas kwijt geraakt en er blijft weinig over als die onder twee auto's door gegaan is. Niet altijd vertrouwen op de magneet maar een extra riempje los om het stuur of balhoofd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |