Gedraag je als een man en ruk dat ruitje d'r gewoon afquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.
Ik denk dat ik met dat ruitje mijn hoofd wel uit de wind moet kunnen houden, zoek alleen een zinnige manier om dat af te stellen.
Of is het gewoon een kwestie van uitproberen?
Overwegingen:
- Te laag: geen afbuigende werking
- Te hoog: (te rechtop): afbrekende turbulentie en alsnog in de wind zitten
Wat ben ik goed hè!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.
Ik denk dat ik met dat ruitje mijn hoofd wel uit de wind moet kunnen houden, zoek alleen een zinnige manier om dat af te stellen.
Overwegingen:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
url=We are looking for 25.000 pieces plastic strip, according to drawing.
Material RAL blue to be specified, high stifness and self adhesive to stick on anodised aluminium.
Looking forward to your offer,
]afbeelding[/url
Shit, M-F smiley weg.![]()
![]()
Je vergeet te lelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Schitterende tas - had een reply van mij kunnen zijn, ware het niet dat ik niet zo gruwelijk veel post op de rest van FOKquote:
We zullen je missen met al je duidelijkheidquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vergeet te lelijk.![]()
Ben er niet meer vandaag schat ik, druk druk drukniet normaal meer.
En vanmiddag ook ineens een collega vrij.
Maar sinds je Raus hebt ontmoet is het weer helemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze staat te koop bij motorcentrum eindhoven
was ooit 1 van mijn favorietenlang geleden
![]()
[afbeelding]
dit was volgens mij de eerste BMW die er een beetje als een SuperSport uitzagquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar sinds je Raus hebt ontmoet is het weer helemaal goed gekomen?
En Raus is daar niet alleen in.quote:
een bak plasticquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En Raus is daar niet alleen in.
mên....
was da ding lillik![]()
![]()
Vreemd toch dat er totaal niets moois meer aan te vinden is ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef bwt het volgende:
Was vroeger ook mijn favo,was toen de snelste productie machiene die er was.
Als je het nu gaat bekijken dan is het gewoon een lelijke tupperware bak
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Op dezelfde hoogte als Bush![]()
[afbeelding]
Uuhm, ik weet niet wat voor soort ruitje er op jouw motor zit, maar volgens mij heb ik er ook 'aardig' last van. Als ik met tegenwind naar een meetquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Overwegingen:
En ja hoor, mf zegt busa's, youssef zegt negersssssquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef hicham het volgende:
DOn't hotlink large images![]()
Hayabusa topic @ MF is grappiggaat echt nergens over
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3049534
die rooie stip had ik ook met een helm,quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, ik weet niet wat voor soort ruitje er op jouw motor zit, maar volgens mij heb ik er ook 'aardig' last van. Als ik met tegenwind naar een meetrij, dan heb ik ook een pijnlijke rode stip op mijn voorhoofd waar ik normaal geen last van heb. Daarvoor wil ik nog een dubble bubble ruitje oid kopen, zo een ruitje met een bubbel in het midden die wat hoger is
![]()
Volgens mij kom je er dan zelf vanaf.
edit: Ik zie op google dat het een naked bike isDan wordt het wat anders ja..
Niet eens ingedrukt aan de voorkant?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die rooie stip had ik ook met een helm,bijna 2 jaar mee rond gereden Bleek later gewoon te klein te zijn
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |