Zonder ons daal je nog verder in.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
![]()
wat hebben jullie vanochtend toch tegen mij
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder ons daal je nog verder in.![]()
We proberen je dus nog een beetje tegen wil en dank scherp te houden.![]()
"Everything you say, can be used against you"quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ben ik ook nog eens superfit, en zie er jonger uit voor mijn leeftijd heb ik vernomen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef hicham het volgende:
"Everything you say, can be used against you"![]()
Was meer van mijn kant uit, en ook een beetje van Mercy bedacht ik me naderhandquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal nooit meer praten dan.
![]()
![]()
Fok MC fitheidskampioenschappen
, tijgeren in de Ardennen combineren met bochtjes draaien?
![]()
ik ben juist heel fit door met die broodtrommel te blijven sjouwenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Was meer van mijn kant uit, en ook een beetje van Mercy bedacht ik me naderhandIk @ pics & jonger uitzien. Mercy @ Nijntje broodtrommel
En ik ben bang dat jij dan wel wint wat betreft fitheid. Status: hele dagen op school achter de laptop (informatica opleiding
), huiswerk achter laptop (idem), naar school op motor, kranten op brommer. Waar moet ik nou weer fit van zijn
n00b, blijf eens wakker johquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZIEK!!!!
Jullie zitten namelijk kostbare tijd 's avonds te verdoen achter een pc/laptop
1337, ik ben wakker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:26 schreef hicham het volgende:
n00b, blijf eens wakker joh
Het is namelijk niet alleen 's avonds, maar ook 's middags en 's ochtends
Dat heb je dan toch weer mooi gefixed!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa kijk eens aan, deel 244 *trots is*![]()
wie zegt dat mijn tijd kostbaar is ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
IK zeg dat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wie zegt dat mijn tijd kostbaar is ?![]()
![]()
Fulcrum for Presidentquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:29 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch weer mooi gefixed!![]()
![]()
Op dezelfde hoogte als Bushquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Qua stomme fouten maken pas je er wel tussen idd.![]()
Soms wel ja. Maar dat doet er nu niet toe, tis weer tijd voor een bakkiequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua stomme fouten maken pas je er wel tussen idd.![]()
Is dat je best grap ooit op de zaakquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben juist heel fit door met die broodtrommel te blijven sjouwen![]()
![]()
Nee hoor, ben gisteravond op zieken bezoek geeweest nadat ik de motor had opgehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat je best grap ooit op de zaakoveral met je broodtrommel posen.
![]()
Was gisteren ook een verstandelijk gehandicapte die bij de sportschool kwam met zijn trainingsschema.stond uitgebreid aan de balie te vertellen wat een slim systeem hij uitgevonden had.. en bleef er minutenlang in hangen .. hij had met geel de oefeningen gearceerd die hij moest doen, zo had hij een beter overzicht ..
..
maar ze reageerden wel leuk in de sportschool.. alleen hoe kap je zoiets af als die jongen maar blijft praten.
![]()
Debiel!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
shut the fuck off
![]()
![]()
![]()
dat zeg ik gewoon tegen onze bedrijfs debiel![]()
quote:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat je best grap ooit op de zaakoveral met je broodtrommel posen.
![]()
Was gisteren ook een verstandelijk gehandicapte die bij de sportschool kwam met zijn trainingsschema.stond uitgebreid aan de balie te vertellen wat een slim systeem hij uitgevonden had.. en bleef er minutenlang in hangen .. hij had met geel de oefeningen gearceerd die hij moest doen, zo had hij een beter overzicht ..
..
maar ze reageerden wel leuk in de sportschool.. alleen hoe kap je zoiets af als die jongen maar blijft praten.
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Debiel!
het is STFU en niet STFO!
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusiequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
IK zeg dat.
Jij bent de oudste, dus de duurste!
ik ben dat Houdoe ook helemaal niet gewendquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Stomme brabo's.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Mercy, je bent ingehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusie
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mercy, je bent ingehaald.
Er is iemand nog duurder!
![]()
RB zie ik hier echt bijna nooit meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoor![]()
maar ja dat weet je niet als je bijna niet op fok kom![]()
![]()
hij wil gewoon rellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef bwt het volgende:
kijk, je weet dus WEL wie er ouder is.
Digicam kopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan me advies geven. Sinds kort heb ik een motor, een Honda NTV, met een klein ruitje er op.
Ik heb echter het idee dat mijn helm precies geraakt wordt door de afgebogen luchtstroom, met lawaai en schudden als gevolg.
Hoe kan ik zo'n ruitje op een zinnige manier afstellen. (zonder windtunnel met rooksporen, heb ik even niet tot mijn beschikking momenteel. Ook een foto zit er niet in, digicam is kapot). Het is een ruitje ter breedte van de klokken en een centimeter of 30-40 hoog.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Romius het volgende:
smorgens
![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/1920/dscf00702ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
=![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/4926/xjr1200turbomedium3qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Digicam kopen?
Ik heb d'r nog wel 1 (5 Mp)
[img]We are looking for 25.000 pieces plastic strip, according to drawing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenik heb geen idee waar je het allemaal over heb
![]()
zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
van 7k RPM naar 8 k RPM 150 --> 200 pk
van 8k RPM naar 9 k RPM 200 --> 242 pk
Tering man. Dat ding is giftig!!!!
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
Zouden daar geen grotere ruitjes voor te krijgen zijn?
Misschien mij louis.de of motozoom.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |