quote:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat je best grap ooit op de zaakoveral met je broodtrommel posen.
![]()
Was gisteren ook een verstandelijk gehandicapte die bij de sportschool kwam met zijn trainingsschema.stond uitgebreid aan de balie te vertellen wat een slim systeem hij uitgevonden had.. en bleef er minutenlang in hangen .. hij had met geel de oefeningen gearceerd die hij moest doen, zo had hij een beter overzicht ..
..
maar ze reageerden wel leuk in de sportschool.. alleen hoe kap je zoiets af als die jongen maar blijft praten.
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Debiel!
het is STFU en niet STFO!
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusiequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
IK zeg dat.
Jij bent de oudste, dus de duurste!
ik ben dat Houdoe ook helemaal niet gewendquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Stomme brabo's.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Als ze daar tot ziens zeggen is het "houdoe", gecopieerd uit het Engels van how do you do?
Hebben ze ook al verkeerde overgenomen.![]()
Mercy, je bent ingehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Mercy de oudste is???? over de prijs ga ik niet in discusie
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mercy, je bent ingehaald.
Er is iemand nog duurder!
![]()
RB zie ik hier echt bijna nooit meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
voordat BWT bij de Fok-MC kwam was ik al niet de oudste hier hoor![]()
maar ja dat weet je niet als je bijna niet op fok kom![]()
![]()
hij wil gewoon rellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef bwt het volgende:
kijk, je weet dus WEL wie er ouder is.
Digicam kopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan me advies geven. Sinds kort heb ik een motor, een Honda NTV, met een klein ruitje er op.
Ik heb echter het idee dat mijn helm precies geraakt wordt door de afgebogen luchtstroom, met lawaai en schudden als gevolg.
Hoe kan ik zo'n ruitje op een zinnige manier afstellen. (zonder windtunnel met rooksporen, heb ik even niet tot mijn beschikking momenteel. Ook een foto zit er niet in, digicam is kapot). Het is een ruitje ter breedte van de klokken en een centimeter of 30-40 hoog.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Romius het volgende:
smorgens
![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/1920/dscf00702ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
=![]()
[[url=http://img290.echo.cx/img290/4926/xjr1200turbomedium3qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Digicam kopen?
Ik heb d'r nog wel 1 (5 Mp)
[img]We are looking for 25.000 pieces plastic strip, according to drawing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die crossbrommers beginnen jouw verstand aan te tastenik heb geen idee waar je het allemaal over heb
![]()
zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ga er zaterdag eentje halen. Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:04 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
van 7k RPM naar 8 k RPM 150 --> 200 pk
van 8k RPM naar 9 k RPM 200 --> 242 pk
Tering man. Dat ding is giftig!!!!
Sterker nog: dat is 'm. Al zit er onderhand weer een zwart zadel op en een koffertje achterop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
Zouden daar geen grotere ruitjes voor te krijgen zijn?
Misschien mij louis.de of motozoom.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |