Shit, you got me therequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een donatie gedaanop de megameet
![]()
Dat is dan toch juist de 1e versnellingquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ben weer klaar voor actie morgen.
Tussendoor nog even naar de bouwmarkt voor een borgringetje, zit standaard niet bij het voortandwiel.![]()
Beter dan nieuw kunnen we nu dus zeggen.![]()
Heb ook nog de 21'ste versnelling op de mountainbike getestonderweg voor het onderdeeltje naar de bouwmarkt was de weg afgesloten hier ergens, weet nu dat je zelfs dan nog niet vooruit komt in mul zand, slingerde overal naartoe behalve vooruit.
![]()
De woonkamer stinkt naar wax, heb nog beter mijn best gedaan dan zondag.![]()
Zet gewoon die MOV onlinequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor !
Nu heb ik van die MOV een AVI gemaakt heb ik er mooie rode tekst doorheen.![]()
Trialversie
Kan ik daar morgen ook antwoord op geven, ik twijfelquote:
Mooi, nu nog de bestandsnaam achter http://www.groothoofdje.nl/fokmc/ plakken en dan hebben we het filmpje te pakken, ik weet de bestandsnaam echter nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Hij is aangekomen en uit mijn handen nu.
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOVquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
filmpje-ondeugend achterop
Ik pleur hem toch met bestandsnaam erop ?
Veel werk en weinig personeelquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, nog ff dan denkt ie dat we hem na-apen
[..]
Jij hebt ook lekker onregelmatige werktijdenBoortorenwerk enzo
Ja ik dacht dat jullie dat meteen al zouden doen. Ik lever hem alleen af.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOV
Ja ik kan toch niet zien wat voor bestandsnaam jij hebt gedaan en waar het staat
Nu wel, want ik heb ff via FTP gekeken
Heb niet gezien dat er een bord stond met verboden om 180 te rijdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
Ik zie het ja, aan het eind staat er een groot spandoek met 'Circuit Assen'Mooi stukkie asfalt, en ik zie dat jullie daar toch minstens 180 reden. Mag dat ???
leuk filmpjequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie dat meteen al zouden doen. Ik lever hem alleen af.![]()
Dit is een stukje achter de TT-baan waar we destijds ook met een aantal hebben gereden.
En RB mocht niet zo hard van mij... omdat ik niet echt optimaal lekker zat met de camera in mijn hand.
ZO HARD ?!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef RB het volgende:
[..]
Heb niet gezien dat er een bord stond met verboden om 180 te rijden![]()
![]()
Bij 50 seconden kan je het tellertje wel aardig aflezen jaquote:
.MOV ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/filmpje-ondeugend achterop.MOV
Ja ik kan toch niet zien wat voor bestandsnaam jij hebt gedaan en waar het staat
Nu wel, want ik heb ff via FTP gekeken
zal ff kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij 50 seconden kan je het tellertje wel aardig aflezen ja
Ik ga de douche in en daarna pitten
Pit ze!!![]()
Troost je.... ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
.MOV ?![]()
Die shit kan ik dus niet bekijken![]()
sorry, moet morgen avond hard aan het werk en dan moet ik wel fit zijn.....quote:
Don't be sorry ... zorg nou maar dat je in topconditie bent !quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
[..]
sorry, moet morgen avond hard aan het werk en dan moet ik wel fit zijn.....![]()
Slaap lekker !quote:
quote:Ik heb overigens goede ervaringen met een held (magneet) tanktas. Zelfs op een naked bike bleef die goed zitten. Aan de andere kant ben ik op de A6 bij Almere ook wel eens een tanktas kwijt geraakt en er blijft weinig over als die onder twee auto's door gegaan is. Niet altijd vertrouwen op de magneet maar een extra riempje los om het stuur of balhoofd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |