Landzaat en de Jong doen het goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat heeft men toch met van bommel. Hij heeft het gewoon flink laten afweten. in potentie de beste middenvelder ja, maar in potentie kan ik Rafael ook de beste gaan noemen
Vijf maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef erikh het volgende:
Volgens mij zou v. Basten 5 spelers wisselen als het zou mogen, wat een draak van een wedstrijd zeg
Die staat langs de lijn alsof hij op de bus staat te wachten.quote:
Ruud alleen met dat doelpuntquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Er mist duidelijk iemand in de selectiequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
Als Van Basten consequent is, dan laat hij hen thuis tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
tsja,volgens mij houd niemand zich aan zijn "taken"quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat morgen ook De Jong en vooral Landzaat uit de selectie worden gezet. Opdam staat ook lekker te voetballen zeg...
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Ja,ik mis Davids, Kluivert en Seedorf ook.quote:
En daar is meteen alles mee gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Suijk het volgende:
Op koers.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed. Het gaat mis op het middenveld en bij de vleugelverdedigers (met name Gio). Bovendien staat er eentje van AZ breedtepassjes te geven alsof 'ie tegen FC Den Bosch staat te spelen, en niet in z'n rug kijkt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed.
De Jong valt niet heel veel te verwijten voorlopig, de ballen die 'ie krijgt en niet kan verwerken zijn lullige breedtepassjes die te kort zijn.quote:
Dat is de taak van een spits.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.
Verschrikkelijk.quote:
Wat een onzin, wat verwacht je dan van hem. Dat hij gaat keepen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.
En zo mist iedereen wel iemandquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ik mis Davids, Kluivert en Seedorf ook.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij Den Bosch hoef je niet bang te zijn dat er iemand in je rug staat of ze vooruit hollen om een breedtepass te onderscheppen. Voor de rest een team van wereldklasse natuurlijk, dat Den Boschquote:
Vinden ze nog leuk ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zijn van die momenten dat ik me afvraag of ze zichzelf nog es op tv terugzien.
Ik maak aan de wedstrijd dan ook nog maar geen woorden vuil.quote:
Van het huilen of van het lachen...?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dat 'van voor naar achter etc' zag gebeuren.
Ah,een kennerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
. Voor de rest een team van wereldklasse natuurlijk, dat Den Bosch
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]Dat meen je toch niet. Slechtse man van het veld wat mij betreft, wat een prutser, geen bal goed geraakt.
Ruud heeft bewezen dat 'ie een wedstrijdj lang kut kan spelen maar toch een wereldgoal kan maken. Laten staan dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klopt, daar moet aan gewerkt worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Finnen zijn gewoon lekker fel en jagen goed af. Daar kunnen we nog helemaal niet mee omgaan.
Heitinga is de slechtse van Oranje - de kansen van de Finnen worden bijna zonder uitzondering veroorzaakt door het geprust van Johnny.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..
Hij speelt dus verder goed wil je zeggen? Aantal matige balaannames, balverlies etc..quote:
"Duitser" staat in deze voor slechter?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Apart: Juist nu "Von Bommel" (zoals velen hier hem noemen) ontbreekt, speelt Nederland Duitser dan ooit.
Heitinga springt juist nergens bovenuit, zeker bij de corners niet. Gio en Opdam redden zichzelf doordat ze nog opbouwende kwaliteiten hebben, voor de rest zijn verdedigend allemaal even slecht. Van de verdediging vind ik Heitinga dus ook het slechtst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..
Ondanks de voorsprong bij rust superslecht spelen als elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"Duitser" staat in deze voor slechter?
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat verwacht je dan van hem. Dat hij gaat keepen ofzo?
Waarmee maar weer bewezen is dat we hem daar zelfs niet voor nodig hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Apart: Juist nu "Von Bommel" (zoals velen hier hem noemen) ontbreekt, speelt Nederland Duitser dan ooit.
Heitinga staat goed hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef speknek het volgende:
Ik zou Bouhlarouz (oid) voor Heitinga doen en dan Melchiot door laten schuiven.
Nee hoor. Landzaat luidt veel balverlies in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga is de slechtse van Oranje - de kansen van de Finnen worden bijna zonder uitzondering veroorzaakt door het geprust van Johnny.
Och god, hebben we hem weer met z'n gejammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
WTF?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat het zijn binnenband is!.
Lekker Kromkamp.
Niet alleen van een spitsquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.
Puur omdat er geen beter alternatief is. Tenminste, die zitten niet in Finland op het moment.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ruud heeft bewezen dat 'ie een wedstrijdj lang kut kan spelen maar toch een wereldgoal kan maken. Laten staan dus.
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.
http://martijntje.xs4all.nl/fokblock/quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef mij die link eens van die fokblock.. kan niet vinden![]()
Waarom ben jij moderatorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud is geen neus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeiken
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij moderator:D::D;d;d:D:D::D:D:D::D: D*) ::D:D:D;;d:D
![]()
![]()
:D:D:d;
: D::D
![]()
Of heb ik wat gemist
ze zitten wel in de buurt ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef erikh het volgende:
Ze zijn vast nog moe van de vorige wedstrijd, of hebben ze weer een kiraatje eggers in het hotel gehad?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?
Ander forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij moderator:D::D;d;d:D:D::D:D:D::D: D*) ::D:D:D;;d:D
![]()
![]()
:D:D:d;
: D::D
![]()
Of heb ik wat gemist
Heitinga heeft de bal 8 x maal in de voeten van een fin gespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Landzaat luidt veel balverlies in.
Nu welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?
Zelfs ik bezit het verstand om dat slechts te doen wanneer 'ie niet scoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeiken
Daarmee wilde hij zeggen dat hij hoopte dat de blessure meevalt, want het had alles weg van een scheuring. en een scheuring van je binnenband is minder erg dan een scheuring van je kruisband.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat het zijn binnenband is!.
Lekker Kromkamp.
Ja. Hij speelt kut. Dat hij scoort doet daar niets aan af. ook spitsen in baggervorm scoren. Die goal doet dus niets af aan het feit dat hij gewoon slecht speelt. En dat is niet voor het eerst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
En Boulaquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef BB-King het volgende:
Maduro erin!
Programmaatje waarmee je DiegoArmandoMaradona, cultheld, gr8w8, BHFH, CMT en heel veel gastjes uit GAM kunt blokkeren zodat je hun posts niet (direct) ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is fokblock?
Ja, dat begrijp ik ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarmee wilde hij zeggen dat hij hoopte dat de blessure meevalt, want het had alles weg van een scheuring. en een scheuring van je binnenband is minder erg dan een scheuring van je kruisband.
Zet je PSV bril nu eens af man.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heitinga eruit. Die speelt werkelijk WEER als een krant. Die is net als vdVaart VEEL te licht voor een groot Oranje.
Wat een onzin, wat heeft 'ie verkeerd gedaan dan? De backs verzaken, dat kan je niet in de schoenen van de centrale verdedigers schuiven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heitinga eruit. Die speelt werkelijk WEER als een krant. Die is net als vdVaart VEEL te licht voor een groot Oranje.
okequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel.
Het kwam alleen even anders over.
Hopen dat het meevalt inderdaad.
Boula voor Heitinga dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga heeft de bal 8 x maal in de voeten van een fin gespeeld
Het vereist enige intelligentie ja.quote:
Installeren, dan staat die ergens bij internettoepassingen of extensies ofzo.quote:
Heeft niets met mijn landelijke voorkeur te maken. Ik ben ook blij dat van Bommel er niet bij zit. Die was zaterdag ook veel te licht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zet je PSV bril nu eens af man.
Ik ben neutraal en vind het niet eens zo erg die Heitinga.
Er zijn nog 0 tegendoelpunten gevallen, dus laten staan die hap.
Je zeikt alleen maar op niet-neuzen. Ik hoor je niet over Heitinga of De Jong.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik hoef geen Babel, als je dat bedoeld.
Ik denk ook dat ze ergens anders spelen na de zomerquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat er volgend jaar veel minder AZ spelers in oranje staan
Volgens mij ben je de eerste PSVér die dat durft toe te geven..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn landelijke voorkeur te maken. Ik ben ook blij dat van Bommel er niet bij zit. Die was zaterdag ook veel te licht.
Leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Programmaatje waarmee je DiegoArmandoMaradona, cultheld, gr8w8, BHFH, CMT en heel veel gastjes uit GAM kunt blokkeren zodat je hun posts niet (direct) ziet.
De gehele verdediging is redelijk lek. Maar waar Heitinga de ballen weghoudt, heeft Edwin door opdam nog wat werk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je zeikt alleen maar op niet-neuzen. Ik hoor je niet over Heitinga of De Jong.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Hmmm, Lucius met de ambulance naar het ziekenhuis.
middenveld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef TimmyAsd het volgende:
En het gehele middenveld is onzichtbaar vandaag...
Jij kan mij niet missenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
LeukEffe kijken of dit ook op DG werkt.
Hij is geen PSV'er meer. Maar in de Spaanse competietie ben ik wel voor Barcelona.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste PSVér die dat durft toe te geven..
iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef BB-King het volgende:
Die Finse nummer 20 (B.A. kapsel) die schiet ook maar wat raak hé!
Hij werkt ze naar finnen toe ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De gehele verdediging is redelijk lek. Maar waar Heitinga de ballen weghoudt, heeft Edwin door opdam nog wat werk.
Ja, ook heitinga speelt bagger. Maar hij werkt ze wel gewoon weg.
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...quote:
Wees trots dat je ze niet kentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...
QuickPI![]()
WYSIWYG postscherm![]()
Snel quoten![]()
En voor o.a. Cultheld: mijn favo Oranje middenveld bestaat uit 2 psv'ers en een Az-speler. Nog steeds trouwens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is geen PSV'er meer. Maar in de Spaanse competietie ben ik wel voor Barcelona.
Ik had vóór de keuze van zondag al in het topic over van Basten geroepen dat v Bommel er van mij ook wel uit mag.
Och ik zie ook wel graag een cocu, van Bommel (als ie zijnd raai vindt in oranje) en davids hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En voor o.a. Cultheld: mijn favo Oranje middenveld bestaat uit 2 psv'ers en een Az-speler. Nog steeds trouwens.
Gewoon allemaal een keer inraggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...
QuickPI![]()
WYSIWYG postscherm![]()
Snel quoten![]()
Kan je nagaan... in de Feyenoord defensie zou ie de beste zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
Alweer top van Opdam; Die jongen haalt Real Madrid nog wel; Wat een miskleun zeg.
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat Davids en Bommel niet samengaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Och ik zie ook wel graag een cocu, van Bommel (als ie zijnd raai vindt in oranje) en davids hoor
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat trouwens niet kunnen hoor: een atletiekbaan rondom een voetbalveld. Het ziet er altijd lelijk uit.
Seedorf, Kluivert en Davids?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef kavorka het volgende:
Tis dat die finnen er niks van bakken, want ze hebben kansen genoeg. Het voetbal onder van Basten is zelfs nog matiger dan onder Advocaat. Ik verlang gewoon terug naar advocaat!
Er zijn ook hele mooie stadions die dat hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat trouwens niet kunnen hoor: een atletiekbaan rondom een voetbalveld. Het ziet er altijd lelijk uit.
Oude Vliertquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Mooi stadion, was er 2 jaar geleden nog. Bovenin die toren, prachtig uitzichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.
Liever Davids dan Nigel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Seedorf, Kluivert en Davids?
Nee dat ook weer niet...
1952: Emile Zatopek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.
Ik wist dat ik er paar jaar naast kon zittenquote:
Laat maar.... muhaha!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef BB-King het volgende:
Shit... m'n tv valt uit.
Klote molquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
We zijn weer terug.
Iets langer dan ffquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Melchiot was ff in beeld.
Gelukkig welquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Ah hij doet ut weer.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
En daar kreeg de scheids de schuld vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Maar wat een klote tv, slechte kwaliteit. Ook was de wedstrijd al een halve minuut onderweg omdat kloteMol nog een reclame moest uitzenden.
close up zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Was het niet je oogkas?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Volgens mij willen ze op vakantie. beetje voetballen voor het doelsaldo zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef erikh het volgende:
en nog steeds 0-1 waarom heb ik toch het gevoel dat die tv net zo goed een half uur uit kan vallen en dat we dan nog niks missen
En dat heeft de rechten van de HCE afgesnoept van de NOS? Lekker....quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef WebForce het volgende:
Dat gebeurt ook bij Nickelodeon, tijdens tekenfilms, dat ie er een moment uitligt...
Niemand van de selectie speelt op dit moment oranjewaardigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:17 schreef BB-King het volgende:
Verdomme... Melchiot hoort niet in Oranje.
als ie maar nieuwe camera's koopt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef VoreG het volgende:
Talpa krijgt zijn eigen zender.. Dit wordt niet nickelodeon toch?
Oh, is dat 't wat er staat ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Wat een lelijk logootje dat "Oranje uit".
Jawelquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef VoreG het volgende:
Talpa krijgt zijn eigen zender.. Dit wordt niet nickelodeon toch?
Klopt... maar Melchiot is niet bepaald mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef erikh het volgende:
[..]
Niemand van de selectie speelt op dit moment oranjewaardig![]()
Dit is toch de eerste uitzending van Talpa? Met Genee als presentator.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef WebForce het volgende:
Talpa is nog helemaal niet begonnen dus... Dit kan je ook nog niet de televisie van Talpa noemen, nog een paar maanden wachten...
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
Scorebord is wel duidelijk; goedzo de Mol.
Maar Edje Davids zit zeker niet eens bij de selectie?
krijgt geen speeltijd bij zijn club dus selecteert van Basten hem ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
Scorebord is wel duidelijk; goedzo de Mol.
Maar Edje Davids zit zeker niet eens bij de selectie?
En terecht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:20 schreef erikh het volgende:
[..]
krijgt geen speeltijd bij zijn club dus selecteert van Basten hem ook niet
Vlaar heeft nog minder gespeeld in het eerste....quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:20 schreef erikh het volgende:
[..]
krijgt geen speeltijd bij zijn club dus selecteert van Basten hem ook niet
't beeld is kut.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
Maar dat slechte beeld ligt aan m'n tv kaart of is dat bij iedereen zo?
Finland is evenrijk als Nederland; dus waarom zo slecht beeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |