Landzaat en de Jong doen het goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat heeft men toch met van bommel. Hij heeft het gewoon flink laten afweten. in potentie de beste middenvelder ja, maar in potentie kan ik Rafael ook de beste gaan noemen
Vijf maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef erikh het volgende:
Volgens mij zou v. Basten 5 spelers wisselen als het zou mogen, wat een draak van een wedstrijd zeg
Die staat langs de lijn alsof hij op de bus staat te wachten.quote:
Ruud alleen met dat doelpuntquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Er mist duidelijk iemand in de selectiequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
Als Van Basten consequent is, dan laat hij hen thuis tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
tsja,volgens mij houd niemand zich aan zijn "taken"quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat morgen ook De Jong en vooral Landzaat uit de selectie worden gezet. Opdam staat ook lekker te voetballen zeg...
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Ja,ik mis Davids, Kluivert en Seedorf ook.quote:
En daar is meteen alles mee gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Suijk het volgende:
Op koers.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed. Het gaat mis op het middenveld en bij de vleugelverdedigers (met name Gio). Bovendien staat er eentje van AZ breedtepassjes te geven alsof 'ie tegen FC Den Bosch staat te spelen, en niet in z'n rug kijkt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed.
De Jong valt niet heel veel te verwijten voorlopig, de ballen die 'ie krijgt en niet kan verwerken zijn lullige breedtepassjes die te kort zijn.quote:
Dat is de taak van een spits.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.
Verschrikkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |