Knap om uit die hoek te scoren.quote:
Ach, echt goed wordt er niet gevoetbald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou weer "ssst" he klein heldje.
Ik juich zeker wel. De eerste die roept dat Nederland goed speelt moet zich op laten nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wilde juichen he. Ik wist het wel.
Nou weer "ssst" he klein heldje.
Metertje of vijf voor de doellijn de bal klunzig aangenomen door Ruudje, en na wat gemor uit een kleine hoek prikte Van Nistelrooy hem er alsnog in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe zat 'ie erin? Ik kan het niet zien namelijk........
Hier helemaal niks te klagen, goed geluid goed beeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Wat een bagger registratie dit zeg - geluid is ontzettend kut.
Hier is er niks mis meequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Via Multikabel hier geen problemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
We winnen tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach, echt goed wordt er niet gevoetbald.
Die verdedigd wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Ze missen Van Bommel trouwens
Wat doet die Heitinga er in? Nog geen bal goed naar iemand doorgespeeld.
Bij mij iets van 15 secondenquote:
Je bedoelt verdedigt en dat doet hij ook niet goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed is een verkeerde woordkeuze, maar hij verdedigd
Het zou fijn zijn als hij voortaan de ballen naar een medespeler speelt en niet naar een Fin.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed is een verkeerde woordkeuze, maar hij verdedigd
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij voortaan de ballen naar een medespeler speelt en niet naar een Fin.
Over het resultaat mag je tot nog toe enthousiast zijn. Over het spel..sja...daar mag je blijkbaar dan niks meer van zeggen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
Moet ik nou weer enthousiast over Marco gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |