Landzaat en de Jong doen het goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat heeft men toch met van bommel. Hij heeft het gewoon flink laten afweten. in potentie de beste middenvelder ja, maar in potentie kan ik Rafael ook de beste gaan noemen
Vijf maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef erikh het volgende:
Volgens mij zou v. Basten 5 spelers wisselen als het zou mogen, wat een draak van een wedstrijd zeg
Die staat langs de lijn alsof hij op de bus staat te wachten.quote:
Ruud alleen met dat doelpuntquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Er mist duidelijk iemand in de selectiequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
Als Van Basten consequent is, dan laat hij hen thuis tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Landzaat kan mij ook vandaag niet overtuigen, maar bijna elke speler speelt onder z'n niveau vandaag.
tsja,volgens mij houd niemand zich aan zijn "taken"quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat morgen ook De Jong en vooral Landzaat uit de selectie worden gezet. Opdam staat ook lekker te voetballen zeg...
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruud, Edwin en Arjen scoren een voldoende, en Theo deed het goed tot dat moment.
Ja,ik mis Davids, Kluivert en Seedorf ook.quote:
En daar is meteen alles mee gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Suijk het volgende:
Op koers.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed. Het gaat mis op het middenveld en bij de vleugelverdedigers (met name Gio). Bovendien staat er eentje van AZ breedtepassjes te geven alsof 'ie tegen FC Den Bosch staat te spelen, en niet in z'n rug kijkt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef twi het volgende:
Heitinga speelt trouwens best goed.
De Jong valt niet heel veel te verwijten voorlopig, de ballen die 'ie krijgt en niet kan verwerken zijn lullige breedtepassjes die te kort zijn.quote:
Dat is de taak van een spits.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.
Verschrikkelijk.quote:
Wat een onzin, wat verwacht je dan van hem. Dat hij gaat keepen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud alleen maar omdat hij heeft gescoord. maar voor de rest weer drama met die jongen.
En zo mist iedereen wel iemandquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja,ik mis Davids, Kluivert en Seedorf ook.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Bij Den Bosch hoef je niet bang te zijn dat er iemand in je rug staat of ze vooruit hollen om een breedtepass te onderscheppen. Voor de rest een team van wereldklasse natuurlijk, dat Den Boschquote:
Vinden ze nog leuk ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zijn van die momenten dat ik me afvraag of ze zichzelf nog es op tv terugzien.
Ik maak aan de wedstrijd dan ook nog maar geen woorden vuil.quote:
Van het huilen of van het lachen...?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dat 'van voor naar achter etc' zag gebeuren.
Ah,een kennerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
. Voor de rest een team van wereldklasse natuurlijk, dat Den Bosch
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]Dat meen je toch niet. Slechtse man van het veld wat mij betreft, wat een prutser, geen bal goed geraakt.
Ruud heeft bewezen dat 'ie een wedstrijdj lang kut kan spelen maar toch een wereldgoal kan maken. Laten staan dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klopt, daar moet aan gewerkt worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Finnen zijn gewoon lekker fel en jagen goed af. Daar kunnen we nog helemaal niet mee omgaan.
Heitinga is de slechtse van Oranje - de kansen van de Finnen worden bijna zonder uitzondering veroorzaakt door het geprust van Johnny.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..
Hij speelt dus verder goed wil je zeggen? Aantal matige balaannames, balverlies etc..quote:
"Duitser" staat in deze voor slechter?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Apart: Juist nu "Von Bommel" (zoals velen hier hem noemen) ontbreekt, speelt Nederland Duitser dan ooit.
Heitinga springt juist nergens bovenuit, zeker bij de corners niet. Gio en Opdam redden zichzelf doordat ze nog opbouwende kwaliteiten hebben, voor de rest zijn verdedigend allemaal even slecht. Van de verdediging vind ik Heitinga dus ook het slechtst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een onzin. Hij houdt die ballen tenminste tegen. Gio en Opdam, dat zijn vandaag de prutsers achterin. het is zowiezo bagger, maar van de spelers achterin springt Heitinga er toch boven uit..
Ondanks de voorsprong bij rust superslecht spelen als elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"Duitser" staat in deze voor slechter?
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat verwacht je dan van hem. Dat hij gaat keepen ofzo?
Waarmee maar weer bewezen is dat we hem daar zelfs niet voor nodig hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Apart: Juist nu "Von Bommel" (zoals velen hier hem noemen) ontbreekt, speelt Nederland Duitser dan ooit.
Heitinga staat goed hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef speknek het volgende:
Ik zou Bouhlarouz (oid) voor Heitinga doen en dan Melchiot door laten schuiven.
Nee hoor. Landzaat luidt veel balverlies in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga is de slechtse van Oranje - de kansen van de Finnen worden bijna zonder uitzondering veroorzaakt door het geprust van Johnny.
Och god, hebben we hem weer met z'n gejammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
WTF?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat het zijn binnenband is!.
Lekker Kromkamp.
Niet alleen van een spitsquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.
Puur omdat er geen beter alternatief is. Tenminste, die zitten niet in Finland op het moment.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ruud heeft bewezen dat 'ie een wedstrijdj lang kut kan spelen maar toch een wereldgoal kan maken. Laten staan dus.
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Doe es niet zo dom man, er wordt in Oranje gewoon meer van je verwacht als spits. Punt.
http://martijntje.xs4all.nl/fokblock/quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geef mij die link eens van die fokblock.. kan niet vinden![]()
Waarom ben jij moderatorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ruud is geen neus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeiken
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij moderator:D::D;d;d:D:D::D:D:D::D: D*) ::D:D:D;;d:D
![]()
![]()
:D:D:d;
: D::D
![]()
Of heb ik wat gemist
ze zitten wel in de buurt ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef erikh het volgende:
Ze zijn vast nog moe van de vorige wedstrijd, of hebben ze weer een kiraatje eggers in het hotel gehad?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?
Ander forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij moderator:D::D;d;d:D:D::D:D:D::D: D*) ::D:D:D;;d:D
![]()
![]()
:D:D:d;
: D::D
![]()
Of heb ik wat gemist
Heitinga heeft de bal 8 x maal in de voeten van een fin gespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Landzaat luidt veel balverlies in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |