Hij werkt ze naar finnen toe ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De gehele verdediging is redelijk lek. Maar waar Heitinga de ballen weghoudt, heeft Edwin door opdam nog wat werk.
Ja, ook heitinga speelt bagger. Maar hij werkt ze wel gewoon weg.
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...quote:
Wees trots dat je ze niet kentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...
QuickPI![]()
WYSIWYG postscherm![]()
Snel quoten![]()
En voor o.a. Cultheld: mijn favo Oranje middenveld bestaat uit 2 psv'ers en een Az-speler. Nog steeds trouwens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is geen PSV'er meer. Maar in de Spaanse competietie ben ik wel voor Barcelona.
Ik had vóór de keuze van zondag al in het topic over van Basten geroepen dat v Bommel er van mij ook wel uit mag.
Och ik zie ook wel graag een cocu, van Bommel (als ie zijnd raai vindt in oranje) en davids hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En voor o.a. Cultheld: mijn favo Oranje middenveld bestaat uit 2 psv'ers en een Az-speler. Nog steeds trouwens.
Gewoon allemaal een keer inraggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik ken al die woorden en de uitwerkingen ervan toch niet...
QuickPI![]()
WYSIWYG postscherm![]()
Snel quoten![]()
Kan je nagaan... in de Feyenoord defensie zou ie de beste zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
Alweer top van Opdam; Die jongen haalt Real Madrid nog wel; Wat een miskleun zeg.
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat Davids en Bommel niet samengaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Och ik zie ook wel graag een cocu, van Bommel (als ie zijnd raai vindt in oranje) en davids hoor
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat trouwens niet kunnen hoor: een atletiekbaan rondom een voetbalveld. Het ziet er altijd lelijk uit.
Seedorf, Kluivert en Davids?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef kavorka het volgende:
Tis dat die finnen er niks van bakken, want ze hebben kansen genoeg. Het voetbal onder van Basten is zelfs nog matiger dan onder Advocaat. Ik verlang gewoon terug naar advocaat!
Er zijn ook hele mooie stadions die dat hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat trouwens niet kunnen hoor: een atletiekbaan rondom een voetbalveld. Het ziet er altijd lelijk uit.
Oude Vliertquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Falco het volgende:
Mooi stadion, was er 2 jaar geleden nog. Bovenin die toren, prachtig uitzichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.
Liever Davids dan Nigel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Seedorf, Kluivert en Davids?
Nee dat ook weer niet...
1952: Emile Zatopek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja Olympisch stadion 1954... toen was dat mode.
Ik wist dat ik er paar jaar naast kon zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |