Nu welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je komt af en toe best kansloos over, weet je dat?
Zelfs ik bezit het verstand om dat slechts te doen wanneer 'ie niet scoortquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeiken
Daarmee wilde hij zeggen dat hij hoopte dat de blessure meevalt, want het had alles weg van een scheuring. en een scheuring van je binnenband is minder erg dan een scheuring van je kruisband.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Ik hoop dat het zijn binnenband is!.
Lekker Kromkamp.
Ja. Hij speelt kut. Dat hij scoort doet daar niets aan af. ook spitsen in baggervorm scoren. Die goal doet dus niets af aan het feit dat hij gewoon slecht speelt. En dat is niet voor het eerst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nederland speelt zwaar bagger en de reden dat we voorstaan is Ruud. En dan durf jij hem af te zeiken
En Boulaquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef BB-King het volgende:
Maduro erin!
Programmaatje waarmee je DiegoArmandoMaradona, cultheld, gr8w8, BHFH, CMT en heel veel gastjes uit GAM kunt blokkeren zodat je hun posts niet (direct) ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is fokblock?
Ja, dat begrijp ik ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarmee wilde hij zeggen dat hij hoopte dat de blessure meevalt, want het had alles weg van een scheuring. en een scheuring van je binnenband is minder erg dan een scheuring van je kruisband.
Zet je PSV bril nu eens af man.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heitinga eruit. Die speelt werkelijk WEER als een krant. Die is net als vdVaart VEEL te licht voor een groot Oranje.
Wat een onzin, wat heeft 'ie verkeerd gedaan dan? De backs verzaken, dat kan je niet in de schoenen van de centrale verdedigers schuiven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heitinga eruit. Die speelt werkelijk WEER als een krant. Die is net als vdVaart VEEL te licht voor een groot Oranje.
okequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel.
Het kwam alleen even anders over.
Hopen dat het meevalt inderdaad.
Boula voor Heitinga dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga heeft de bal 8 x maal in de voeten van een fin gespeeld
Het vereist enige intelligentie ja.quote:
Installeren, dan staat die ergens bij internettoepassingen of extensies ofzo.quote:
Heeft niets met mijn landelijke voorkeur te maken. Ik ben ook blij dat van Bommel er niet bij zit. Die was zaterdag ook veel te licht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zet je PSV bril nu eens af man.
Ik ben neutraal en vind het niet eens zo erg die Heitinga.
Er zijn nog 0 tegendoelpunten gevallen, dus laten staan die hap.
Je zeikt alleen maar op niet-neuzen. Ik hoor je niet over Heitinga of De Jong.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik hoef geen Babel, als je dat bedoeld.
Ik denk ook dat ze ergens anders spelen na de zomerquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat er volgend jaar veel minder AZ spelers in oranje staan
Volgens mij ben je de eerste PSVér die dat durft toe te geven..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn landelijke voorkeur te maken. Ik ben ook blij dat van Bommel er niet bij zit. Die was zaterdag ook veel te licht.
Leukquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Programmaatje waarmee je DiegoArmandoMaradona, cultheld, gr8w8, BHFH, CMT en heel veel gastjes uit GAM kunt blokkeren zodat je hun posts niet (direct) ziet.
De gehele verdediging is redelijk lek. Maar waar Heitinga de ballen weghoudt, heeft Edwin door opdam nog wat werk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je zeikt alleen maar op niet-neuzen. Ik hoor je niet over Heitinga of De Jong.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
Hmmm, Lucius met de ambulance naar het ziekenhuis.
middenveld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef TimmyAsd het volgende:
En het gehele middenveld is onzichtbaar vandaag...
Jij kan mij niet missenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
LeukEffe kijken of dit ook op DG werkt.
Hij is geen PSV'er meer. Maar in de Spaanse competietie ben ik wel voor Barcelona.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste PSVér die dat durft toe te geven..
iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef BB-King het volgende:
Die Finse nummer 20 (B.A. kapsel) die schiet ook maar wat raak hé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |