Mis ik wat?quote:
Die Nederlanders kunnen toch ook geen finsquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Finnen zingen het volkslied wel gewoon mee.
met 2 spelers een elftal vormen schiet ook niet echt opquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon de spelers die niet meezingen de selectie uit moeten donderen
De meesten wel. Ben een keer bij een wedstrijd van Nederland geweest, nooit meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef golfer het volgende:
Wat een randdebielen zijn sommige Oranje-supporters toch ook.
Ja idd, die achter die Sar vlagquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef golfer het volgende:
Wat een randdebielen zijn sommige Oranje-supporters toch ook.
Lekker 'Thialfen' met ze allen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De meesten wel. Ben een keer bij een wedstrijd van Nederland geweest, nooit meer.Stel kutmongolen.
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Die Nederlanders kunnen toch ook geen fins
Daar heeft het wel wat van weg inderdaad.quote:
Jawel hoor, ze kunnen alleen niet zingenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.
Dat valt tegenwoordig best meequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.
Vergelijken met de stumperds die 2 jaar terug meededen... tja... in het land der blinden...quote:
Inderdaad, als je als trouwe ado-supporter naar een wedstrijd gaat van het Nederlands elftal is het een ware cultuurschok. Niet normaal, wat een ongelovelijke klote boeren lopen daar rond zeg. Gadverdamme, 1 keer maar nooit weerquote:
Lijkt me logischquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef BB-King het volgende:
Tactiek van Oranje; Alle ballen op Robben.
Gezellig op de tribune heb ik op zich geen hekel aan, maar dat overdreven gedoequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Inderdaad, als je als trouwe ado-supporter naar een wedstrijd gaat van het Nederlands elftal is het een ware cultuurschok. Niet normaal, wat een ongelovelijke klote boeren lopen daar rond zeg. Gadverdamme, 1 keer maar nooit weer
Ja die kan spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:04 schreef Noorman het volgende:
Is Boula nou fit of niet?
"Kijk daar loopt Rafaël, daar is Ruud papa".quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gezellig op de tribune heb ik op zich geen hekel aan, maar dat overdreven gedoe
Kweenie, nu corner voor Finland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef JaWi het volgende:
Loopt die stream van oranje.nl gelijk met de tv?
Snap niet waarom hij in de basis staan..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een prutser zeg die Van Nistelrooij.
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen na dat balverlies van hem op eigen helftquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je meent 't.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat hij zo... eh, omdat... eh... nou, goeie vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij in de basis staan..
beeld op digitale tv stoort voortdurend. Dus ik kijk maar weer via de gewone kabel ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:10 schreef doedelzak13 het volgende:
hebben jullie ook al 2x een storing gehad van ongeveer 2 seconden? dat het beeld even op zwart ging?
Hier prima digitaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
beeld op digitale tv stoort voortdurend. Dus ik kijk maar weer via de gewone kabel ...
Het was dan ook dom balverlies. Ik snap ook niet waarom Van Nistelrooij zo nodig mee moet spelen van Van Basten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen na dat balverlies van hem op eigen helft.
Jij hebt verder ook nooit wat anders te doen dan azijn pissen of wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was dan ook dom balverlies. Ik snap ook niet waarom Van Nistelrooij zo nodig mee moet spelen van Van Basten.
Lekkere uittrap van v/d Sar.
Jawel hoor, maar Van Nistelrooij speelt gewoon kut en die uittrap van v/d Sar was ook bagger of wil je dat ontkennen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt verder ook nooit wat anders te doen dan azijn pissen of wel?
Geen Mark, wel Barry en Nigel.quote:
Nee maar om bij elk foutje te gaan meldenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar Van Nistelrooij speelt gewoon kut en die uittrap van v/d Sar was ook bagger of wil je dat ontkennen?
Alsof het alleen daar aan ligt. Wel Lucius, wel Opdam, wel Heitinga, wel Nistelrooij etc...quote:
Barry is goed... sadist.quote:
En dat is Nigel niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:15 schreef BB-King het volgende:
Tegen die Finnen is een fysieke speler wel gewenst.
Niet beter dan Theo. Verder ben ik het met je eens. Maar Nigel doet het nog altijd niet beter dan Van Bommel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alsof het alleen daar aan ligt. Wel Lucius, wel Opdam, wel Heitinga, wel Nistelrooij etc...
De jong doet het beter dan bovenstaande mensen..
Van Bommel vs De Jongquote:
daarmee win je de wedstrijd ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:17 schreef VoreG het volgende:
Hier wat zeurt iedereen nou, we hebben veel meer balbezit
Ik denk dat Litmanen met kijken naar hem al door midden breektquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:17 schreef Cart_man het volgende:
Finland!!!
Oh, Kuijt schop Litmanen eerst ff uit het veld.
Nigel is anders ook een aardige bikkel. Geen Duitser zoals Mark, wel een bikkel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van Bommel vs De Jong
Lachwekkende vergelijking... ja Mark wint op fysiek vlak.
Ik heb 't idee dat 't ook minder is dan andere zenders.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef damster het volgende:
Even compleet wat anders.
Ergert niemand zich hier aan de slechte kwaliteit van het beeld op nikleodeon/talpa?
Het beeld is ontzettend onscherp (zowel via analoog als tvhome). komt dat door mijn kabelleverancier? Of hebben anderen hier ook last van.
Hier bij UPC heb ik geen enkel probleem. Analoog en digitaal geven beiden gewoon goed beeld. Maar wij hebben dan altijd ruzie met SBSquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef damster het volgende:
Even compleet wat anders.
Ergert niemand zich hier aan de slechte kwaliteit van het beeld op nikleodeon/talpa?
Het beeld is ontzettend onscherp (zowel via analoog als tvhome). komt dat door mijn kabelleverancier? Of hebben anderen hier ook last van.
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nigel is anders ook een aardige bikkel. Geen Duitser zoals Mark, wel een bikkel.
En met die instelling van Mark zoals zaterdag mag hij wegblijven. Speelde (wederom) ondermaats (in Oranje dan...)
De Jong is 1.76 en Van Bommel 1.87quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.
Dat hoeft niet veel uit te maken. Hij staat zijn mannetje, klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.
Malloot inderdaad. Dan ook nog die homo van een Vayrinen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Wat een idioot, die Jeremenko.
Heitinga en Boula naar het midden of Melchiot natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef BB-King het volgende:
Hmmm, wie gaat er nu rechtsback spelen.
Tja, zo rouwig ben ik daar niet om. Spijtig voor die jongen, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius geblesseerd.
kut gewoon ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe speelt Nederland niet echt sterk.
Melchiotquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef BB-King het volgende:
Hmmm, wie gaat er nu rechtsback spelen.
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat hoeft niet veel uit te maken. Hij staat zijn mannetje, klaar.
oranje.nlquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef linuxje het volgende:
wat is de link van die stream?
Hij is inderdaad meer kopsterk dan Van Bommelquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
precies
en als hij springt komt hij toch boven de 2m5 uit![]()
http://www.oranje.nlquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef linuxje het volgende:
wat is de link van die stream?
Boula komt er nog wel in voor 1 van die jokers in het centrum.quote:
Opdam of Heitinga, maakt niet zoveel uit. Ze bakken er beiden weinig van.quote:
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef BB-King het volgende:
Cocu enige PSV'er.
Mooi! Bijna doel bereikt! Cruyff had ook al gezegd dat Lucius gewoon een tikkie moest rkijgen dan lag hij eruitquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef BB-King het volgende:
Cocu enige PSV'er.
Heitinga schiet nog geen deuk in een pakje boter op het moment, dus haal die er maar uit.quote:
De volle 90 minuten. Het is niet te geloven hoeveel krediet die krant heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
Hoe lang zal Van Basten Van Nistelrooij nog laten staan?
Als ik moest kiezen toch Opdam. Heitinga pompt ze wel weg. Opdam probeert voetballend eruit te komen, wat hij niet kan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Heitinga schiet nog geen deuk in een pakje boter op het moment, dus haal die er maar uit.
Litmanen eruit.
Zout toch eens op, randdebiel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je zonder Ooijer, VOH, Van Bommel en Bouma.
Haal die gloeilamp uit je reet en stop met huilenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
Ja VOH en Bouma die mis ik echt! Van Bommel ook niet als hij zo blijft spelen en Ooijer hadden we nu wel kunnen gebruiken op rechtsback, maar ja die was niet 100%quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
Heitinga probeert steeds een lange pass te versturen, maar die valt telkens in de voeten van 'n Fin. Opdam stond in het begin wat te prutsen. Beide niet veel soeps, maar ik zou dan toch Heitinga erafhalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen toch Opdam. Heitinga pompt ze wel weg. Opdam probeert voetballend eruit te komen, wat hij niet kan.
Moet jij je niet aan de FAQ houden?quote:
Ik had van Bommel toch graag in deze wedstrijd gezien...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja VOH en Bouma die mis ik echt! Van Bommel ook niet als hij zo blijft spelen en Ooijer hadden we nu wel kunnen gebruiken op rechtsback, maar ja die was niet 100%
Moet jij niet ophouden met mekkeren over die gloeilampjes?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet jij je niet aan de FAQ houden?
Tja, dat mogen er wel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef clauwheee het volgende:
Van mij mag Ruudje ook wieberen.
Allebei eigenlijk. maar we mogen maar 3 keer wisselenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heitinga probeert steeds een lange pass te versturen, maar die valt telkens in de voeten van 'n Fin. Opdam stond in het begin wat te prutsen. Beide niet veel soeps, maar ik zou dan toch Heitinga erafhalen.
Dat zeg ik toch, we hebben te weinig wissels.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk. maar we mogen maar 3 keer wisselen
Sinds wanneer doet golfer dat?quote:
Oke, dat is waar. Had de post van Cult niet gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Er werd door iemand gemeld dat Bouma gemist wordt. Nou niet echt hoor.
Ach wat geeft het, de Finnen slaan hun middenveld ook vrolijk overquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Noca het volgende:
Hebben we uberhaubt wel een middenveld?
We hebben Maduro nog op de bank, wie er verder nog zittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Noca het volgende:
Hebben we uberhaupt wel een middenveld?
Wees niet zo'n COMPUTERNERD en zet gewoon de TV aan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Xante het volgende:
Waarom nou weer op Nickelodeon, die ontvang ik slecht met mijn TV-kaart.
Lindenbergh?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hebben Maduro nog op de bank, wie er verder nog zitten
Alleen nog Cocu voor Maduroquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef Noorman het volgende:
Rest de vraag: wisselen we het middenveld of het centrum?
Klassequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sterk aan de bal, goed schot. Als het goed is zeg ik het ook.
Je wilde juichen he. Ik wist het wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef cultheld het volgende:
Ruud scoort wel.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef Falco het volgende:
Klunzige balaanname en toch scoren uit een lastige hoek.
Knap om uit die hoek te scoren.quote:
Ach, echt goed wordt er niet gevoetbald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou weer "ssst" he klein heldje.
Ik juich zeker wel. De eerste die roept dat Nederland goed speelt moet zich op laten nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wilde juichen he. Ik wist het wel.
Nou weer "ssst" he klein heldje.
Metertje of vijf voor de doellijn de bal klunzig aangenomen door Ruudje, en na wat gemor uit een kleine hoek prikte Van Nistelrooy hem er alsnog in.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe zat 'ie erin? Ik kan het niet zien namelijk........
Hier helemaal niks te klagen, goed geluid goed beeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Wat een bagger registratie dit zeg - geluid is ontzettend kut.
Hier is er niks mis meequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Via Multikabel hier geen problemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
We winnen tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach, echt goed wordt er niet gevoetbald.
Die verdedigd wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Ze missen Van Bommel trouwens
Wat doet die Heitinga er in? Nog geen bal goed naar iemand doorgespeeld.
Bij mij iets van 15 secondenquote:
Je bedoelt verdedigt en dat doet hij ook niet goed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed is een verkeerde woordkeuze, maar hij verdedigd
Het zou fijn zijn als hij voortaan de ballen naar een medespeler speelt en niet naar een Fin.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed is een verkeerde woordkeuze, maar hij verdedigd
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij voortaan de ballen naar een medespeler speelt en niet naar een Fin.
Over het resultaat mag je tot nog toe enthousiast zijn. Over het spel..sja...daar mag je blijkbaar dan niks meer van zeggen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
Moet ik nou weer enthousiast over Marco gaan doen?
2 jaar geleden speelde raffie ook fantastisch maar ja toen kwam sylvie om de hoek kijken he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat heeft men toch met van bommel. Hij heeft het gewoon flink laten afweten. in potentie de beste middenvelder ja, maar in potentie kan ik Rafael ook de beste gaan noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |