Snap niet waarom hij in de basis staan..quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een prutser zeg die Van Nistelrooij.
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen na dat balverlies van hem op eigen helftquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je meent 't.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat hij zo... eh, omdat... eh... nou, goeie vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij in de basis staan..
beeld op digitale tv stoort voortdurend. Dus ik kijk maar weer via de gewone kabel ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:10 schreef doedelzak13 het volgende:
hebben jullie ook al 2x een storing gehad van ongeveer 2 seconden? dat het beeld even op zwart ging?
Hier prima digitaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
beeld op digitale tv stoort voortdurend. Dus ik kijk maar weer via de gewone kabel ...
Het was dan ook dom balverlies. Ik snap ook niet waarom Van Nistelrooij zo nodig mee moet spelen van Van Basten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen na dat balverlies van hem op eigen helft.
Jij hebt verder ook nooit wat anders te doen dan azijn pissen of wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was dan ook dom balverlies. Ik snap ook niet waarom Van Nistelrooij zo nodig mee moet spelen van Van Basten.
Lekkere uittrap van v/d Sar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |