Mis ik wat?quote:
Die Nederlanders kunnen toch ook geen finsquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Finnen zingen het volkslied wel gewoon mee.
met 2 spelers een elftal vormen schiet ook niet echt opquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon de spelers die niet meezingen de selectie uit moeten donderen
De meesten wel. Ben een keer bij een wedstrijd van Nederland geweest, nooit meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef golfer het volgende:
Wat een randdebielen zijn sommige Oranje-supporters toch ook.
Ja idd, die achter die Sar vlagquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef golfer het volgende:
Wat een randdebielen zijn sommige Oranje-supporters toch ook.
Lekker 'Thialfen' met ze allen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De meesten wel. Ben een keer bij een wedstrijd van Nederland geweest, nooit meer.Stel kutmongolen.
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Die Nederlanders kunnen toch ook geen fins
Daar heeft het wel wat van weg inderdaad.quote:
Jawel hoor, ze kunnen alleen niet zingenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.
Dat valt tegenwoordig best meequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het Nederlandse volkslied kennen ze ook niet.
Vergelijken met de stumperds die 2 jaar terug meededen... tja... in het land der blinden...quote:
Inderdaad, als je als trouwe ado-supporter naar een wedstrijd gaat van het Nederlands elftal is het een ware cultuurschok. Niet normaal, wat een ongelovelijke klote boeren lopen daar rond zeg. Gadverdamme, 1 keer maar nooit weerquote:
Lijkt me logischquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef BB-King het volgende:
Tactiek van Oranje; Alle ballen op Robben.
Gezellig op de tribune heb ik op zich geen hekel aan, maar dat overdreven gedoequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Inderdaad, als je als trouwe ado-supporter naar een wedstrijd gaat van het Nederlands elftal is het een ware cultuurschok. Niet normaal, wat een ongelovelijke klote boeren lopen daar rond zeg. Gadverdamme, 1 keer maar nooit weer
Ja die kan spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:04 schreef Noorman het volgende:
Is Boula nou fit of niet?
"Kijk daar loopt Rafaël, daar is Ruud papa".quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gezellig op de tribune heb ik op zich geen hekel aan, maar dat overdreven gedoe
Kweenie, nu corner voor Finland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef JaWi het volgende:
Loopt die stream van oranje.nl gelijk met de tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |