Nergens last van hier, doet het perfectquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
godverdomme wat een drama kwaliteit weer. Verschil tussen beeld en geluid en gewoon storend beeld. En daar heb je dan digitale tv voor ....
whehequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
godverdomme wat een drama kwaliteit weer. Verschil tussen beeld en geluid en gewoon storend beeld. En daar heb je dan digitale tv voor ....
ja, die kut kleine landjes daar kunnen we niet meer tegen scoren lijkt het wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
Wat hebben we eigenlijk weinig gescoord...
Wel maar 3 doelpunten tegenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja, die kut kleine landjes daar kunnen we niet meer tegen scoren lijkt het wel.
De Mol graaft iedereen gewoon op.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van 't Schip de tweelingbroer van Van Basten
Jari
Finland wordt opgerold dus. Op de pool op het werk heb ik ingezet op 0-3.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
De vermoedelijke elf van Finland lijken erg aanvallend.
Wat was de grap? Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mop van Jack van Gelder. Geweldig
Ik moest er ook aan denken ja!quote:
Kuqident.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Meer, meer, meer, Ik wil meer woordgrappen!
Dit wordt nog wat volgend jaar! Voor iedere samenvatting in de eredivisie een interview met de tante van de keeper, de neef van de spits etc. Ik verheug me er nu al op!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Suijk het volgende:
Dit wordt nog wat volgend jaar! Voor iedere samenvatting in de eredivisie een interview met de tante van de keeper, de neef van de spits etc. Ik verheug me er nu al op!
Misschien heeft een enkele speler nog een identieke tweelingbroer, dat levert ook mooie televisie op.
Tuurlijk. Ik hoop alleen niet dat het 10minuten reclame is. Dat vind ik weer iets te overdreven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef VoreG het volgende:
Agh reclame heb je overal ni zeuren
zal Wilfred Genee wel zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Een De Boertje uitnodigen als analyticus is nu al een dieptepunt in de tv-geschiedenis. Wie zou dat sowieso hebben durven voorstellen?
En Frank maar denken dat zijn toekomstige loopbaan wel snor zit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Een De Boertje uitnodigen als analyticus is nu al een dieptepunt in de tv-geschiedenis. Wie zou dat sowieso hebben durven voorstellen?
Ze kunnen nu in ieder geval niet dieper zinken... Is een verkapte reclamestunt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |