Ja VOH en Bouma die mis ik echt! Van Bommel ook niet als hij zo blijft spelen en Ooijer hadden we nu wel kunnen gebruiken op rechtsback, maar ja die was niet 100%quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je zonder Ooijer, VOH, Van Bommel en Bouma.
Heitinga probeert steeds een lange pass te versturen, maar die valt telkens in de voeten van 'n Fin. Opdam stond in het begin wat te prutsen. Beide niet veel soeps, maar ik zou dan toch Heitinga erafhalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen toch Opdam. Heitinga pompt ze wel weg. Opdam probeert voetballend eruit te komen, wat hij niet kan.
Moet jij je niet aan de FAQ houden?quote:
Ik had van Bommel toch graag in deze wedstrijd gezien...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja VOH en Bouma die mis ik echt! Van Bommel ook niet als hij zo blijft spelen en Ooijer hadden we nu wel kunnen gebruiken op rechtsback, maar ja die was niet 100%
Moet jij niet ophouden met mekkeren over die gloeilampjes?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet jij je niet aan de FAQ houden?
Tja, dat mogen er wel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef clauwheee het volgende:
Van mij mag Ruudje ook wieberen.
Allebei eigenlijk. maar we mogen maar 3 keer wisselenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heitinga probeert steeds een lange pass te versturen, maar die valt telkens in de voeten van 'n Fin. Opdam stond in het begin wat te prutsen. Beide niet veel soeps, maar ik zou dan toch Heitinga erafhalen.
Dat zeg ik toch, we hebben te weinig wissels.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk. maar we mogen maar 3 keer wisselen
Sinds wanneer doet golfer dat?quote:
Oke, dat is waar. Had de post van Cult niet gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Er werd door iemand gemeld dat Bouma gemist wordt. Nou niet echt hoor.
Ach wat geeft het, de Finnen slaan hun middenveld ook vrolijk overquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Noca het volgende:
Hebben we uberhaubt wel een middenveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |