Ik denk dat Litmanen met kijken naar hem al door midden breektquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:17 schreef Cart_man het volgende:
Finland!!!
Oh, Kuijt schop Litmanen eerst ff uit het veld.
Nigel is anders ook een aardige bikkel. Geen Duitser zoals Mark, wel een bikkel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van Bommel vs De Jong
Lachwekkende vergelijking... ja Mark wint op fysiek vlak.
Ik heb 't idee dat 't ook minder is dan andere zenders.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef damster het volgende:
Even compleet wat anders.
Ergert niemand zich hier aan de slechte kwaliteit van het beeld op nikleodeon/talpa?
Het beeld is ontzettend onscherp (zowel via analoog als tvhome). komt dat door mijn kabelleverancier? Of hebben anderen hier ook last van.
Hier bij UPC heb ik geen enkel probleem. Analoog en digitaal geven beiden gewoon goed beeld. Maar wij hebben dan altijd ruzie met SBSquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef damster het volgende:
Even compleet wat anders.
Ergert niemand zich hier aan de slechte kwaliteit van het beeld op nikleodeon/talpa?
Het beeld is ontzettend onscherp (zowel via analoog als tvhome). komt dat door mijn kabelleverancier? Of hebben anderen hier ook last van.
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nigel is anders ook een aardige bikkel. Geen Duitser zoals Mark, wel een bikkel.
En met die instelling van Mark zoals zaterdag mag hij wegblijven. Speelde (wederom) ondermaats (in Oranje dan...)
De Jong is 1.76 en Van Bommel 1.87quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.
Dat hoeft niet veel uit te maken. Hij staat zijn mannetje, klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Nigel is nogal een kaboutertje eerlijk gezegd.
Malloot inderdaad. Dan ook nog die homo van een Vayrinen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Wat een idioot, die Jeremenko.
Heitinga en Boula naar het midden of Melchiot natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef BB-King het volgende:
Hmmm, wie gaat er nu rechtsback spelen.
Tja, zo rouwig ben ik daar niet om. Spijtig voor die jongen, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius geblesseerd.
kut gewoon ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe speelt Nederland niet echt sterk.
Melchiotquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef BB-King het volgende:
Hmmm, wie gaat er nu rechtsback spelen.
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat hoeft niet veel uit te maken. Hij staat zijn mannetje, klaar.
oranje.nlquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef linuxje het volgende:
wat is de link van die stream?
Hij is inderdaad meer kopsterk dan Van Bommelquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
precies
en als hij springt komt hij toch boven de 2m5 uit![]()
http://www.oranje.nlquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef linuxje het volgende:
wat is de link van die stream?
Boula komt er nog wel in voor 1 van die jokers in het centrum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |