En dat vind jij raar? We leggen 47x uit wat we bedoeld hebben, welke conclusies er getrokken zijn na de discussie van de afgelopen dagen en het enige wat we naar ons hoofd krijgen is gezeik. Waarom denk je dat Breuls hier ineens opduikt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe denken de mods er eigenlijk over? die horen we nu niet meer....eigenlijk vind ik dat wel jammer.
Zou je misschien, als blijk van waardering voor fotoloog, dan die van hem (de originele) willen heropenen en die van mij dichtgooien ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef Breuls het volgende:
Prima, dan is deze nu gewoon weer open, en is FOT het nieuwe plekje voor RJP.
Ik sluit me hier geheel bij aan.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:22 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ook maar wel heel triest dat het zo ver moest komen....
Scrut... je gaat ons nu toch niet verlaten?quote:
Breuls handelt gelukkig snel en pragmatisch. Als hij onze tong80 ook nog vrijlaat ben ik tevreden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut... je gaat ons nu toch niet verlaten?![]()
Misshcien om onduidelijkheid te voorkomen.... het gaat om RJPvD. RJP blijft volgens mij gewoon bij C&H...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef Breuls het volgende:
Prima, dan is deze nu gewoon weer open, en is FOT het nieuwe plekje voor RJP.
Eh...wat hij zegt...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:31 schreef peaceman het volgende:
En wordt Tong80 nu ook unbanned en zo nee, why not?
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En wordt tong80 ook nog vrijgelaten?
Dat wordt zo'n geschuif met topics joh. Er wordt nu al weer gepost in jouw topic, ga daar nu maar verder, dan weet iedereen waar-ie zijn moet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou je misschien, als blijk van waardering voor fotoloog, dan die van hem (de originele) willen heropenen en die van mij dichtgooien ?
Okie dokie...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:39 schreef Breuls het volgende:
Dat wordt zo'n geschuif met topics joh. Er wordt nu al weer gepost in jouw topic, ga daar nu maar verder, dan weet iedereen waar-ie zijn moet.
Raar niet, opmerkelijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dat vind jij raar? We leggen 47x uit wat we bedoeld hebben, welke conclusies er getrokken zijn na de discussie van de afgelopen dagen en het enige wat we naar ons hoofd krijgen is gezeik. Waarom denk je dat Breuls hier ineens opduikt?
Wij willen RJPvD helemaal niet kwijt. Uit de discussie van de afgelopen dagen is gebleken dat het draagvlak heeft. Prima. We zien dus af van mergen met RJP. Maar als we dan een vriendelijk verzoek doen om wel iets afwisselender plaatjes te posten (verzoek, zei ik, geen regel, wet, bevel of wat dan ook) breekt de gierende pl****is uit.
Het enige wat we hebben geprobeerd te doen is van jullie, de users, wat feedback te krijgen over C&H als forum. We hebben als voorzetje onze post over RJP(vD) geplaatst en gevraagd hoe of wat. Aan het eind van die discussie was overeenstemming. Men was het eens met in C&H blijven en er waren positieve geluiden over de afwisseling van plaatjes. Let wel, afwisseling. We hebben niet gevraagd om radicaal over te schakelen naar andere plaatjes, alleen om er af en toe, ter afwisseling, ook eens een gebouw of zo tussen te gooien. Men was het daar mee eens en het werkte ook.
De opleving van de hele discussie snapt achter de schermen dan ook niemand. Ik niet, nuongirl niet en natalie niet. We hebben geen dingen doorgedreven, we hebben niet tegen de wil van iedereen in RJP en RJPvD toch samengevoegd, we hebben geen regels in de FAQ gezet erover, we hebben slowchat niet verboden in de topics. Alles kon gewoon doorgaan zoals het altijd al ging. Maar enkel elementen vonden het toch nodig om erover door te zaniken, met dit alles als resultaat.
Die bedoel ik ook, maar ik ben te lui voor de vD.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misshcien om onduidelijkheid te voorkomen.... het gaat om RJPvD. RJP blijft volgens mij gewoon bij C&H...
Wijs dan eens aan wat we fout gedaan hebben? Het enige, wat nuongirl ook al aangaf, was dat er hier en daar een onduidelijkheid was in de discussie. Die zijn opgehelderd en notabene jij hebt 2x daarmee ingestemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raar niet, opmerkelijk wel.
Maar goed speciaal voor jou: WIJ hebben alles fout gedaan en jullie niks. Zo goed?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, maar ik ben te lui voor de vD.
Onduidelijkheid kweken zorgt voor discussie en ja dat is in het geval van de inhoud van RJPvD uitgesproken. Klopt. Neemt niet weg dat er behoudens één opmerking over ongelukkig formuleren nergens iets van toegeven van de verkeerde aanpak of onjuiste toon te vinden is. Dat zet kwaad bloed, zoals we gemerkt hebben. Het bannen van Tong en weghalen van posts hielp daar niet aan mee. Oke misschien waren niet alle posts even redelijk, maar dat gold net zo goed voor die van jullie en die bleven staan. Maar goed alles is opgelost en hopelijk kunnen ook jullie met deze oplossing leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wijs dan eens aan wat we fout gedaan hebben? Het enige, wat nuongirl ook al aangaf, was dat er hier en daar een onduidelijkheid was in de discussie. Die zijn opgehelderd en notabene jij hebt 2x daarmee ingestemd.
Jah da's waar. Dit ging dus over de dummies.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
snap het wel... maar voordat er weer een hele discussie op gang komt (zondag dachten we ook dat het over RJPvD ging en toen ging het over RJP) is enige duidelijkheid wel handig.
Ja, het betert.quote:OfftopicTrouwens.... alweer beter?
Ik vind het heel jammer dat het allemaal zo gegaan is, dit was absoluut mijn bedoeling niet. Maar wij als mods hebben denk ik ook wel wat geleerd. Jullie wouden gewoon helemaal geen veranderingen, ook al zeiden jullie van wel. Jullie waren denk ik bang dat RJPvD dicht zou gaan en dat is nooit de bedoeling geweest dat dat zou gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kah da's waar. Dit ging dus over de dummies.
[..]
Gelukkig maar... het heerst ook erg dat rotweer ook bahquote:Ja, het betert.
Daar heb je ook de My Active Topics voorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:55 schreef peaceman het volgende:
Het enige vervelende nu voor ons is dat we verder naar beneden moeten scrollen, maar ach... dat is goed voor de RSI![]()
Over 'n jaar zijn we transfervrij en kunnen jullie rustig een bod uitbrengen om ons terug te kopen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef Nuongirl het volgende:
Ik vind het heel jammer dat het allemaal zo gegaan is, dit was absoluut mijn bedoeling niet. Maar wij als mods hebben denk ik ook wel wat geleerd. Jullie wouden gewoon helemaal geen veranderingen, ook al zeiden jullie van wel. Jullie waren denk ik bang dat RJPvD dicht zou gaan en dat is nooit de bedoeling geweest dat dat zou gebeuren.
Dankquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als het goed is, is het al gebeurd.
Ik zal dan alvast beginnen met sparenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Over 'n jaar zijn we transfervrij en kunnen jullie rustig een bod uitbrengen om ons terug te kopen...
![]()
Kom af en toe maar 's meespelen; dat vinden we veel leuker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef Nuongirl het volgende:
Ik zal dan alvast beginnen met sparen![]()
Ik kan me niet herinneren ooit een nieuwkomer in het topic belachelijk gemaakt etc te hebben. En evenmin heb ik jou in RJP belachelijk gemaakt. Blijkbaar heb jij problemen met een aantal mensen in RJP. Dat is mijn zaak verder niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe plaatjes raders in RJP jagen jullie met gemeende moed vanzelf uit jullie topic. Bij mijn pogingen mee te doen werd ik uit gelachen belachelijk gemaakt en teruggewezen naar waar ik vandaan kom.
Tja, psychologiseren is ook een vak tong. En 'raar taalgebruik' is een kwestie van smaak: daar valt over te twisten.quote:Het is een elitair topic. Ik herken er wel de jeugd in. Je bent op zoek en wil intellectueel zijn Moeiijke zinsconstructies en raar taalgebruik hoort bij de volwassenwording.
Ok dan zal ik in de loop der tijd weer een poging wagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef OllieA het volgende:
Tja, psychologiseren is ook een vak tong. En 'raar taalgebruik' is een kwestie van smaak: daar valt over te twisten.
Blijft staan dat ik denk dat RJP nieuwe spelers nodig heeft, en jij ziet mij ze niet wegjagen.
Wie weet hou ik je daar wel aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kom af en toe maar 's meespelen; dat vinden we veel leuker.
Je bent lief tongquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe plaatjes raders in RJP jagen jullie met gemeende moed vanzelf uit jullie topic. Bij mijn pogingen mee te doen werd ik uit gelachen belachelijk gemaakt en teruggewezen naar waar ik vandaan kom. Het is een elitair topic. Ik herken er wel de jeugd in. Je bent op zoek en wil intellectueel zijn Moeiijke zinsconstructies en raar taalgebruik hoort bij de volwassenwording.
Er is niets gesneuveldquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:27 schreef pyl het volgende:
Wellicht is het een idee om - zeker in een feedbacktopic - geen posts meer te deleten. Ten behoeve van de waarheidsvinding enzo.
Er is hier de laatste dagen iets gebeurd, zoveel staat vast, maar wat precies is onmogelijk te reconstrueren. Ondertussen is wel mijn geliefde RJPvD gesneuveld, begrijp ik.![]()
Raad je plaatje voor Dummies #2 (reprise) inmiddels.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Er is niets gesneuveld
Raad de plaat #1, reprise...
Braafquote:
Ja hoor, dat mag. Als ik er niet ben, zal Nuongirl er wel voor zorgen. Ik zal in de loop van vanavond even af en toe kijken of het al zover isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vroeg me af, nu 'Waar gebeurd' deel 1 op z'n einde loopt, of mijn deel 2 van 'Wie ben ik' straks open mag. De openingspost is nagenoeg perfect (lijstje moet geupdate worden) en eerste opgave staat er ook al.
Wie ben ik? (deel 2)
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Als ik er niet ben, zal Nuongirl er wel voor zorgen. Ik zal in de loop van vanavond even af en toe kijken of het al zover is
Ik was te laat, hij was al dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nuongirl of Lord_Vetinari zou een van jullie even #336 aan de tt willen toevoegen van dit topic?
Raad Je Plaatje #336 voor bezitters van honden en platjes
Bijvoorbaat dank.![]()
Jij was niet te laat. Wij posten de topics gewoon te snel vol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:14 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik was te laat, hij was al dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |