SCH, daar is een feedback topic over geweest en daar heeft natalie duidelijk antwoord gegeven. Lees nog maar eens naquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
De aanstelling van Lord_Vetenari mag niet eens bediscussieerd worden - topics daarover worden ook al gesloten. Gaat het wel goed met je Natalie????
Okay, da's al iets duidelijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor de uit de hand gelopen discussie over de inhoud van RJPvD wel (waar zowel de mods als wij schuldig aan waren en het zou hen sieren dat eens toe te geven!), maar toen wij zelf uit eigen beweging naar FOT gingen, was dat wat ons betreft definitief. Toen jij op advies van de mods hier, daar het topic sloot, begon hier de ellende. Met het hooghartige gedrag van de mods hier door posts weg te halen en de ban van tong80 als dieptepunten. Verder geen problemen met de mods hier, maar de verstandhouding is dusdanig verstoord, dat een verhuizing naar FOT (of elders) wenselijk is, door in elk geval de (meeste) users.
Dat topic is heel snel gesloten na een monoloog van Natalie. Ook daar durfde ze de discussie niet aan, net als hier. Het zou fijn zijn als jullie iets volwassener met je verantwoordelijkheid omgaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
SCH, daar is een feedback topic over geweest en daar heeft natalie duidelijk antwoord gegeven. Lees nog maar eens na
Tong80, Dolle Hond (maar die is wel online), Mr. Animous, Fotoloog en vast nog wel een aantal.. Maar Tong en Fotoloog willen zekerweten weg...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, da's al iets duidelijker.
Ik heb niet de indruk dat de animo voor C&H erg hoog is momenteel. Mist er een vaste RJP'er in dit topic die daar nog wat over zou kunnen zeggen?
Fotoloog houdt zich afzijdig maar zou het topic met open armen ontvangen. Tong is geband maar diens mening is duidelijk, Pyl is op vakantie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat de animo voor C&H erg hoog is momenteel. Mist er een vaste RJP'er in dit topic die daar nog wat over zou kunnen zeggen?
Die is zojuist gebandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Echt? Sjeez.... dit gaat allemaal wel ver hoor....quote:
Ik ben niet bepaald een vaste user te noemen maar doe minstens 2 keer in de week intensief mee. Ik ben voor FOTquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tong80, Dolle Hond (maar die is wel online), Mr. Animous, Fotoloog en vast nog wel een aantal.. Maar Tong en Fotoloog willen zekerweten weg...
Op eigen verzoekquote:
toch jammer dat het zover moest komen.....quote:
Ik ook maar wel heel triest dat het zo ver moest komen....quote:
Whateverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef Breuls het volgende:
Okay, jullie kennen de afwezigen beter dan ik: als je het een beetje inschat, vinden zij het een probleem als we de boel naar FOT gooien?
Tja... Wyccie en Pos hadden ons daar al gevonden... Mr. Animous, pyl en de rest zoeken we wel op, komt goed. Maar misschien is het zinnig om hier ergens een linkje te plaatsen voor de zekerheid. Kijk ik kan niet voor iedereen spreken. Maar door de onstane situatie is het voor alle partijen denk ik het beste.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef Breuls het volgende:
Okay, jullie kennen de afwezigen beter dan ik: als je het een beetje inschat, vinden zij het een probleem als we de boel naar FOT gooien?
Namens Tong80 via MSN:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef Breuls het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef peaceman het volgende:
En kan tong unbanned worden? Ik heb ergere dingen gezien hoor en die personen kregen niet eens een waarschuwing... En Fotoloog wordt hopelijk gewoon weer mod...
Gezien de overweldigende eensgezindheid in de laatse, pak 'm beet, 20 posts kan ik de reactie wel voorspellen:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef peaceman het volgende:
Hoe denken de mods er eigenlijk over? die horen we nu niet meer....eigenlijk vind ik dat wel jammer.
quote:'Nou; dat lijkt me wel duidelijk. RJPvD blijft in C&H, zoals afgesproken. En daar wil ik verder niets meer over horen'
En hoe zit het met Tong80?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef Breuls het volgende:
Prima, dan is deze nu gewoon weer open, en is FOT het nieuwe plekje voor RJP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |