Ja hij is gezellig weer terugquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:35 schreef Z het volgende:
Ik zag Pyl net in een ooghoek!
Ja lees het net...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Z het volgende:
Ik zag pyl in het C&H feedback topic.
Geeft niet hoor.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:46 schreef pos het volgende:
Ja Smeerkees idd...zegt me trouwens meer dan Floddertje
Ze zijn denk ik te makkelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef peaceman het volgende:
Godfried Bomans
Ja die weet ik ook nog...maar natuurlijk weer geen naamquote:
Dat geeft helemaal niets. Het is leuk om makkelijke (denk je en dan weet niemand het...) en moeilijke (daarvoor geldt dat die vaak snel worden geraden...) te posten. Het is lastig in te schatten. Daarom des te leuker.quote:
Zou ook slecht zijn van mij als ik het niet wist.. mn zoontje is dol op Jip en Janneke en aanhang.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:57 schreef Z het volgende:
Takkie it is.
En de laatste van mij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
@Peaceman: jij mag op vakantie voorlezen .....
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hoort die laatste ook bij de Westendorp/Schmidt familie...
@Peaceman: jij mag op vakantie voorlezen .....
jij mag ook voorlezen dus...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Pfffff ken Otje, Floddertje, Pluk, Jip en Janneke, maar deze geinige jongens zeggen me niets... grr
Moet ik eerst weten wie dit zijn en boek kopen denk ik... ik denk dat niet dat Twan die heeft.. en daarbij... ik heb nog genoeg voorleesmomentenquote:
Diaan je hebt postquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten wie dit zijn en boek kopen denk ik... ik denk dat niet dat Twan die heeft.. en daarbij... ik heb nog genoeg voorleesmomenten![]()
Mag ik spieken? Boek van Pluk ligt volgens mij hier boven...... * moet eens aan Pluk gaan beginnen en J&J even laten voor wat het isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Het zijn buren van Pluk.
Wat aardiger kan ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:41 schreef fr.oosje het volgende:
Verhuis eens lekker terug met jullie infantiele K*t spelletje, nogmaals dit heeft niets met Fot te maken.
Je hoeft het niet te lezen hoor!!! En daarbij als je (in het vorige topic) goed had gelezen, dan had je kunnen lezen dat wij hier even tijdelijk onderdak hebben totdat er een betere/andere oplossing is gevonden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:41 schreef fr.oosje het volgende:
Verhuis eens lekker terug met jullie infantiele K*t spelletje, nogmaals dit heeft niets met Fot te maken.
Fijn dat we hier zelfs eventueel tijdelijk niet welkom zijn....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:41 schreef fr.oosje het volgende:
Negerenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn dat we hier zelfs eventueel tijdelijk niet welkom zijn....![]()
Tja, is een lang verhaal, maar in grote lijnen komt het er op neer dat we een nieuw plaatsje zoeken... sommige FOT-users storen zich helaas wel aan onze aanwezigheid. Dat is niet onze bedoeling...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
Dus eigenlijk is dit een soort asielzoekerscentrum? Of zijn jullie uitgeprocedeerd en wachten jullie op terugplaatsing naar jullie oude subforum?
ik stoor me er niet aan, maar het heeft idd niets met FOT te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |