Weet jij wat voor bedgeheimen ze heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
@ Christine, hoezo andere dingen aan je hoofd...
Je neukt niet met je hoofd toch? Naja eigenlijk...
Pff ik was eerderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
slotje!
Biatch, hier ga je voor bloeden!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik doe normaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pff ik was eerder
Ga weg met je bakkie koffie
Welke stelling?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik ben aan koffie toe...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
bewaren we t bakkie koffie voor de volgende...
That's my point little brotherquote:
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
That's my point little brother
Maar ok stelling en TT: Gewoon zijn, neukt niet
Kort maar krachtig...
Ik ben t er mee eens... Waarom zou je met iemand naar bed gaan als degene zich niet onderscheidt van de rest...
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.![]()
Er is niets mis met onderscheid nee, daar ben ik het mee eens.![]()
Ynske blijft toch liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
abnormaal doen neukt ook niet
iig niet bij mij
Abnormaal neuken kan dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef purplerose het volgende:
abnormaal doen werkt ook niet, kijk maar naar PieterCK![]()
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
Jij bedoelt of ze het goed vind als je ook met anderen neuktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.
Maar vind je t niet aantrekkelijk als een jongen een beetje apart is, dat je hm niet helemaal begrijpt... Beetje mysterieus...
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.
Hoeft ook niet hoor pieterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??
Daarbij ga ik echt niet zomaar met eenmeisje naar bed toe...
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
hey dat heb je dan gemist maar een topic of 40 terug (gisteren dus) heb ik gezegt dat ik mijn leven ga beteren...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor pieter
Maar geef nou toe, jou openingszinnen zijn verre van normaal
Dus ook abnormaal doen werkt niet
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.![]()
hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi,
ik wist wel dat ik bekeken werd...![]()
Een lady uit Arnhem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
Volgens mij durf je meer naarmate je de ander beter kent, idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drivedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
not...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETERquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drived
Ja, ik kan me er wel in vinden wat je zegt ja. Dat is net als vrouwen die denken zich door seks te geven je kunnen binden en temmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee, het vavoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een lady uit Arnhem?Zit je toevallig nog op de HEAO ofzo?
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETER![]()
Daar ben ik het niet echt mee eens moet ik zeggen. Seks is gewoon goed of niet goed en als je elkaars lichaam ontdekt gaat het misschien beter en makkelijker, maar met passie heeft het weinig te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
quote:
Ja een jongen die je begrijpt tot op zekere hoogte denk ik. Als hij je constant compleet doorziet ben je denk ik snel op hem uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ PieterCK ik ben idd lief
ik heb liever een jongen die mij begrijpt, waar ik goede gesprekken mee kan voeren, waar het mee klikt dan een of andere rare vogel die denkt dat ie leuk is en niet eens in de gaten heeft dat ie dat niet is...
Het gaat nu juist ontopic met een stelling over seksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Dit tempo is niet normaal
We gaan harder dan GCSC
En het is niet meer echt ontopic
Dan moet je niet 1000x dezelfde sex hebben. Je mag varieren hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".
Daarom kopen mensen na een tijd toch seksspeeltjes? de seks wordt oppervlakkiger...krijg je als je al meer dan 1000 keer dezelfde seks hebt gehad
OF je begint gewoon meteen heel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt.
Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
Al te vaak meegemaakt.quote:
quote:
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ach omschrijf een 'leuke'jongen, dat is voor ieder meisje op ieder moment weer anders...
Die van mij was allang weer gesloten, had al een slotje aangevraagd maar Heatwave liet zijn hitte niet tot een slot smeden ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Sjongejonge, 3 halfvolle topics ofzo?
Blijven we nou hier?
klinkt vaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al te vaak meegemaakt.Een meisje vindt je leuk, geeft duidelijk signalen af, maar je doet er maar niks mee.
Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.
Elke single is welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
Wat een mens zichzelf wijs kan maken zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks niet
Is het niet; Geloof me. Ik denk dat ik het al 6 keer heb meegemaaktquote:
My brother! MY brotherquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...
En dat mysterieuze vinden veel meisjes wel spannend.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt.(seks)
Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
Ff een helder moment voor jou--->
Hoe goed de sex ook is tussen jullie 2 op een gegeven moment gaat de jongen denken: Hoe zou t zijn om hm weer eens in een ander gaatje te steken...
Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.![]()
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een mens zichzelf wijs kan maken zeg![]()
Aandoenlijk![]()
![]()
Technisch gezien wordt de seks niet minder, passioneel altijd wel eigenlijk helaas![]()
Ik vind jou een leuke FOKKER!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...
Vind t wel echt een hele goede eigenschap van je...
Ookal moet ik zeggen dat ik me in het verleden ook gewoon netjes heb gedragen, maar ik merk dat naarmate ik ouder word sex veel meer los zie van liefde. Maar misschien dat als ik echt de vrouw van mn dromen tegenkom ik me wel zal kunnen inhouden of helemaal niet de behoefte zal hebben...
It's me, it's me...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
quote:
Iedereen zit anders in een relatie, dara kun je geen peil op trekken hoor. Ook met de sex, maar het lijkt mij dus idd niet leuk als ik sex als een 'verplicht nummertje' zou gaan zien. Maar volgens mij gebeurt dat alleen als je constant hetzelfde doet, op dezelfde tijd, kortom, zo burgerlijk als de tyfus bent. Dus als je het zo bekijkt, idd, saaie mensen hebben slechte sexquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
It's me, it's me...
Vast
Ik heb het sec over de seks
Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...
hopelijk niet meer singlequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand nog een spannende nieuwe stelling?
Nou ja ik dan maar, maar meer een vraag:
Hoe zien de singles zichzelf over 5/10 jaar?
Hmm op mn 25/30ste.. ik hoop een hbo/universitaire studie afgerond te hebben, beetje over de wereld rondgetrokken te hebben en bezig te zijn aan een succesvolle carriere. Eventueel met een mooie leuke vriend erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind je ook leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
je bent de tweede pas, achteraan sluiten
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Razor21 het volgende:
eindelijk
Als ik dan nog leef ben ik nog steeds single.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik herken dat heel erg, echt sinds vorig jaar Koninginnedag ben ik ergens gewoon verkocht aan haar, maar goed het mag dus niet zo zijn om allerlei redenen. Ik heb wel op regelmatige basis contact met haar en ik heb periodes dat ik niet aan haar denk, maar een basis van vergelijk blijft ze altijd. Recente gebeurtenissen hebben het niet bepaald makkelijker gemaakt ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...
Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen![]()
Niet. Ik leef per dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen![]()
nee, maar dan is de sex nog wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kijk je kunt extreem doen, maar na een paar keer is dat ook niet meer extreem....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
En dat topic was een beetje kansloos, daar hebben we destijds met z'n allen smakelijk om gelachen hier.
Over 5 jaar ben ik 30 dus zal ik mn bijzondere vrouw gevonden hebben, over 10 jaar heb ik huisje boompje beestjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Oeh, nog zo'n backdoor rammerquote:
Wat christine zegt, na 100+ delen kom je er ook achter. Volgens mij staat elk topic van deze topicreeks constant in de top 10 van de ATquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Razor21 het volgende:
Yess eindelijk een singles topic![]()
datingsites werken toch niet zie mijn eigen topic hierover :
Stelletje oplichters bij www.metjou.nl stelletje hufters![]()
Kijk mijn probleem is dat mijn houden van gevoel voor dit meisje over is gegaan in het vriendschappelijke houden van gevoel. Als ik zou willen dan kwamen we nu weer terug bij mekaar. Maar het gevoel is gewoon anders geworden en dat vind ik echt heel erg zonde... Zeker omdat zij het echt helemaal niet begrijpt... Ik heb vandaag een ultimatum gekregen van haar... Alles of niets... Geen vriendschap als ik haar de rest niet kan geven...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, echt sinds vorig jaar Koninginnedag ben ik ergens gewoon verkocht aan haar, maar goed het mag dus niet zo zijn om allerlei redenen. Ik heb wel op regelmatige basis contact met haar en ik heb periodes dat ik niet aan haar denk, maar een basis van vergelijk blijft ze altijd. Recente gebeurtenissen hebben het niet bepaald makkelijker gemaakt ook.Qua uiterlijk en uitstraling heb ik exact hetzelfde, niemand kan aan haar tippen. Ik vind haar echt het aller allermooiste meisje...
![]()
Ik weet het niet, maar ik word ook panisch van ik hou van je in week 1,2 al ben ik er zelf ook weleens schuldig aan geweest.
Ik zeg ook vaak schat en lieverd tegen anderen, soms ook wel mannen hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.
Ja dat is ook wel zo, hier in adam ook... Maar bv meisje dat ik nummer had gegeven. Opende eerste smsje met hey schat... Meisje heb ik 2 keer kort gesproken... Ja t kan me echt irriteren... Gewoon al de creativiteit van 0,0 dat je geen andere opening kan verzinnen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.
Hoe kan je nou iets op liefdesgebied bereiken als je t zelf niet gelooft... Ik kan daar echt niet bij. Ik ga gewoon voor de ultieme liefde en geloof ook echt dat ik dat zal krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak schat en lieverd tegen anderen, soms ook wel mannen hoor..
Soms is dat ook alleen sarcastisch bedoelt...
Maar over 5-10 jaar, hhm ben ik zo'n 33- 38 vermoedelijk nog altijd single maar hopelijk wel met een goeie carriere
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets op liefdesgebied bereiken als je t zelf niet gelooft... Ik kan daar echt niet bij. Ik ga gewoon voor de ultieme liefde en geloof ook echt dat ik dat zal krijgen...
Gezien je uitspraak over het single zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff niet
Wat begrijp je er niet aan... Ik ben van mening dat als je ergens echt in gelooft je het ook zal krijgen... Dus als jij denkt dat jij over 10 jaar nog steeds vrijgezel bent dan zal dat waarschijnlijk ook gebeuren...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Daar ben ik weer. Nog wat nieuws of leuks?
Ja, Godlike en JoeyT vinden me leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Daar ben ik weer. Nog wat nieuws of leuks?
Tranceptor ookquote:
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan... Ik ben van mening dat als je ergens echt in gelooft je het ook zal krijgen... Dus als jij denkt dat jij over 10 jaar nog steeds vrijgezel bent dan zal dat waarschijnlijk ook gebeuren...
Maar dit pas ik toe op alles in het leven...
Het wordt bijna engquote:
Tsja als je gelukkig wilt worden zal je je er toch overheen moeten zetten... Heeft weinig zin om zo door te gaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....
Waarom denk je dat ik zo vrouw onvriendelijk ben geworden??
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde ventquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
weer terug van lunch...
kruipt weer onder deken tegen Pieter aan...
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Ripley het volgende:
Normaal is niemand denk ik
Je kan heel "doorsnee" zijn en toch in d eogen van een ander net iets extra's hebben. Het gaat om de perceptie van de ander en de chemie
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde vent???
Lekkere instelling heb je, daar kom je ver mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....
Waarom denk je dat ik zo vrouw onvriendelijk ben geworden??
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Dan moeten wij nog veel inhalen, kleinkonijntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!![]()
![]()
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je gelukkig wilt worden zal je je er toch overheen moeten zetten... Heeft weinig zin om zo door te gaan...
Stel dan een paar doelstellingen, zoals leuk gesprek met meisje aangaan, vriendschap opbouwen met een meisje en misschien kan je dan in de toekomst ook weer vrouwen gaan vertrouwen...
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)
en die ander... is ook niet van mij, zit te leren... dus kan daar ook niet tegenaan hangen
tjahoooi Pieter
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
als jullie het niet willen lezen, let me know, haal ik het wel weg
Een granaat in zijn reet wilt ook nog weleens helpen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?
dan heb ik er lekker geen*O*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Kom maar bij Dr. Philquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet zo zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
Wijsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
steentje voor steentjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
* Pheno start Rammstein - Stein um Stein....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Zo werk het ja, met als uitzondering dat de goede tegenwoordig ook te koop zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet nou eenmaal zo zijn...
Dank je dat is liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Shit, nu kom ik weer wijs over. Dat is de bedoeling niet.quote:
email me eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dank je dat is liefzal het onthouden..
Maar het afbreken van de steentjes zal niet snel gebeuren en zal ook heel langzaam gaan ben ik bang
Je moet ook niet gaan wachten tot er een meisje voorbijkomt om jou het tegendeel te bewijzen. Je moet die instelling/houding zelf veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:
Dat is onderbewust erg bepalend voor aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
Oh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shit, nu kom ik weer wijs over. Dat is de bedoeling niet.
okay zal het onthouden.....quote:
bedoelde eigenlijk NUquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
okay zal het onthouden.....
Maar goed nu snappen jullie waarschijnlijk ook beter hoe en waarom ik af en toe als een botte boer uit de hoe kan komen..
Heb mij wel voorgenomen om te gaan veranderen, nieuw huis, word oom en ja ja wil dan ook proberen om de muren/ hekjes om mij heen weg te halen....
Vaker kijken naar Eigen huis en tuin.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
okay zal het onthouden.....
Maar goed nu snappen jullie waarschijnlijk ook beter hoe en waarom ik af en toe als een botte boer uit de hoe kan komen..
Heb mij wel voorgenomen om te gaan veranderen, nieuw huis, word oom en ja ja wil dan ook proberen om de muren/ hekjes om mij heen weg te halen....
Precies, te dom om voor de duvel te dansenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh!
Eigenlijk ben je heel dom natuurlijk!
Dat had ik dus met dat meisje, maar omdat iedereen riep, Niet doen, is niks etc etc..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaker kijken naar Eigen huis en tuin.
Maar idd, je moet niet gaan wachten tot iemand je het tegendeel gaat bewijzen. Bouw langzaam dat vertrouwen weer op. Het hoeft niet meteen de jackpot te zijn.
Thnx!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef dawg het volgende:
HEy, meisje met de coole bril. Je hebt trouwens ook een coole muziesmaak.![]()
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..quote:
Hoi Oprahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.
Maar die smelten als sneeuw voor de zon, als je echt verliefd bent ... dus maak je niet gek met al deze analyses, de dag dat je je nieuwe vriendin in de ogen kijkt, ben je dit helemaal zo weer vergeten.
De meesten analyseren hier allemaal te veel, vind ik. Ze hullen zich in een mantel van emotioneel leed en blokkades, terwijl de kern van het probleem gewoon is dat ze geen leuke meid tegenkomen die hun gevoelens beantwoordt ...
![]()
Geduld is een schone zakequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..
Geduld schijnt een schone zaak te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.
Maar die smelten als sneeuw voor de zon, als je echt verliefd bent ... dus maak je niet gek met al deze analyses, de dag dat je je nieuwe vriendin in de ogen kijkt, ben je dit helemaal zo weer vergeten.
Maar goed, ga anders maar weer terug naar het niveau wat wij meestal hebben..quote:
`quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar goed, ga anders maar weer terug naar het niveau wat wij meestal hebben..
Sorry dat ik het e.e.a. heb uitgelegd en heb verteld hier.......
Maar zit momenteel weer bijna te janken achter mijn desk... dus doe even rustig aan denk ik.
Toch hoef jij niet onzeker te zijn, afgaande op je fb en wat ik zo af en toe van je lees.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemen
quote:
Niemand wil verliezen met voetbal. Maar toch zijn er genoeg mensen die voetballen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
niemand wil bedrogen worden
maar er zijn genoeg mensen die wel vreemd gaan...
dat werkt toch niet
ik weet het, het was maar bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemen
Nop maar is wel de realiteit van de dag......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
dat werkt toch niet
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef dawg het volgende:
Toch hoef jij niet onzeker te zijn, afgaande op je fb en wat ik zo af en toe van je lees.
wat een onzin...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Nee meisje, er staat toch: ".......en wat ik van je gelezen heb". Niet dat dat een goede leidraad is, maar in ieder geval wel een indruk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Je gaat vliegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm volgens mij ben ik over ongeveer 3 uur een stuk hoger in Nederland
Kom je naar Utrecht????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm volgens mij ben ik over ongeveer 3 uur een stuk hoger in Nederland
Ja mensen zijn gewoon zwak he...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
dat werkt toch niet
Ynske, ik ben vanvaond nog in Utrechtquote:
ga je daar doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ynske, ik ben vanvaond nog in Utrecht![]()
Jep vond hem zoooooo mooi en zat e bijna van te huilenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je daar doen?
Jongens het wordt nog druk in Utrecht vanaaf
je hebt mijn eigen gefabde dicchie in je sig
ik werk ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ik naar huis moest rijden!
En af toe nog moet werken
Volgens mij riep je dit vanochtend ook alquote:
Wel ergens daar in de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Ynske het volgende:
Kom je naar Utrecht????
vanmorgen was het de Header die klaar was...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Volgens mij riep je dit vanochtend ook al![]()
![]()
Okay, maar ik ga zo naar huis dan naar de auto dealer en daarna de A2op naar Utrechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanmorgen was het de Header die klaar was...
nu de rest bijna...
alleen nog teksten maar die heb ik nog niet binnen
minders...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay, maar ik ga zo naar huis dan naar de auto dealer en daarna de A2op naar Utrecht
Hier sta ik straks in en moet rond 18.30 -18.45 in Utrecht zijn.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
minders...
maar er staat geen file
Verkeersinformatie
Laatste update: 15:20
File: A10 - De Nieuwe Meer - Coenplein,
tussen Haarlem en Coentunnel - 3 km
langzaam rijdend verkeer
veel succes dan maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hier sta ik straks in en moet rond 18.30 -18.45 in Utrecht zijn.....
Not donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Vraagstelling: sex met een getrouwde vrouw, done of niet done?
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik er 8 dagen lang (tijdens mijn Alanya-periode) schijt aan zal hebben, maar normaal gesproken vind ik het niet kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja sex met iemand die in een relatie zit eigenlijk sowieso niet. Maar zo'n lekker milfje
Dat noemen ze een vraag, en nee, het is not done.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Tuurlijk, want jij hoort daar niet bij, jij bent mijn superbeebie!!!quote:
Zeer zeker NOT donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Lijkt me duidelijk: donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ze is er idd zelf ook bij, maar bij mij zou ze per direct kunnen vertrekken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: done
als je er zelf mee getrouwd bent dan
Aan de andere kant: die vrouw is er zelf ook bij hoor.
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ze is er idd zelf ook bij, maar bij mij zou ze per direct kunnen vertrekken...
Spullen in pakken gaat niet meer lukken die flikker ik dan wel bij d'r ouders neer...
Vreemdgaan = exit
Hhm kee dan nog steeds not done..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling over
Wakker.quote:
Het kan je wel wat zeggen over de kwaliteit van een eventuele relatie met die persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling over
Not done. Verder denk ik er hetzelfde over als over gekonkel in een relatie die geen huwelijk is: niet andere mensen flikken wat je zelf ook niet geflikt wil worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
* arm om twisted_fok heenslaatquote:
mag wel langskomen hoor... hier lekker warm, en deken in de aanbieding... de kaarsjes branden alquote:
Als ik in Utrecht was geweest was ik nu op de fiets gestapt en naar je toe gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag wel langskomen hoor... hier lekker warm, en deken in de aanbieding... de kaarsjes branden al
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht was geweest was ik nu op de fiets gestapt en naar je toe gekomen
Ik vind het ook geen probleem...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: done
Aan de andere kant: die vrouw is er zelf ook bij hoor.
Pcies. Als de getrouwde kant vreemd wilt gaan, dan is dat een probleem voor hem/haar. Blijkbaar zit er dan iets niet lekker in de relatie of huwelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem...
Ik ben geen verantwoording schuldig naar haar man...
Gewoon lekker sexen en de rest is haar probleem...
Of t nou wel of niet lekker zit, het gaat er gewoon om dat jij er niks mee te maken hebt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pcies. Als de getrouwde kant vreemd wilt gaan, dan is dat een probleem voor hem/haar. Blijkbaar zit er dan iets niet lekker in de relatie of huwelijk.
Absoluut not done! Net zoiets als jezelf omhoogneuken voor je carriere. Degene die zoiets doet is toch wel heel erg diep gezakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ynske is al druk bezig lees ik netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Waar is iedereen
Ik voel me hier alleen
Ik heb zin in sex
Maar niet met mezelf![]()
JoeyT hoopt later op een vrouwelijke baas... Moet ze trws wel een lekkertje zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Absoluut not done! Net zoiets als jezelf omhoogneuken voor je carriere. Degene die zoiets doet is toch wel heel erg diep gezakt.
Ynske heb ik al eens een veeg gegeven... Waarom denk je dat ze nu opeens eerst een jongen goed wilt kennen voordat ze ermee naar bed gaat...quote:
PARDON????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske heb ik al eens een veeg gegeven... Waarom denk je dat ze nu opeens eerst een jongen goed wilt kennen voordat ze ermee naar bed gaat...
Zie je wel, dondersteenquote:
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Waar is iedereen
Ik voel me hier alleen
Ik heb zin in sex
Maar niet met mezelf![]()
Dat was gisteren, het is nu vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?
Sorry ik bedoel dat ik de liefde met je heb bedrevenquote:
quote:
Volgens mij heb je niet naar mn betoog geluisterdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...quote:
Ik sta soms nog steeds versteld van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...
Ander verhaal? Je rechter hand?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...
Kom op, ondertusen zou je al wat gewend moeten zijn van JoeyTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik sta soms nog steeds versteld van jou.
je gaat nu dus wel een aanzienlijk aantal dagen zonder sex zitten dan héquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet naar mn betoog geluisterd![]()
Maandag gezellig babbelen en beetje zoenen, aankomende vrijdag 2e date, denk hapje eten en dan ergens wat drinken... Weer beetje zoenen, heel misschien wat frunniken in de auto...
Begin volgende week derde date en dan zal ik dr meenemen naar mn huis. Kga dr vanuit dat we dan zullen sexen. Ben benieuwd hoe ze is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |