Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde ventquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
weer terug van lunch...
kruipt weer onder deken tegen Pieter aan...
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Ripley het volgende:
Normaal is niemand denk ik
Je kan heel "doorsnee" zijn en toch in d eogen van een ander net iets extra's hebben. Het gaat om de perceptie van de ander en de chemie
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde vent???
Lekkere instelling heb je, daar kom je ver mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....
Waarom denk je dat ik zo vrouw onvriendelijk ben geworden??
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Dan moeten wij nog veel inhalen, kleinkonijntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!![]()
![]()
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je gelukkig wilt worden zal je je er toch overheen moeten zetten... Heeft weinig zin om zo door te gaan...
Stel dan een paar doelstellingen, zoals leuk gesprek met meisje aangaan, vriendschap opbouwen met een meisje en misschien kan je dan in de toekomst ook weer vrouwen gaan vertrouwen...
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)
en die ander... is ook niet van mij, zit te leren... dus kan daar ook niet tegenaan hangen
tjahoooi Pieter
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
als jullie het niet willen lezen, let me know, haal ik het wel weg
Een granaat in zijn reet wilt ook nog weleens helpen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?
dan heb ik er lekker geen*O*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Kom maar bij Dr. Philquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet zo zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
Wijsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
steentje voor steentjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
* Pheno start Rammstein - Stein um Stein....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Zo werk het ja, met als uitzondering dat de goede tegenwoordig ook te koop zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet nou eenmaal zo zijn...
Dank je dat is liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Shit, nu kom ik weer wijs over. Dat is de bedoeling niet.quote:
email me eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dank je dat is liefzal het onthouden..
Maar het afbreken van de steentjes zal niet snel gebeuren en zal ook heel langzaam gaan ben ik bang
Je moet ook niet gaan wachten tot er een meisje voorbijkomt om jou het tegendeel te bewijzen. Je moet die instelling/houding zelf veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Dat is onderbewust erg bepalend voor aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
Oh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shit, nu kom ik weer wijs over. Dat is de bedoeling niet.
okay zal het onthouden.....quote:
bedoelde eigenlijk NUquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
okay zal het onthouden.....
Maar goed nu snappen jullie waarschijnlijk ook beter hoe en waarom ik af en toe als een botte boer uit de hoe kan komen..
Heb mij wel voorgenomen om te gaan veranderen, nieuw huis, word oom en ja ja wil dan ook proberen om de muren/ hekjes om mij heen weg te halen....
Vaker kijken naar Eigen huis en tuin.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
okay zal het onthouden.....
Maar goed nu snappen jullie waarschijnlijk ook beter hoe en waarom ik af en toe als een botte boer uit de hoe kan komen..
Heb mij wel voorgenomen om te gaan veranderen, nieuw huis, word oom en ja ja wil dan ook proberen om de muren/ hekjes om mij heen weg te halen....
Precies, te dom om voor de duvel te dansenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh!
Eigenlijk ben je heel dom natuurlijk!
Dat had ik dus met dat meisje, maar omdat iedereen riep, Niet doen, is niks etc etc..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaker kijken naar Eigen huis en tuin.
Maar idd, je moet niet gaan wachten tot iemand je het tegendeel gaat bewijzen. Bouw langzaam dat vertrouwen weer op. Het hoeft niet meteen de jackpot te zijn.
Thnx!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef dawg het volgende:
HEy, meisje met de coole bril. Je hebt trouwens ook een coole muziesmaak.![]()
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..quote:
Hoi Oprahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.
Maar die smelten als sneeuw voor de zon, als je echt verliefd bent ... dus maak je niet gek met al deze analyses, de dag dat je je nieuwe vriendin in de ogen kijkt, ben je dit helemaal zo weer vergeten.
De meesten analyseren hier allemaal te veel, vind ik. Ze hullen zich in een mantel van emotioneel leed en blokkades, terwijl de kern van het probleem gewoon is dat ze geen leuke meid tegenkomen die hun gevoelens beantwoordt ...
![]()
Geduld is een schone zakequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..
Geduld schijnt een schone zaak te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt last van, maar geduld enzo he..
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn emotionele blokkades, angsten, blessures en whatever ... bij het aangaan van een nieuwe relatie.
Maar die smelten als sneeuw voor de zon, als je echt verliefd bent ... dus maak je niet gek met al deze analyses, de dag dat je je nieuwe vriendin in de ogen kijkt, ben je dit helemaal zo weer vergeten.
Maar goed, ga anders maar weer terug naar het niveau wat wij meestal hebben..quote:
`quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar goed, ga anders maar weer terug naar het niveau wat wij meestal hebben..
Sorry dat ik het e.e.a. heb uitgelegd en heb verteld hier.......
Maar zit momenteel weer bijna te janken achter mijn desk... dus doe even rustig aan denk ik.
Toch hoef jij niet onzeker te zijn, afgaande op je fb en wat ik zo af en toe van je lees.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemen
quote:
Niemand wil verliezen met voetbal. Maar toch zijn er genoeg mensen die voetballen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
niemand wil bedrogen worden
maar er zijn genoeg mensen die wel vreemd gaan...
dat werkt toch niet
ik weet het, het was maar bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemen
Nop maar is wel de realiteit van de dag......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
niemand wil bedrogen worden
maar er zijn genoeg mensen die wel vreemd gaan...
dat werkt toch niet
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef dawg het volgende:
Toch hoef jij niet onzeker te zijn, afgaande op je fb en wat ik zo af en toe van je lees.
wat een onzin...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Nee meisje, er staat toch: ".......en wat ik van je gelezen heb". Niet dat dat een goede leidraad is, maar in ieder geval wel een indruk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Je gaat vliegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm volgens mij ben ik over ongeveer 3 uur een stuk hoger in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |