Niemand wil verliezen met voetbal. Maar toch zijn er genoeg mensen die voetballen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
niemand wil bedrogen worden
maar er zijn genoeg mensen die wel vreemd gaan...
dat werkt toch niet
ik weet het, het was maar bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, die smelten helemaal niet als sneeuw voor de zon. Ik heb nog dagelijks last van die onzekerheden ed. afkomstig uit vorige relatie. Als je echt verliefd bent ben je echter gewoon bereid om dat risico te nemen
Nop maar is wel de realiteit van de dag......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
dat werkt toch niet
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef dawg het volgende:
Toch hoef jij niet onzeker te zijn, afgaande op je fb en wat ik zo af en toe van je lees.
wat een onzin...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Nee meisje, er staat toch: ".......en wat ik van je gelezen heb". Niet dat dat een goede leidraad is, maar in ieder geval wel een indruk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je er goed uitziet, heb je geen redenen meer om onzeker te zijn???
Je gaat vliegen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm volgens mij ben ik over ongeveer 3 uur een stuk hoger in Nederland
Kom je naar Utrecht????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm volgens mij ben ik over ongeveer 3 uur een stuk hoger in Nederland
Ja mensen zijn gewoon zwak he...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Ynske het volgende:
wat ik niet begrijp he..
dat werkt toch niet
Ynske, ik ben vanvaond nog in Utrechtquote:
ga je daar doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ynske, ik ben vanvaond nog in Utrecht![]()
Jep vond hem zoooooo mooi en zat e bijna van te huilenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je daar doen?
Jongens het wordt nog druk in Utrecht vanaaf
je hebt mijn eigen gefabde dicchie in je sig
ik werk ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ik naar huis moest rijden!
En af toe nog moet werken
Volgens mij riep je dit vanochtend ook alquote:
Wel ergens daar in de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Ynske het volgende:
Kom je naar Utrecht????
vanmorgen was het de Header die klaar was...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Volgens mij riep je dit vanochtend ook al![]()
![]()
Okay, maar ik ga zo naar huis dan naar de auto dealer en daarna de A2op naar Utrechtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanmorgen was het de Header die klaar was...
nu de rest bijna...
alleen nog teksten maar die heb ik nog niet binnen
minders...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay, maar ik ga zo naar huis dan naar de auto dealer en daarna de A2op naar Utrecht
Hier sta ik straks in en moet rond 18.30 -18.45 in Utrecht zijn.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
minders...
maar er staat geen file
Verkeersinformatie
Laatste update: 15:20
File: A10 - De Nieuwe Meer - Coenplein,
tussen Haarlem en Coentunnel - 3 km
langzaam rijdend verkeer
veel succes dan maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hier sta ik straks in en moet rond 18.30 -18.45 in Utrecht zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |