Wat christine zegt, na 100+ delen kom je er ook achter. Volgens mij staat elk topic van deze topicreeks constant in de top 10 van de ATquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Razor21 het volgende:
Yess eindelijk een singles topic![]()
datingsites werken toch niet zie mijn eigen topic hierover :
Stelletje oplichters bij www.metjou.nl stelletje hufters![]()
Kijk mijn probleem is dat mijn houden van gevoel voor dit meisje over is gegaan in het vriendschappelijke houden van gevoel. Als ik zou willen dan kwamen we nu weer terug bij mekaar. Maar het gevoel is gewoon anders geworden en dat vind ik echt heel erg zonde... Zeker omdat zij het echt helemaal niet begrijpt... Ik heb vandaag een ultimatum gekregen van haar... Alles of niets... Geen vriendschap als ik haar de rest niet kan geven...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, echt sinds vorig jaar Koninginnedag ben ik ergens gewoon verkocht aan haar, maar goed het mag dus niet zo zijn om allerlei redenen. Ik heb wel op regelmatige basis contact met haar en ik heb periodes dat ik niet aan haar denk, maar een basis van vergelijk blijft ze altijd. Recente gebeurtenissen hebben het niet bepaald makkelijker gemaakt ook.Qua uiterlijk en uitstraling heb ik exact hetzelfde, niemand kan aan haar tippen. Ik vind haar echt het aller allermooiste meisje...
![]()
Ik weet het niet, maar ik word ook panisch van ik hou van je in week 1,2 al ben ik er zelf ook weleens schuldig aan geweest.
Ik zeg ook vaak schat en lieverd tegen anderen, soms ook wel mannen hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.
Ja dat is ook wel zo, hier in adam ook... Maar bv meisje dat ik nummer had gegeven. Opende eerste smsje met hey schat... Meisje heb ik 2 keer kort gesproken... Ja t kan me echt irriteren... Gewoon al de creativiteit van 0,0 dat je geen andere opening kan verzinnen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.
Hoe kan je nou iets op liefdesgebied bereiken als je t zelf niet gelooft... Ik kan daar echt niet bij. Ik ga gewoon voor de ultieme liefde en geloof ook echt dat ik dat zal krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak schat en lieverd tegen anderen, soms ook wel mannen hoor..
Soms is dat ook alleen sarcastisch bedoelt...
Maar over 5-10 jaar, hhm ben ik zo'n 33- 38 vermoedelijk nog altijd single maar hopelijk wel met een goeie carriere
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets op liefdesgebied bereiken als je t zelf niet gelooft... Ik kan daar echt niet bij. Ik ga gewoon voor de ultieme liefde en geloof ook echt dat ik dat zal krijgen...
Gezien je uitspraak over het single zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff niet
Wat begrijp je er niet aan... Ik ben van mening dat als je ergens echt in gelooft je het ook zal krijgen... Dus als jij denkt dat jij over 10 jaar nog steeds vrijgezel bent dan zal dat waarschijnlijk ook gebeuren...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hoezo die wijsheid over het liefdesgebied?? snap het ff niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Daar ben ik weer. Nog wat nieuws of leuks?
Ja, Godlike en JoeyT vinden me leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Daar ben ik weer. Nog wat nieuws of leuks?
Tranceptor ookquote:
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan... Ik ben van mening dat als je ergens echt in gelooft je het ook zal krijgen... Dus als jij denkt dat jij over 10 jaar nog steeds vrijgezel bent dan zal dat waarschijnlijk ook gebeuren...
Maar dit pas ik toe op alles in het leven...
Het wordt bijna engquote:
Tsja als je gelukkig wilt worden zal je je er toch overheen moeten zetten... Heeft weinig zin om zo door te gaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....
Waarom denk je dat ik zo vrouw onvriendelijk ben geworden??
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde ventquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
weer terug van lunch...
kruipt weer onder deken tegen Pieter aan...
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Ripley het volgende:
Normaal is niemand denk ik
Je kan heel "doorsnee" zijn en toch in d eogen van een ander net iets extra's hebben. Het gaat om de perceptie van de ander en de chemie
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met jouw gefrustreerde vent???
Lekkere instelling heb je, daar kom je ver mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden veel garanties voor de toekomst.....
Waarom denk je dat ik zo vrouw onvriendelijk ben geworden??
Dat soort zaken komen meestal wel ergens vandaan en ik denk/ geloof/ verwacht niet dat een meisje zo snel weer vertrouwen in mij kan winnen dat ze wil wachten en vechten om mij ervan te overtuigen dat er wel goede vrouwen zijn in dit leven....
Dan moeten wij nog veel inhalen, kleinkonijntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
En feromonen. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?!![]()
![]()
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je gelukkig wilt worden zal je je er toch overheen moeten zetten... Heeft weinig zin om zo door te gaan...
Stel dan een paar doelstellingen, zoals leuk gesprek met meisje aangaan, vriendschap opbouwen met een meisje en misschien kan je dan in de toekomst ook weer vrouwen gaan vertrouwen...
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gefrustreerde vent zit op dit moment aan zee ff uit te waaien.... (maar hij is niet van mij)
en die ander... is ook niet van mij, zit te leren... dus kan daar ook niet tegenaan hangen
tjahoooi Pieter
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het heb het geprobeed en dat is (deels) niet goed gegaan..
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
als jullie het niet willen lezen, let me know, haal ik het wel weg
Een granaat in zijn reet wilt ook nog weleens helpen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je vertrouwen geschaad is. Maar niet iedereen is zo. Wil je iets leuks laten lopen omdat het in het verleden mis is gegaan? Of will je het als een volgende kans zien?
dan heb ik er lekker geen*O*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je er twee? Ik bedoel die gozer waar je mee slaapt maar die zn pik in de shampoofles moet stoppen om nog een beetje actie te krijgen...
Kom maar bij Dr. Philquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zien als nieuwe kans maar ook de angst voor het verleden....
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet zo zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goeie vriend ging er met een meisje vandoor die ik leuk vond/ vind en zei dat het niks was en zo..
De eerste paar maanden van dit jaar en maand of 4 van 2004 waren een hel voor mij waarbij het leven weinig tot geen zin had...
Na heel veel huilbuien gaat het nu weer iets beter maar is het nog altijdwel zo dat ik er nog lang niet ben.
Vooral na 3 relaties waarbij meiden vrij grof vreemd zijn gegaan en daarna met die ander er vandoor gingen is er 'iets' emotioneels geblokeerd waardoor ik een hek om mijzelf heen heb gebouwd..
Meiden/ vrouwen mogen wel dichtbij komen maar zeker het hek niet open doen anders dan jaag ik ze zelf wel buiten dit hek (a.k.a. ruzie maken e.d.).
Het is heel frustrerend want ik wil wel heel graag verbeteren en laten zien dat ik het WEL kan maar dan val ik terug in angst en onzekerheden waardoor ik dan weer blokkeer en "domme dingen" ga doen waar ik, uiteraard, achteraf hele erge spijt van krijg.
Wijsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
steentje voor steentjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom maar bij Dr. Phil
Het is begrijpelijk., maar laat het verleden los, het remt je in je toekomst.
* Pheno start Rammstein - Stein um Stein....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Zo werk het ja, met als uitzondering dat de goede tegenwoordig ook te koop zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me heel moeilijk. Moeilijk om dan mensen te blijven vertrouwen, maar je moet maar bedenken dat de meeste meisjes niet nou eenmaal zo zijn...
Dank je dat is liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
steentje voor steentje
heb ik je gebouwd
jaren van trouwe dienst
beschermend om me heen
steentje voor steentje
breek ik je nu af
één muurtje blijft staan
om te verstoppen als t moet
ook jij kunt het
Shit, nu kom ik weer wijs over. Dat is de bedoeling niet.quote:
email me eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dank je dat is liefzal het onthouden..
Maar het afbreken van de steentjes zal niet snel gebeuren en zal ook heel langzaam gaan ben ik bang
Je moet ook niet gaan wachten tot er een meisje voorbijkomt om jou het tegendeel te bewijzen. Je moet die instelling/houding zelf veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Weet het, maar paar posts ervoor schreef ik:
Dat is onderbewust erg bepalend voor aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan??? Als je goeie feromonen hebt neuk je, heb je slechte dan neuk je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |