Weet jij wat voor bedgeheimen ze heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
@ Christine, hoezo andere dingen aan je hoofd...
Je neukt niet met je hoofd toch? Naja eigenlijk...
Pff ik was eerderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
slotje!
Biatch, hier ga je voor bloeden!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik doe normaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pff ik was eerder
Ga weg met je bakkie koffie
Welke stelling?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik ben aan koffie toe...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
bewaren we t bakkie koffie voor de volgende...
That's my point little brotherquote:
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
That's my point little brother
Maar ok stelling en TT: Gewoon zijn, neukt niet
Kort maar krachtig...
Ik ben t er mee eens... Waarom zou je met iemand naar bed gaan als degene zich niet onderscheidt van de rest...
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.![]()
Er is niets mis met onderscheid nee, daar ben ik het mee eens.![]()
Ynske blijft toch liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
abnormaal doen neukt ook niet
iig niet bij mij
Abnormaal neuken kan dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef purplerose het volgende:
abnormaal doen werkt ook niet, kijk maar naar PieterCK![]()
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
Jij bedoelt of ze het goed vind als je ook met anderen neuktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.
Maar vind je t niet aantrekkelijk als een jongen een beetje apart is, dat je hm niet helemaal begrijpt... Beetje mysterieus...
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.
Hoeft ook niet hoor pieterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??
Daarbij ga ik echt niet zomaar met eenmeisje naar bed toe...
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
hey dat heb je dan gemist maar een topic of 40 terug (gisteren dus) heb ik gezegt dat ik mijn leven ga beteren...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor pieter
Maar geef nou toe, jou openingszinnen zijn verre van normaal
Dus ook abnormaal doen werkt niet
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.![]()
hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi,
ik wist wel dat ik bekeken werd...![]()
Een lady uit Arnhem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
Volgens mij durf je meer naarmate je de ander beter kent, idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drivedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
not...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETERquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drived
Ja, ik kan me er wel in vinden wat je zegt ja. Dat is net als vrouwen die denken zich door seks te geven je kunnen binden en temmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee, het vavoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een lady uit Arnhem?Zit je toevallig nog op de HEAO ofzo?
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETER![]()
Daar ben ik het niet echt mee eens moet ik zeggen. Seks is gewoon goed of niet goed en als je elkaars lichaam ontdekt gaat het misschien beter en makkelijker, maar met passie heeft het weinig te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
quote:
Ja een jongen die je begrijpt tot op zekere hoogte denk ik. Als hij je constant compleet doorziet ben je denk ik snel op hem uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ PieterCK ik ben idd lief
ik heb liever een jongen die mij begrijpt, waar ik goede gesprekken mee kan voeren, waar het mee klikt dan een of andere rare vogel die denkt dat ie leuk is en niet eens in de gaten heeft dat ie dat niet is...
Het gaat nu juist ontopic met een stelling over seksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Dit tempo is niet normaal
We gaan harder dan GCSC
En het is niet meer echt ontopic
Dan moet je niet 1000x dezelfde sex hebben. Je mag varieren hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".
Daarom kopen mensen na een tijd toch seksspeeltjes? de seks wordt oppervlakkiger...krijg je als je al meer dan 1000 keer dezelfde seks hebt gehad
OF je begint gewoon meteen heel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt.
Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
Al te vaak meegemaakt.quote:
quote:
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ach omschrijf een 'leuke'jongen, dat is voor ieder meisje op ieder moment weer anders...
Die van mij was allang weer gesloten, had al een slotje aangevraagd maar Heatwave liet zijn hitte niet tot een slot smeden ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Sjongejonge, 3 halfvolle topics ofzo?
Blijven we nou hier?
klinkt vaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al te vaak meegemaakt.Een meisje vindt je leuk, geeft duidelijk signalen af, maar je doet er maar niks mee.
Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.
Elke single is welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
Wat een mens zichzelf wijs kan maken zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks niet
Is het niet; Geloof me. Ik denk dat ik het al 6 keer heb meegemaaktquote:
My brother! MY brotherquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...
En dat mysterieuze vinden veel meisjes wel spannend.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt.(seks)
Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
Ff een helder moment voor jou--->
Hoe goed de sex ook is tussen jullie 2 op een gegeven moment gaat de jongen denken: Hoe zou t zijn om hm weer eens in een ander gaatje te steken...
Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.![]()
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een mens zichzelf wijs kan maken zeg![]()
Aandoenlijk![]()
![]()
Technisch gezien wordt de seks niet minder, passioneel altijd wel eigenlijk helaas![]()
Ik vind jou een leuke FOKKER!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...
Vind t wel echt een hele goede eigenschap van je...
Ookal moet ik zeggen dat ik me in het verleden ook gewoon netjes heb gedragen, maar ik merk dat naarmate ik ouder word sex veel meer los zie van liefde. Maar misschien dat als ik echt de vrouw van mn dromen tegenkom ik me wel zal kunnen inhouden of helemaal niet de behoefte zal hebben...
It's me, it's me...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
quote:
Iedereen zit anders in een relatie, dara kun je geen peil op trekken hoor. Ook met de sex, maar het lijkt mij dus idd niet leuk als ik sex als een 'verplicht nummertje' zou gaan zien. Maar volgens mij gebeurt dat alleen als je constant hetzelfde doet, op dezelfde tijd, kortom, zo burgerlijk als de tyfus bent. Dus als je het zo bekijkt, idd, saaie mensen hebben slechte sexquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
It's me, it's me...
Vast
Ik heb het sec over de seks
Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...
hopelijk niet meer singlequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand nog een spannende nieuwe stelling?
Nou ja ik dan maar, maar meer een vraag:
Hoe zien de singles zichzelf over 5/10 jaar?
Hmm op mn 25/30ste.. ik hoop een hbo/universitaire studie afgerond te hebben, beetje over de wereld rondgetrokken te hebben en bezig te zijn aan een succesvolle carriere. Eventueel met een mooie leuke vriend erbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind je ook leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
je bent de tweede pas, achteraan sluiten
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Razor21 het volgende:
eindelijk
Als ik dan nog leef ben ik nog steeds single.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik herken dat heel erg, echt sinds vorig jaar Koninginnedag ben ik ergens gewoon verkocht aan haar, maar goed het mag dus niet zo zijn om allerlei redenen. Ik heb wel op regelmatige basis contact met haar en ik heb periodes dat ik niet aan haar denk, maar een basis van vergelijk blijft ze altijd. Recente gebeurtenissen hebben het niet bepaald makkelijker gemaakt ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...
Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen![]()
Niet. Ik leef per dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen![]()
nee, maar dan is de sex nog wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kijk je kunt extreem doen, maar na een paar keer is dat ook niet meer extreem....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
En dat topic was een beetje kansloos, daar hebben we destijds met z'n allen smakelijk om gelachen hier.
Over 5 jaar ben ik 30 dus zal ik mn bijzondere vrouw gevonden hebben, over 10 jaar heb ik huisje boompje beestjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
Oeh, nog zo'n backdoor rammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |