abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27704000
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:58 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETER
Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".

Daarom kopen mensen na een tijd toch seksspeeltjes? de seks wordt oppervlakkiger...krijg je als je al meer dan 1000 keer dezelfde seks hebt gehad
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27704005
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.

hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt
Daar ben ik het niet echt mee eens moet ik zeggen. Seks is gewoon goed of niet goed en als je elkaars lichaam ontdekt gaat het misschien beter en makkelijker, maar met passie heeft het weinig te maken.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Ladyxima het volgende:

hoi
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Ynske het volgende:
@ PieterCK ik ben idd lief

ik heb liever een jongen die mij begrijpt, waar ik goede gesprekken mee kan voeren, waar het mee klikt dan een of andere rare vogel die denkt dat ie leuk is en niet eens in de gaten heeft dat ie dat niet is...
Ja een jongen die je begrijpt tot op zekere hoogte denk ik. Als hij je constant compleet doorziet ben je denk ik snel op hem uitgekeken.

Ach omschrijf een 'leuke'jongen, dat is voor ieder meisje op ieder moment weer anders...
pi_27704017
Dit tempo is niet normaal
We gaan harder dan GCSC
En het is niet meer echt ontopic
pi_27704071
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Dit tempo is niet normaal
We gaan harder dan GCSC
En het is niet meer echt ontopic
Het gaat nu juist ontopic met een stelling over seks Prima toch?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27704095
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Mijn lange relatie werd de seks niet veel beter meer na een tijdje hoor. Kan me niet voorstellen dat je na 3 jaar nog eens denkt: "oe, dit wist ik nog niet" of "dat is ook wel lekker".

Daarom kopen mensen na een tijd toch seksspeeltjes? de seks wordt oppervlakkiger...krijg je als je al meer dan 1000 keer dezelfde seks hebt gehad
Dan moet je niet 1000x dezelfde sex hebben. Je mag varieren hoor
Dat doe je neem ik aan als single zijnde ook. Of wil je zeggen dat de sex als single ook saai gaat worden?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27704098
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt. (seks)
Delivered without an information leaflet
pi_27704108
Sjongejonge, 3 halfvolle topics ofzo?

Blijven we nou hier?
pi_27704113
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Passie is er of het is er niet. Als het er niet is zal het 9/10 keer ook gewoon niet meer komen.
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt.
OF je begint gewoon meteen heel goed.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:05:29 #59
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27704131
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks niet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27704146
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27704171
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Is dit topic er ook voor singles die worden gezocht, maar zich niet láten vinden?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_27704193
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:06 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Al te vaak meegemaakt. Een meisje vindt je leuk, geeft duidelijk signalen af, maar je doet er maar niks mee.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27704208
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:

quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:

Ach omschrijf een 'leuke'jongen, dat is voor ieder meisje op ieder moment weer anders...
Inderdaad..
pi_27704220
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Sjongejonge, 3 halfvolle topics ofzo?

Blijven we nou hier?
Die van mij was allang weer gesloten, had al een slotje aangevraagd maar Heatwave liet zijn hitte niet tot een slot smeden ...
pi_27704227
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Al te vaak meegemaakt. Een meisje vindt je leuk, geeft duidelijk signalen af, maar je doet er maar niks mee.
klinkt vaag
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:08:41 #66
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27704229
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.
Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...
En dat mysterieuze vinden veel meisjes wel spannend.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27704233
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef cultheld het volgende:
Elke single is welkom
pi_27704268
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Toen ik een relatie van 4 jaar had waren er toch steeds weer nieuwe dingen hoor - een blik, een situatie etc. De relatie werd wel minder, maar de seks niet
Wat een mens zichzelf wijs kan maken zeg

Aandoenlijk

Technisch gezien wordt de seks niet minder, passioneel altijd wel eigenlijk helaas . Een ex van mij zou zeggen: Neej niet minder, het is gewoon anders
pi_27704276
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Elke single is welkom
ook moeilijke singles
pi_27704282
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

klinkt vaag
Is het niet; Geloof me. Ik denk dat ik het al 6 keer heb meegemaakt .
pi_27704298
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja idd als ze je elk meisje zien afwerken dan zal dat idd niet echt werken. Maar ik zou dan ook nooit in het openbaar duidelijk laten zien dat ik veel meisjes doe... Mensen denken t wel, maar weten t niet...
En dat mysterieuze vinden veel meisjes wel spannend.
My brother! MY brother
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:11:49 #72
88139 JoeyT
pi_27704312
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
In een lange relatie leer je elkaars lichaam en wensen gewoon beter kennen, dus dan lijkt het of het beter wordt. (seks)
Ja dat denk ik ook

Ff een helder moment voor jou--->

Hoe goed de sex ook is tussen jullie 2 op een gegeven moment gaat de jongen denken: Hoe zou t zijn om hm weer eens in een ander gaatje te steken...
pi_27704335
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook

Ff een helder moment voor jou--->

Hoe goed de sex ook is tussen jullie 2 op een gegeven moment gaat de jongen denken: Hoe zou t zijn om hm weer eens in een ander gaatje te steken...
Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.
pi_27704381
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

ook moeilijke singles
Uiteraard
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:15:21 #75
88139 JoeyT
pi_27704402
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat vind ik eraan liggen JoeyT, als ik een meisje qua uiterlijk en innerlijk echt super vind dan denk ik daar niet over. Maar ja ik ben ook een trouwe hond als ik echt iets heb met iemand.
Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...

Vind t wel echt een hele goede eigenschap van je...

Ookal moet ik zeggen dat ik me in het verleden ook gewoon netjes heb gedragen, maar ik merk dat naarmate ik ouder word sex veel meer los zie van liefde. Maar misschien dat als ik echt de vrouw van mn dromen tegenkom ik me wel zal kunnen inhouden of helemaal niet de behoefte zal hebben...
pi_27704404
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat een mens zichzelf wijs kan maken zeg

Aandoenlijk

Technisch gezien wordt de seks niet minder, passioneel altijd wel eigenlijk helaas
Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:17:29 #77
88139 JoeyT
pi_27704457
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, je kunt ook jezelf wat wijs maken natuurlijk. Misschien werkt een relatie bij jou op een gegeven moment gewoon niet meer. Kijk anderen er niet op aan
Ik vind jou een leuke FOKKER!
pi_27704458
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is toch echt wel HET verschil tussen ons...

Vind t wel echt een hele goede eigenschap van je...

Ookal moet ik zeggen dat ik me in het verleden ook gewoon netjes heb gedragen, maar ik merk dat naarmate ik ouder word sex veel meer los zie van liefde. Maar misschien dat als ik echt de vrouw van mn dromen tegenkom ik me wel zal kunnen inhouden of helemaal niet de behoefte zal hebben...
Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...
pi_27704468
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

It's me, it's me...

Vast

Ik heb het sec over de seks

Ik vind Pheno ook lievvv
pi_27704473
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind jou een leuke FOKKER!

je bent de tweede pas, achteraan sluiten
pi_27704524
Dan heb je echt nog nooit échte goede, passievolle seks gehad.. het ligt echt helemaal aan het persoon waar je mee bent. Als jij je gaat vervelen, heb je toch echt bij de verkeerde gezeten.
pi_27704530
Iemand nog een spannende nieuwe stelling?

Nou ja ik dan maar, maar meer een vraag:

Hoe zien de singles zichzelf over 5/10 jaar?
pi_27704533
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

It's me, it's me...

Vast

Ik heb het sec over de seks
Iedereen zit anders in een relatie, dara kun je geen peil op trekken hoor. Ook met de sex, maar het lijkt mij dus idd niet leuk als ik sex als een 'verplicht nummertje' zou gaan zien. Maar volgens mij gebeurt dat alleen als je constant hetzelfde doet, op dezelfde tijd, kortom, zo burgerlijk als de tyfus bent. Dus als je het zo bekijkt, idd, saaie mensen hebben slechte sex

zo, dat was even wat beredeneer
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:22:11 #84
88139 JoeyT
pi_27704574
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zie het deels los, maar ik ben iemand ooit tegengekomen waarbij ik echt die klik had en dat gevoel. Ik denk niet dat jij dat zo hebt ervaren (niet lullig bedoeld), daarvoor zag ik het een en ander wel anders. Ik vind gewoon dat als je echt ergens voor gaat, dan moet je ook vol gaan. Helaas ga ik dan ook vol op mijn bek maar dat zijn de risico's...
Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...

Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:22:56 #85
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27704597
Yess eindelijk een singles topic datingsites werken toch niet zie mijn eigen topic hierover :

Stelletje oplichters bij www.metjou.nl stelletje hufters
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_27704603
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:

hopelijk niet meer single
pi_27704607
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:

zo, dat was even wat beredeneer
Kijk je kunt extreem doen, maar na een paar keer is dat ook niet meer extreem....
pi_27704622
quote:

Hmm op mn 25/30ste.. ik hoop een hbo/universitaire studie afgerond te hebben, beetje over de wereld rondgetrokken te hebben en bezig te zijn aan een succesvolle carriere. Eventueel met een mooie leuke vriend erbij
pi_27704632
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

je bent de tweede pas, achteraan sluiten
Ik vind je ook leuk
pi_27704635
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Uiteraard
mooi
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:24:46 #91
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27704644
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef Razor21 het volgende:
eindelijk

Onder welke steen heb jij gezeten?
En dat topic was een beetje kansloos, daar hebben we destijds met z'n allen smakelijk om gelachen hier.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:24:53 #92
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_27704649
quote:
Als ik dan nog leef ben ik nog steeds single.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_27704678
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik heb dat gehad met dat meisje waar ik 7 jaar mee gehad heb, maar daarna nooit meer zo'n band gekregen met iemand. Ik vergelijk ook iedereen met haar en niemand komt in de buurt. Qua uiterlijk kan bijna niemand aan haar tippen en qua puurheid van haar liefde voor mij kan ik me niet voorstellen dat er iemand ooit nog zoveel van me zal houden als dat zij deed...

Op dit moment kan ik me ook om hele onbenullige dingen irriteren, zoals een meisje waar ik net mee uitga mij een smsje stuurt en mij daarin aanspreekt als schat... Ik kan daar zo van walgen... Denk dan echt van WTF geeft jou t recht om mij schat te noemen
Ik herken dat heel erg, echt sinds vorig jaar Koninginnedag ben ik ergens gewoon verkocht aan haar, maar goed het mag dus niet zo zijn om allerlei redenen. Ik heb wel op regelmatige basis contact met haar en ik heb periodes dat ik niet aan haar denk, maar een basis van vergelijk blijft ze altijd. Recente gebeurtenissen hebben het niet bepaald makkelijker gemaakt ook. Qua uiterlijk en uitstraling heb ik exact hetzelfde, niemand kan aan haar tippen. Ik vind haar echt het aller allermooiste meisje...

Ik weet het niet, maar ik word ook panisch van ik hou van je in week 1,2 al ben ik er zelf ook weleens schuldig aan geweest.
pi_27704685
quote:
Niet. Ik leef per dag.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:26:32 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27704688
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:22 schreef JoeyT het volgende:
Mja, dat kan ook aan de persoon/herkomst liggen. Ik noem mensen ook al heel snel schat of lieverd; dat gebeurt hier in Den Haag zowiezo ontzettend snel.
pi_27704689
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kijk je kunt extreem doen, maar na een paar keer is dat ook niet meer extreem....
nee, maar dan is de sex nog wel lekker
Het gaat om de variatie, het is net als eten. Elke dag je favoriete maaltijd gaat ook vervelen
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:27:21 #97
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27704707
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gezeten?
En dat topic was een beetje kansloos, daar hebben we destijds met z'n allen smakelijk om gelachen hier.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:27:41 #98
88139 JoeyT
pi_27704720
quote:

Over 5 jaar ben ik 30 dus zal ik mn bijzondere vrouw gevonden hebben, over 10 jaar heb ik huisje boompje beestje
pi_27704745
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik vind je ook leuk
Oeh, nog zo'n backdoor rammer
pi_27704750
ben ik hier de jongste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')