Weet jij wat voor bedgeheimen ze heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
@ Christine, hoezo andere dingen aan je hoofd...
Je neukt niet met je hoofd toch? Naja eigenlijk...
Pff ik was eerderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
slotje!
Biatch, hier ga je voor bloeden!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik doe normaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pff ik was eerder
Ga weg met je bakkie koffie
Welke stelling?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze mag blijvenSry TC
Ik vind die stelling op het einde wel leuk trouwens.
Ik ben aan koffie toe...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
bewaren we t bakkie koffie voor de volgende...
That's my point little brotherquote:
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
That's my point little brother
Maar ok stelling en TT: Gewoon zijn, neukt niet
Kort maar krachtig...
Ik ben t er mee eens... Waarom zou je met iemand naar bed gaan als degene zich niet onderscheidt van de rest...
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het liefst een vriendje hebben die zo doorsnee is als de pest, dan valt niet op hoe saai ze zelf eigenlijk zijn.![]()
Er is niets mis met onderscheid nee, daar ben ik het mee eens.![]()
Ynske blijft toch liefquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
abnormaal doen neukt ook niet
iig niet bij mij
Abnormaal neuken kan dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kijk je vanuit t oogpunt van het meisje... Maar de kans dat jij als normale jongen gekozen wordt door dat meisje is dus miniem. Er zijn immers vele normale jongens...
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef purplerose het volgende:
abnormaal doen werkt ook niet, kijk maar naar PieterCK![]()
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
iig niet bij mij
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
Jij bedoelt of ze het goed vind als je ook met anderen neuktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met abnormaal bedoelt. Kijk een idioot met een iq van een doperwt is misschien niet super opwindend.
Maar vind je t niet aantrekkelijk als een jongen een beetje apart is, dat je hm niet helemaal begrijpt... Beetje mysterieus...
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof mensen met een relatie slechte sex hebben. Dat ligt nog altijd aan de personen in kwestie.
Hoeft ook niet hoor pieterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow jee word ik weer de gebeten hond dit topic??
Daarbij ga ik echt niet zomaar met eenmeisje naar bed toe...
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
hey dat heb je dan gemist maar een topic of 40 terug (gisteren dus) heb ik gezegt dat ik mijn leven ga beteren...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor pieter
Maar geef nou toe, jou openingszinnen zijn verre van normaal
Dus ook abnormaal doen werkt niet
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken zat supersuffe gozers waar geen donder aan is die al heel lang een vriendin hebben. Ik denk juist dat je regelmatiger neukt als je volslagen gewoon bent, je kunt dan vaak beter een relatie onderhouden en een relatie betekent in de meeste gevallen regelmatige seks. (dat het slechte seks is, is wat anders)
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
Niet in de regel, maar niemand kan toch ontkennen dat het sexleven van de meeste stellen na enkele jaren toch niet meer zo passievol is over het algemeen.![]()
hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi,
ik wist wel dat ik bekeken werd...![]()
Een lady uit Arnhem?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik zit hier een beetje te F5'en en het gaat snel![]()
* Ladyxima lurkt
Volgens mij durf je meer naarmate je de ander beter kent, idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drivedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik echt niet ... wat heeft passie met de lengte van je relatie te maken.
hoe beter je iemand kent, hoe beter de sex. Ik vind dat sex gewoon met de jaren beter wordt![]()
not...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
het wordt gewoon beter en beter en nog beter en NOG beter en NOG EENS BETERquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik 'piek' wel sneller dan na een paar jaar hoor. Seks addicts zoals ik moeten toch wel eerder weten wat de ander drived
Ja, ik kan me er wel in vinden wat je zegt ja. Dat is net als vrouwen die denken zich door seks te geven je kunnen binden en temmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik bedoel het zo... Misschien dat die supersuffe gozers idd veel neuken als ze een vriendinnetje hebben, maar de kans dat ze een vriendinnetje krijgen is gewoon een stuk kleiner omdat ze veel meer concurrentie hebben. Verder ben ik er van overtuigd dat meisjes helemaal niet op normaal vallen. Ze vinden t juist wel prettig als de jongen een beetje fout is, ze vinden t aantrekkelijk als een jongen een apart liefdes leven heeft. Het idee dat erachter zit? Ik denk dat het idee opwindend vinden dat ze een sletterige jongen misschien kunnen temmen...
Even voor alleen mezelf sprekend: nou nee. Een jongen die echt de slet uithangt is voor mij niet echt aantrekkelijk: die gaat dus kennelijk voor jan en alleman. Ik heb het liefste gewoon een jongen die wel van wanten weet, maar die ook keuzes kan maken en niet zo nodig iedere willekeurige chick hoeft te neuken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee, het vavoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een lady uit Arnhem?Zit je toevallig nog op de HEAO ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |