Not donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Vraagstelling: sex met een getrouwde vrouw, done of niet done?
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik er 8 dagen lang (tijdens mijn Alanya-periode) schijt aan zal hebben, maar normaal gesproken vind ik het niet kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja sex met iemand die in een relatie zit eigenlijk sowieso niet. Maar zo'n lekker milfje
Dat noemen ze een vraag, en nee, het is not done.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Tuurlijk, want jij hoort daar niet bij, jij bent mijn superbeebie!!!quote:
Zeer zeker NOT donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Lijkt me duidelijk: donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ze is er idd zelf ook bij, maar bij mij zou ze per direct kunnen vertrekken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: done
als je er zelf mee getrouwd bent dan
Aan de andere kant: die vrouw is er zelf ook bij hoor.
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ze is er idd zelf ook bij, maar bij mij zou ze per direct kunnen vertrekken...
Spullen in pakken gaat niet meer lukken die flikker ik dan wel bij d'r ouders neer...
Vreemdgaan = exit
Hhm kee dan nog steeds not done..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling over
Wakker.quote:
Het kan je wel wat zeggen over de kwaliteit van een eventuele relatie met die persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar aan de single-kant hoef je daar niet mee te zitten. En daarging volgens mij de stelling over
Not done. Verder denk ik er hetzelfde over als over gekonkel in een relatie die geen huwelijk is: niet andere mensen flikken wat je zelf ook niet geflikt wil worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
* arm om twisted_fok heenslaatquote:
mag wel langskomen hoor... hier lekker warm, en deken in de aanbieding... de kaarsjes branden alquote:
Als ik in Utrecht was geweest was ik nu op de fiets gestapt en naar je toe gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag wel langskomen hoor... hier lekker warm, en deken in de aanbieding... de kaarsjes branden al
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht was geweest was ik nu op de fiets gestapt en naar je toe gekomen
Ik vind het ook geen probleem...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: done
Aan de andere kant: die vrouw is er zelf ook bij hoor.
Pcies. Als de getrouwde kant vreemd wilt gaan, dan is dat een probleem voor hem/haar. Blijkbaar zit er dan iets niet lekker in de relatie of huwelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem...
Ik ben geen verantwoording schuldig naar haar man...
Gewoon lekker sexen en de rest is haar probleem...
Of t nou wel of niet lekker zit, het gaat er gewoon om dat jij er niks mee te maken hebt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pcies. Als de getrouwde kant vreemd wilt gaan, dan is dat een probleem voor hem/haar. Blijkbaar zit er dan iets niet lekker in de relatie of huwelijk.
Absoluut not done! Net zoiets als jezelf omhoogneuken voor je carriere. Degene die zoiets doet is toch wel heel erg diep gezakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ynske is al druk bezig lees ik netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Waar is iedereen
Ik voel me hier alleen
Ik heb zin in sex
Maar niet met mezelf![]()
JoeyT hoopt later op een vrouwelijke baas... Moet ze trws wel een lekkertje zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Absoluut not done! Net zoiets als jezelf omhoogneuken voor je carriere. Degene die zoiets doet is toch wel heel erg diep gezakt.
Ynske heb ik al eens een veeg gegeven... Waarom denk je dat ze nu opeens eerst een jongen goed wilt kennen voordat ze ermee naar bed gaat...quote:
PARDON????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ynske heb ik al eens een veeg gegeven... Waarom denk je dat ze nu opeens eerst een jongen goed wilt kennen voordat ze ermee naar bed gaat...
Zie je wel, dondersteenquote:
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Waar is iedereen
Ik voel me hier alleen
Ik heb zin in sex
Maar niet met mezelf![]()
Dat was gisteren, het is nu vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?
Sorry ik bedoel dat ik de liefde met je heb bedrevenquote:
quote:
Volgens mij heb je niet naar mn betoog geluisterdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft de date van gisteren niet tot het gewenste effect geleid ?
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...quote:
Ik sta soms nog steeds versteld van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...
Ander verhaal? Je rechter hand?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Trws gister wel sex gehad maar das een heel ander verhaal...
Kom op, ondertusen zou je al wat gewend moeten zijn van JoeyTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik sta soms nog steeds versteld van jou.
je gaat nu dus wel een aanzienlijk aantal dagen zonder sex zitten dan héquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet naar mn betoog geluisterd![]()
Maandag gezellig babbelen en beetje zoenen, aankomende vrijdag 2e date, denk hapje eten en dan ergens wat drinken... Weer beetje zoenen, heel misschien wat frunniken in de auto...
Begin volgende week derde date en dan zal ik dr meenemen naar mn huis. Kga dr vanuit dat we dan zullen sexen. Ben benieuwd hoe ze is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |