nee megter heeft lopen prutsenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hé? Helaas weet ik er niets vanaf, dus ik kan er niets aan doen
quote:
Daisyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
deze kent ook iedereen wel...
[afbeelding]
volgende keer een groter plaatje?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is inderdaad een beetje aan de kleine kantquote:
http://www.watbenjedan.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, dat plaatje is echt te groot
Bel de systeembeheerderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn hele pc liep vast
Thunderbirdsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
[afbeelding]
net zo vreemd als ik benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was vroeger nooit verliefd op acteurs, ben ik nu vreemd?
ik was verliefd op pinoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was vroeger nooit verliefd op acteurs, ben ik nu vreemd?
hee ik was klein en zag die touwtjes nietquote:
jah sorry hoor, laat mij gewoon moeilijk zijnquote:
Precies, die zag ik pas jaren laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee ik was klein en zag die touwtjes niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee ik was klein en dom en zag die touwtjes niet
dus jij wilt zeggen dat er toch iets veranderd is?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat er toch iets veranderd is?
oh oke, fijn dan dat je duidelijk voor ze bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
neej maar ff voor de newbies onder ons
wat keek jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning remzer
jullie keken wel andere dingen dan ik
dat weet ik niet eens meer. ik weet villa achtwerk en de VPRO op zondagochtend. 's avonds keek ik altijd gewoon het journaal. ik weet nog wel knightrider en A-team. maar verder weet ik het niet meer. in ieder geval niet de series die jullie keken.quote:
kennen jullie de dj cat show nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat weet ik niet eens meer. ik weet villa achtwerk en de VPRO op zondagochtend. 's avonds keek ik altijd gewoon het journaal. ik weet nog wel knightrider en A-team. maar verder weet ik het niet meer. in ieder geval niet de series die jullie keken.
quote:
iets wat je niet hebt kan je ook niet kwijtrakenquote:
Wat keek je nog meer/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ken echt alles wat hier word gezegt...
omdat je een luie stagiair bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, waarom moet ik allemaal dingen gaan toevoegen in mn verslag waar ik nog nooit van gehoord heb?
Ik moet hier echt met halve informatie werken
die zijn ook voorbij gekomen idd, en telekids en al die tekenfilms op zondagochtendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat keek je nog meer/
Smurfen? Samson & Gert?
de snorkels!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat keek je nog meer/
Smurfen? Samson & Gert?
die dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de snorkels!!
en de freggels!
kwam altijd zondag ochtend op sky ofzo.. ff kijken of ik plaatje kan vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
?
ik kan me nog wel een keer de pin-up club herinneren. die had mn vader voor me opgenomen
en? alles goed?quote:
met toeter en oki!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de snorkels!!
en de freggels!
bij mij zegt hij dat nieteens meer.. ik zit nooit langer dan 5min in die stoel... tijdsverspilling is het eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en? alles goed?
ik moest vrijdag.. geen gaatjes. ik deed mijn mond open en toen zei hij: 'ik zie al dat ik niet lang met jou bezig zal zijn'
snelle beurtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en? alles goed?
ik moest vrijdag.. geen gaatjes. ik deed mijn mond open en toen zei hij: 'ik zie al dat ik niet lang met jou bezig zal zijn'
Gelukkig wel, maar dat had ik ook wel verwacht, poets netjes 2/3 keer per dag m'n tanden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
keken jullie ook frankenstein op zondagochtend? dat vond ik altijd zo eng. dan gingen mn vader en mn zus kijken en dan zat ik in de keuken achter de bar, zodat ik de tv niet kon zien
Het is Nils Holgersonquote:
flossen is slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar dat had ik ook wel verwacht, poets netjes 2/3 keer per dag m'n tanden.
Alleen vond ze dat ik wat vaker mocht flossen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is Nils Holgerson![]()
Daar ben ik namelijk naar vernoemd
ik zat al op je te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
heb je ook een gans en een hamster?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
the muppetshowquote:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
the muppetshow
met die 2 zeurkousen in dat hok erboven.. ben ff de naam kwijt
jo knox_quote:
hehe jah, en daarna achter de tv blijven hangen met de nintendoquote:
Het was Nils of anders Benjaminquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
dat meen je niet!!!1 die naam kwam me al bekend voor! wat leuk mên
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het was Nils of anders Benjamin![]()
Omdat mn zus van toen de tijd 3 jaar oud Nils Holgerson zo leuk vond is het toen maar Nils geworden![]()
Was je dan vernoemd naar Benjamin Benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat mn zus van toen de tijd 3 jaar oud Nils Holgerson zo leuk vond is het toen maar Nils geworden![]()
Hoezo zou je gebanned moeten worden ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik, voordat ik ook geband word, even mededelen dat ik nauwelijks deel heb gehad in deze discussie over tv programma's?
je bent echt bang om gebanned te worden de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik, voordat ik ook geband word, even mededelen dat ik nauwelijks deel heb gehad in deze discussie over tv programma's?
quote:
Hoezo voordat je geband wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Vanwege de 'waarschuwing' van Shmoopy van gisteravondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoezo zou je gebanned moeten worden ?
laat ons eens zien...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanwege de 'waarschuwing' van Shmoopy van gisteravond
Die moet niet zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik schijt zeven kleurenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent echt bang om gebanned te worden de laatste tijd
En die waarschuwing was dat we gebanned zouden worden als de serie open zou blijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
je hebt toch wel schone onderbroeken meegenomen vandaag hè!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik schijt zeven kleuren
Haar bericht van gisteravondquote:shmoopy (Forum Admin) - maandag 6 juni 2005 @ 20:07
Even een waarschuwing voor de mensen die door blijven gaan met topics volspammen: niet doen.
Staat een ban op, don't make me use it.
Over bans gesproken, wanneer komt Braun weer terug?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
En die waarschuwing was dat we gebanned zouden worden als de serie open zou blijven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hebt toch wel schone onderbroeken meegenomen vandaag hè!!
en dan vind hij 't zo vreemd dat 't meurt op z'n kantoor
Dat vond ik het echt het toppunt, kon daar ECHT Niet naar kijken wat een vreselijk eng ventje is dat zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Geitje82 het volgende:
[afbeelding]
ik ben benjamin ben benjamin ben![]()
Onzin !quote:
tzal me niets verbazen, ik ben zijn naam al vaker tegen gekomen in de fb en fmquote:
oh op die toer.. das idd wel erg direct op ons bedoeltquote:
die vond ik eng. ik hield nooit van poppenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Geitje82 het volgende:
[afbeelding]
ik ben benjamin ben benjamin ben![]()
Ja, vastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
tzal me niets verbazen, ik ben zijn naam al vaker tegen gekomen in de fb en fm
Ja ik ook, Jitzzze wordt wel vaker genoemt in die ban lijstenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
jah en altijd die jezus verhalen er tussen doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat vond ik het echt het toppunt, kon daar ECHT Niet naar kijken wat een vreselijk eng ventje is dat zeg![]()
fb ? fm ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo ver kwam ik al nooit......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah en altijd die jezus verhalen er tussen door
fok feedback en fok mededelingquote:
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, Jitzzze wordt wel vaker genoemt in die ban lijsten
Feedback wist ik inderdaad nog wel, maar FM kende ik nog nietquote:
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[[url=http://img201.echo.cx/img201/8654/nattelepel0sk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een lepel is een ding,
....
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komen
En alleen maar uitgelogd mee kan lurkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komen
Ik heb precies hetzelfde met poppen..beetje eng ofzo zijn zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die vond ik eng. ik hield nooit van poppennog steeds niet
nee niet dagelijks.. gister en een keer vorig weekendquote:
Dan maak ik toch een nieuw account aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En alleen maar uitgelogd mee kan lurken
Waar dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee niet dagelijks.. gister en een keer vorig weekend
ben al aan het zoekenquote:
Maak ik gewoon een nieuw account aanquote:
ip adres?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan maak ik toch een nieuw account aan
iddquote:
TearDrop-be?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maak ik gewoon een nieuw account aan
weheheh (:quote:
poppentheater ook. en die poppen van reagan enzo die nog weleens langskomen. brrrquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met poppen..beetje eng ofzo zijn ze![]()
Op stage heb ik dan inderdaad pech, maar goed dat is toch nog maar 1.5 weekquote:
1,5 week? Nep stagiairquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op stage heb ik dan inderdaad pech, maar goed dat is toch nog maar 1.5 week
Thuis hoef ik alleen maar mijn modem te resetten en ik heb een nieuw ip
quote:Alice is een buddy op MSN messenger die altijd online is. Alice geeft je altijd
snel actuele antwoorden op vragen over het weer, treinreizen, files, de tijd,
het laatste nieuws, beurskoersen en nog veel meer.
Voeg Alice toe aan je contacten in je MSN messenger en je kan direct gebruik
maken van haar service.
Kijk snel op www.vraaghetalice.nl !
juistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Handig voor als je geen vrienden hebt![]()
http://www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
seabert, toen mijn heldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]en dan de begintune die altijd werd veranderd door klasgenootjes
nolletjequote:
ik van:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog altijd ergens onderin een kast 2 dekbedden van David de Kabouter liggen
word het je allemaal te emotioneel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen die plaatjes van al die series nou ff kappen, die zijn namelijk al een keer of 3 voorbij gekomen in de gehele reeks
nu hebben we een onderwerp, anders nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen die plaatjes van al die series nou ff kappen, die zijn namelijk al een keer of 3 voorbij gekomen in de gehele reeks
kijk das handigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk, ik moest de loodgieter helpen, terwijl ik niet wist waarvoor die kwam
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topicsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
Houniet, heb je al gevonden waar ik sta in FB en MED?
Handymanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er met beide benen uitgestapt.. maar dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt denk ik![]()
in GC? Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topics![]()
Sta ik misschien ook nog ergens vernoemd ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topics![]()
tja, kom je nu zelf ook tot die conclusiequote:
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben er met beide benen uitgestapt.. maar dat helpt ook niet
Ik heb eerst nog een half uur liggen snoozenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allen
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allen
Ik denk dat ik morgen maar gewoon eens niet wakker wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te worden
hey, dat is een goed ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
waarom was je dan ook zo wild je handen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
"Oh... meneer de loodgieter, is dat een rioolpijp in uw broek of bent u gewoon blij mij te zien?"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Oh... meneer de loodgieter, is dat een rioolpijp in uw broek of bent u gewoon blij mij te zien?"
![]()
Oftewel loodgieter laten komen voor jan lulquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
oke, geloof je dan wel in de heilige geest?quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een half uur liggen snoozen![]()
ja ik geloof in mezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, geloof je dan wel in de heilige geest?
Ach, met een flinke dosis zelfkennis is dat niet verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel loodgieter laten komen voor jan lul
verkeerde beenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom vinden sommige mensen hier het nodig om zingend over de gang te lopen? Als ik behoefte heb aan vals gekweel ga ik wel naar een karaoke-bar
omdat ze zo in hun eigen wereld zitten dat ze 't niet in de gaten hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom vinden sommige mensen hier het nodig om zingend over de gang te lopen? Als ik behoefte heb aan vals gekweel ga ik wel naar een karaoke-bar
ik nog 18 stage dagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
hooooooi allemaal![]()
Nog 8 en een halve dag stage![]()
Dan vakantie![]()
ik zing ook altijd mee met mn muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Kantoorwerk in ongezondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ze zo in hun eigen wereld zitten dat ze 't niet in de gaten hebben
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
hooooooi allemaal![]()
Nog 8 en een halve dag stage![]()
Dan vakantie![]()
Nou dat is nog minder erg dan hier hoor.... hier zit een of andere receptie aan de overkant van de gang daar zitten ze echt constant alleen maar te lullen over vanalles en nog wat.... af en toe denken ze dat ze grappig zijn en lachen ze keihardquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb er last van, daarom maak ik me er druk overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
inderdaad, waar je je al niet druk om kan maken![]()
dan ga je toch voor t zingen de kerk uit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Houniet het volgende:
of met zijn verkeerde banaan uit bed gestapt![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dan ga je toch voor t zingen de kerk uit?
[..]
[..]
jitz loopt stage in de kerk.. toekomstig pastoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
inderdaad, waar je je al niet druk om kan maken![]()
Echt niet hoor, 3 weken geleden ging het veel en veel snellerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Dit loopt nog steeds zo hard als een week of 3 geleden!
jeps, 't is redelijk rustigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echt niet hoor, 3 weken geleden ging het veel en veel sneller![]()
Fipoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
door af en toe fipo te roepen in een topic?
ja zoietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
door af en toe fipo te roepen in een topic?
En dan denk jij bij jezelf 'MWUAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dat is nog minder erg dan hier hoor.... hier zit een of andere receptie aan de overkant van de gang daar zitten ze echt constant alleen maar te lullen over vanalles en nog wat.... af en toe denken ze dat ze grappig zijn en lachen ze keihard![]()
dat is engquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga even m'n hersenactiviteit verhogen...
tot zo
YESSSSSquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een nerd is mn begeleider.![]()
Ik heb een stuk in mn verslag opgenomen dat ik gekopieerd heb uit een door hem geschreven/beoordeeld verslag. Dat heb ik duidelijk vermeld.
En nou zit ie mij af te zeiken op dat stukIk moet allemaal dingen toevoegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, als je niets nuttigs te melden hebt wees dan gewoon stil. Of ga maar boter worden ofzo![]()
Ik wordt muugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.
Ik wil chillen met mijn homies weetje![]()
nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een nerd is mn begeleider.![]()
Ik heb een stuk in mn verslag opgenomen dat ik gekopieerd heb uit een door hem geschreven/beoordeeld verslag. Dat heb ik duidelijk vermeld.
En nou zit ie mij af te zeiken op dat stukIk moet allemaal dingen toevoegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
jij weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.
Daar zit ik dus ook over na te denken, om alleen de stukken waar ik wat bij kan verzinnen toe te voegen en de rest lekker te laten zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog nooit van gehoorddus ook nooit geleerd. dan hoef/kan je dat toch ook niet in je verslag zetten
muug jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt muugJaa natuuuurlijk, wees maar stil, dat is veel beter..
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Praat gewoon A.B.N. wat iedereen begrijpt, of wees stilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
muug janet als houniet altijd oa. altijd is.
doe niet zo serieus manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Praat gewoon A.B.N. wat iedereen begrijpt, of wees stil
wat je erin moet zetten volgens die nerd/stagebegeleider.. heb je daar wel wat aan danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook over na te denken, om alleen de stukken waar ik wat bij kan verzinnen toe te voegen en de rest lekker te laten zitten
Ik niet, maar in deze context klonk het wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
nee
welke eindhovenaar praat nou over homies![]()
Ik heb er niets aan. Het voegt weinig toe aan mn verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat je erin moet zetten volgens die nerd/stagebegeleider.. heb je daar wel wat aan dan
Ja, dat ben ik vandaag nu eenmaal. Kan er weinig meer aan veranderen. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen wat mn begeleider uithaalt.quote:
dat is niet waarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ticketservice is k*t
dan zou ik het der ook niet inzettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan. Het voegt weinig toe aan mn verhaal
Doe ik ook niet.quote:
dan moet je dat aangevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Wel vreemd dat hij alleen daarbij opmerkingen heeft gezet en niet bij mn aanbevelingen
Ik stuur 'm wel een mailtje..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik vandaag nu eenmaal. Kan er weinig meer aan veranderen. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen wat mn begeleider uithaalt.
Ach, voor die 1,5 week die ik er nog ben ga ik niet onwijs rellen.quote:
hing super lang aan de lijn en nog kreeg ikd at klote bandje dat alle medewerkers bezet warenquote:
jah beangstigendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hoeist nou met die hersenactiviteit verhoging?![]()
waar ga je heen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hing super lang aan de lijn en nog kreeg ikd at klote bandje dat alle medewerkers bezet waren
precies, niet teveel moeite doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, voor die 1,5 week die ik er nog ben ga ik niet onwijs rellen.
Zolang mn school alleen maar wil weten wat ik gedaan heb en op welk niveau ga ik niet zoveel moeite doen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 45 minuten dan mag ik hier weg
Wel naar school dan alleen
moet je onder begeleiding?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 45 minuten dan mag ik hier weg
Wel naar school dan alleen
quote:
leuke keuzequote:
Kom je dan hierheen om mij naar school te begeleiden ?quote:
wantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k vond kane vroeger heel relaxt, maar nu vind ik dinand echt zo'n schrale
UPDEET NOLLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |