YESSSSSquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een nerd is mn begeleider.![]()
Ik heb een stuk in mn verslag opgenomen dat ik gekopieerd heb uit een door hem geschreven/beoordeeld verslag. Dat heb ik duidelijk vermeld.
En nou zit ie mij af te zeiken op dat stukIk moet allemaal dingen toevoegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, als je niets nuttigs te melden hebt wees dan gewoon stil. Of ga maar boter worden ofzo![]()
Ik wordt muugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.
Ik wil chillen met mijn homies weetje![]()
nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een nerd is mn begeleider.![]()
Ik heb een stuk in mn verslag opgenomen dat ik gekopieerd heb uit een door hem geschreven/beoordeeld verslag. Dat heb ik duidelijk vermeld.
En nou zit ie mij af te zeiken op dat stukIk moet allemaal dingen toevoegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
jij weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jonge ik word gewoon beetje muug van stagelopen, begrijp dat dan.
Daar zit ik dus ook over na te denken, om alleen de stukken waar ik wat bij kan verzinnen toe te voegen en de rest lekker te laten zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog nooit van gehoorddus ook nooit geleerd. dan hoef/kan je dat toch ook niet in je verslag zetten
muug jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt muugJaa natuuuurlijk, wees maar stil, dat is veel beter..
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Praat gewoon A.B.N. wat iedereen begrijpt, of wees stilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
muug janet als houniet altijd oa. altijd is.
doe niet zo serieus manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Praat gewoon A.B.N. wat iedereen begrijpt, of wees stil
wat je erin moet zetten volgens die nerd/stagebegeleider.. heb je daar wel wat aan danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook over na te denken, om alleen de stukken waar ik wat bij kan verzinnen toe te voegen en de rest lekker te laten zitten
Ik niet, maar in deze context klonk het wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
nee
welke eindhovenaar praat nou over homies![]()
Ik heb er niets aan. Het voegt weinig toe aan mn verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat je erin moet zetten volgens die nerd/stagebegeleider.. heb je daar wel wat aan dan
Ja, dat ben ik vandaag nu eenmaal. Kan er weinig meer aan veranderen. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen wat mn begeleider uithaalt.quote:
dat is niet waarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ticketservice is k*t
dan zou ik het der ook niet inzettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan. Het voegt weinig toe aan mn verhaal
Doe ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |