"Oh... meneer de loodgieter, is dat een rioolpijp in uw broek of bent u gewoon blij mij te zien?"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk, ik moest de loodgieter helpen, terwijl ik niet wist waarvoor die kwam
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Oh... meneer de loodgieter, is dat een rioolpijp in uw broek of bent u gewoon blij mij te zien?"
![]()
Oftewel loodgieter laten komen voor jan lulquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
oke, geloof je dan wel in de heilige geest?quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een half uur liggen snoozen![]()
ja ik geloof in mezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, geloof je dan wel in de heilige geest?
Ach, met een flinke dosis zelfkennis is dat niet verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel loodgieter laten komen voor jan lul
verkeerde beenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom vinden sommige mensen hier het nodig om zingend over de gang te lopen? Als ik behoefte heb aan vals gekweel ga ik wel naar een karaoke-bar
omdat ze zo in hun eigen wereld zitten dat ze 't niet in de gaten hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom vinden sommige mensen hier het nodig om zingend over de gang te lopen? Als ik behoefte heb aan vals gekweel ga ik wel naar een karaoke-bar
ik nog 18 stage dagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
hooooooi allemaal![]()
Nog 8 en een halve dag stage![]()
Dan vakantie![]()
ik zing ook altijd mee met mn muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Kantoorwerk in ongezondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ze zo in hun eigen wereld zitten dat ze 't niet in de gaten hebben
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
hooooooi allemaal![]()
Nog 8 en een halve dag stage![]()
Dan vakantie![]()
Nou dat is nog minder erg dan hier hoor.... hier zit een of andere receptie aan de overkant van de gang daar zitten ze echt constant alleen maar te lullen over vanalles en nog wat.... af en toe denken ze dat ze grappig zijn en lachen ze keihardquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb er last van, daarom maak ik me er druk overquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
inderdaad, waar je je al niet druk om kan maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |