quote:
iets wat je niet hebt kan je ook niet kwijtrakenquote:
Wat keek je nog meer/quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ken echt alles wat hier word gezegt...
omdat je een luie stagiair bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, waarom moet ik allemaal dingen gaan toevoegen in mn verslag waar ik nog nooit van gehoord heb?
Ik moet hier echt met halve informatie werken
die zijn ook voorbij gekomen idd, en telekids en al die tekenfilms op zondagochtendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat keek je nog meer/
Smurfen? Samson & Gert?
de snorkels!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat keek je nog meer/
Smurfen? Samson & Gert?
die dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de snorkels!!
en de freggels!
kwam altijd zondag ochtend op sky ofzo.. ff kijken of ik plaatje kan vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
?
ik kan me nog wel een keer de pin-up club herinneren. die had mn vader voor me opgenomen
en? alles goed?quote:
met toeter en oki!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de snorkels!!
en de freggels!
bij mij zegt hij dat nieteens meer.. ik zit nooit langer dan 5min in die stoel... tijdsverspilling is het eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en? alles goed?
ik moest vrijdag.. geen gaatjes. ik deed mijn mond open en toen zei hij: 'ik zie al dat ik niet lang met jou bezig zal zijn'
snelle beurtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en? alles goed?
ik moest vrijdag.. geen gaatjes. ik deed mijn mond open en toen zei hij: 'ik zie al dat ik niet lang met jou bezig zal zijn'
Gelukkig wel, maar dat had ik ook wel verwacht, poets netjes 2/3 keer per dag m'n tanden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
keken jullie ook frankenstein op zondagochtend? dat vond ik altijd zo eng. dan gingen mn vader en mn zus kijken en dan zat ik in de keuken achter de bar, zodat ik de tv niet kon zien
Het is Nils Holgersonquote:
flossen is slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar dat had ik ook wel verwacht, poets netjes 2/3 keer per dag m'n tanden.
Alleen vond ze dat ik wat vaker mocht flossen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is Nils Holgerson![]()
Daar ben ik namelijk naar vernoemd
ik zat al op je te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
heb je ook een gans en een hamster?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
the muppetshowquote:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
the muppetshow
met die 2 zeurkousen in dat hok erboven.. ben ff de naam kwijt
jo knox_quote:
hehe jah, en daarna achter de tv blijven hangen met de nintendoquote:
Het was Nils of anders Benjaminquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
dat meen je niet!!!1 die naam kwam me al bekend voor! wat leuk mên
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het was Nils of anders Benjamin![]()
Omdat mn zus van toen de tijd 3 jaar oud Nils Holgerson zo leuk vond is het toen maar Nils geworden![]()
Was je dan vernoemd naar Benjamin Benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het was Nils of anders Benjamin![]()
Omdat mn zus van toen de tijd 3 jaar oud Nils Holgerson zo leuk vond is het toen maar Nils geworden![]()
Hoezo zou je gebanned moeten worden ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik, voordat ik ook geband word, even mededelen dat ik nauwelijks deel heb gehad in deze discussie over tv programma's?
je bent echt bang om gebanned te worden de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik, voordat ik ook geband word, even mededelen dat ik nauwelijks deel heb gehad in deze discussie over tv programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |