dan moet je dat aangevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Wel vreemd dat hij alleen daarbij opmerkingen heeft gezet en niet bij mn aanbevelingen
Ik stuur 'm wel een mailtje..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik vandaag nu eenmaal. Kan er weinig meer aan veranderen. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen wat mn begeleider uithaalt.
Ach, voor die 1,5 week die ik er nog ben ga ik niet onwijs rellen.quote:
hing super lang aan de lijn en nog kreeg ikd at klote bandje dat alle medewerkers bezet warenquote:
jah beangstigendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hoeist nou met die hersenactiviteit verhoging?![]()
waar ga je heen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hing super lang aan de lijn en nog kreeg ikd at klote bandje dat alle medewerkers bezet waren
precies, niet teveel moeite doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, voor die 1,5 week die ik er nog ben ga ik niet onwijs rellen.
Zolang mn school alleen maar wil weten wat ik gedaan heb en op welk niveau ga ik niet zoveel moeite doen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 45 minuten dan mag ik hier weg
Wel naar school dan alleen
moet je onder begeleiding?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 45 minuten dan mag ik hier weg
Wel naar school dan alleen
quote:
leuke keuzequote:
Kom je dan hierheen om mij naar school te begeleiden ?quote:
wantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k vond kane vroeger heel relaxt, maar nu vind ik dinand echt zo'n schrale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |