Het loopt al storm, dus ik heb gelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Fokkedop het volgende:
En wat nou als je ongelijk hebt?
MTPquote:
waarom doe jij 14.gif typen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef Harmen1984 het volgende:
[14.gif]
maar niet van knox tijdens mtpquote:
dan zie je door de bomen 't bos niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar niet van knox tijdens mtpdan is het oorlog
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:20 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
en wat nou als er een slotje tevoorschijn komt?
Want verder heeft deze draad weinig inhoud.
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudDaar draait het hele leven om vriend
dat is leven...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Weinig inhoud? bier tieten en frituurvoedsel, noem jij dat weinig inhoudDaar draait het hele leven om vriend
ok, ik geef me over........quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je het bier plaatje nog even fixt is dit topic nog beter dan ik ooit had durven dromenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ok, ik geef me over........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
jij hebt smaak hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ok, ik geef me over........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
dan ben je ziekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
weet je wat me meevalt... dit topic gaat over bier maar toch krijg ik niet de behoefte om meteen te gaan zuipen
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
weet je wat me meevalt... dit topic gaat over bier maar toch krijg ik niet de behoefte om meteen te gaan zuipen
ik heb daarom ook vrijdag een afspraak met docciequote:
En ook gelijk even die frituurpan aan wil zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqen![]()
nu je 't zegtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:32 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ook die dikke borsten ziet, en dus meteen wilt neuqen![]()
en als je dan toch in de keuken bent, een biertje pakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:33 schreef knox_ het volgende:
[..]
En ook gelijk even die frituurpan aan wil zetten
whaa lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:35 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
en als je dan toch in de keuken bent, een biertje pakt.
oh godquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef pluerbrrot het volgende:
wat is MTP?
ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |