ik van:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb nog altijd ergens onderin een kast 2 dekbedden van David de Kabouter liggen
word het je allemaal te emotioneel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen die plaatjes van al die series nou ff kappen, die zijn namelijk al een keer of 3 voorbij gekomen in de gehele reeks
nu hebben we een onderwerp, anders nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kunnen die plaatjes van al die series nou ff kappen, die zijn namelijk al een keer of 3 voorbij gekomen in de gehele reeks
kijk das handigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk, ik moest de loodgieter helpen, terwijl ik niet wist waarvoor die kwam
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topicsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
Houniet, heb je al gevonden waar ik sta in FB en MED?
Handymanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk, ik moest de loodgieter helpen, terwijl ik niet wist waarvoor die kwam
ik ben er met beide benen uitgestapt.. maar dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt denk ik![]()
in GC? Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topics![]()
Sta ik misschien ook nog ergens vernoemd ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben bezig, was in gc volgens mij.. zijn aardig wat topics![]()
tja, kom je nu zelf ook tot die conclusiequote:
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben er met beide benen uitgestapt.. maar dat helpt ook niet
Ik heb eerst nog een half uur liggen snoozenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allen
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik ben er uitgerold, echt een aanrader voor jullie allen
Ik denk dat ik morgen maar gewoon eens niet wakker wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te worden
hey, dat is een goed ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zet m'n bed vannacht gewoon langs 't zwembad en dan meteen 't zwembad in rollen... ik denk dat dat 't beste is voor me om wakker te worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
waarom was je dan ook zo wild je handen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:hele rel op kantoor, want er was lekkage bij de wasbak. collega van mij dat al de hele tijd in de gaten gehouden en wist niet waar het vandaan kwam. dus loodgieter laten komen. Is er niets mis, maar wast er gewoon iemand iets wateriger zijn handen, waardoor het water op de grond terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |