quote:
Hoezo voordat je geband wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik, voordat ik ook geband word, even mededelen dat ik nauwelijks deel heb gehad in deze discussie over tv programma's?
Vanwege de 'waarschuwing' van Shmoopy van gisteravondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoezo zou je gebanned moeten worden ?
laat ons eens zien...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanwege de 'waarschuwing' van Shmoopy van gisteravond
Die moet niet zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik schijt zeven kleurenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent echt bang om gebanned te worden de laatste tijd
En die waarschuwing was dat we gebanned zouden worden als de serie open zou blijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het was Nils of anders Benjamin![]()
Omdat mn zus van toen de tijd 3 jaar oud Nils Holgerson zo leuk vond is het toen maar Nils geworden![]()
je hebt toch wel schone onderbroeken meegenomen vandaag hè!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik schijt zeven kleuren
Haar bericht van gisteravondquote:shmoopy (Forum Admin) - maandag 6 juni 2005 @ 20:07
Even een waarschuwing voor de mensen die door blijven gaan met topics volspammen: niet doen.
Staat een ban op, don't make me use it.
Over bans gesproken, wanneer komt Braun weer terug?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
En die waarschuwing was dat we gebanned zouden worden als de serie open zou blijven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hebt toch wel schone onderbroeken meegenomen vandaag hè!!
en dan vind hij 't zo vreemd dat 't meurt op z'n kantoor
Dat vond ik het echt het toppunt, kon daar ECHT Niet naar kijken wat een vreselijk eng ventje is dat zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Geitje82 het volgende:
[afbeelding]
ik ben benjamin ben benjamin ben![]()
Onzin !quote:
tzal me niets verbazen, ik ben zijn naam al vaker tegen gekomen in de fb en fmquote:
oh op die toer.. das idd wel erg direct op ons bedoeltquote:
die vond ik eng. ik hield nooit van poppenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Geitje82 het volgende:
[afbeelding]
ik ben benjamin ben benjamin ben![]()
Ja, vastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
tzal me niets verbazen, ik ben zijn naam al vaker tegen gekomen in de fb en fm
Ja ik ook, Jitzzze wordt wel vaker genoemt in die ban lijstenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
jah en altijd die jezus verhalen er tussen doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat vond ik het echt het toppunt, kon daar ECHT Niet naar kijken wat een vreselijk eng ventje is dat zeg![]()
fb ? fm ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo ver kwam ik al nooit......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah en altijd die jezus verhalen er tussen door
fok feedback en fok mededelingquote:
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, Jitzzze wordt wel vaker genoemt in die ban lijsten
Feedback wist ik inderdaad nog wel, maar FM kende ik nog nietquote:
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[[url=http://img201.echo.cx/img201/8654/nattelepel0sk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een lepel is een ding,
....
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komen
En alleen maar uitgelogd mee kan lurkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
totdat je ineens niet meer in een subfora kan komen
Ik heb precies hetzelfde met poppen..beetje eng ofzo zijn zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die vond ik eng. ik hield nooit van poppennog steeds niet
nee niet dagelijks.. gister en een keer vorig weekendquote:
Dan maak ik toch een nieuw account aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En alleen maar uitgelogd mee kan lurken
Waar dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee niet dagelijks.. gister en een keer vorig weekend
ben al aan het zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |