Daarbij, wat is daar 2,50? Je kunt er niet eens wat de drinken van halen daar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef Cybart het volgende:
verkapte tvp.... en tevens hoi-zegger
@ SAJ... Walibi World....
konden ze geen korting geven op leuke pretparken...
(die hebben we in NL trouwens maar 1)
ja, en mijn achtertuin dan
je auto parkeren is daar toch ook (om in vlarptermen te blijven) STERVENSduur?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij, wat is daar 2,50? Je kunt er niet eens wat de drinken van halen daar.
Ik heb geen idee. Ik ben er één keer met de trein heengegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
je auto parkeren is daar toch ook (om in vlarptermen te blijven) STERVENSduur?
en dat was ook meteen de laatste neem ik aanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben er één keer met de trein heengegaan.
Of ik moet nog een keer uitgenodigd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat was ook meteen de laatste neem ik aan
Lekker hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Stagiair is mengsel van
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Oei..
Ik heb al nooit op fok kunnen inloggen op m'n werkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
Ze hebben forum.fok.nl geblokkeerd op m'n werk
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
Ik kan wel op www.fok.nl maar niet op forum.fok.nl (nee, ook niet VIA fok.nlquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
is er geen tricky omweg dan om weer hier te komen ?
Ja, laten we binnenkort weer es naar het bölke gaan ofzo. (Y).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Töf effe een andere kant op ja?!
Wanneer gaan we uit?.
Ik heb nooit kunnen fok!-en op mijn werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel op www.fok.nl maar niet op forum.fok.nl (nee, ook niet VIA fok.nl)
Gaan we dansen in eenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Kreator het volgende:
Ja, laten we binnenkort weer es naar het bölke gaan ofzo. (Y).
Jaaaa! Headbangen, hakken, klei stampen en kantklossenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Kreator het volgende:
Beroerd idee idd. Laten we gezellig naar een lebbo tent gaan, wijven scoren.
Ik moet nog steeds eens aan de vrouw idd. Toch 's uitproberen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Kreator het volgende:
Beroerd idee idd. Laten we gezellig naar een lebbo tent gaan, wijven scoren.
Ik weet er nog wel 1 of 2 die je lekker vonden. (Y).quote:Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens aan de vrouw idd. Toch 's uitproberen..
Wie? Foto's!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Kreator het volgende:
Ik weet er nog wel 1 of 2 die je lekker vonden. (Y).
Dat is geheim. hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie? Foto's!!
Volgens mij maak ik wel kans bij een (erg grappige) collega van me.
Ze had een jongetje moeten zijn verdorie.
Geheim, geschmeim!quote:
Metquote:Of jij een meisje....oh nee. huh?
tech mijn sexy zwembad studquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef tech het volgende:
@Krea: ik dacht dat jouw avatar een ambigram was, maar dat was niet zo, dus heb ik er zelf maar een gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt 'm ook op z'n kop lezen. Hij is dan identiek
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Kreator het volgende:
het doet me denken aan het bernini mysterie.
is dat weer met dat tooske schaapquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Kreator het volgende:
Waar is dan de lol van het balletjekriebelen, denk ik dan....
Nice. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
maagdelijkheid troef...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.
Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Helaaasquote:
jah hoor wel ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef tech het volgende:
[..]
You wish you were there!!
Alles in orde thuis?
kan dat met creno ook dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.quote:
Nu al? Mietjequote:Ik ga naar bed.
Trusté.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.
Hihihi.
dat wil je bij iedereenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoor wel ook
en jah duhhhh ik wou je maar al te graag in zwembroek zien![]()
sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat wil je bij iedereen
ik heb nog wel een foto van mezelf in een tinywiny handdoekje
Dat is geheim, hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Kreator het volgende:wie wie??? Toch niet die homo die op mijn bank spoot hè?
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is geheim, hihi.
Ik wil verdorie weten welke meisjes er op mij geilen ja!.
(Behalve karoltje dan, van die weet ik het.)
Ik doe niet aan grapjes...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Kreator het volgende:
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!
*dek...overtrek*quote:*bed*
One word is beterquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
*Coldplay - Speed Of Sound (C-64 Remix) door mn boxen laat knallen*
Boeien, das toch niet jou probleemquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
maat van me werkt bij EMI, die was niet zo heel happy dat ik vorige week het album al had
gemiddeld een keer per maand.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
Tsja, als ik kans zie om een ultra flauwe opmerking te maken, grijp ik zo'n kans uiteraard met beide handenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komen
Dus hij is zelf ook niet zo braafquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar da's altijd wel lachen
vooral als je bij hem iets ontdekt wat gekopieerd is
dat probleem heb ik nou ook alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
ik moet ook naar bed eigenlijk, maar om een of andere vage reden lukt het wéér niet....
*boos probeer te kijken*
dat je boos probeerd te kijken, maar dat dat dan niet lukt ?quote:
Nee van dat naar bed gaan pipoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dat je boos probeerd te kijken, maar dat dat dan niet lukt ?
stop eens met reageren, heb ik net msn afgesloten... word er hier op me gereageerd... zo kom ik nooit mijn bed in !quote:
Hou je kop danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:26 schreef creno het volgende:
[..]
stop eens met reageren, heb ik net msn afgesloten... word er hier op me gereageerd... zo kom ik nooit mijn bed in !
Komt dat vanwege die flauwe opmerking?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
*boos probeer te kijken*
De Nachtploeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef creno het volgende:
trusten en veel plezier aan de nachtploeg...
die mag ..... NU... beginnen
OMG !! wat zal het zijn, 2 kamers en een keukentje... totaal 40 m2 ofzo...? erruug klein voor 530.000 euro!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden jullie hier willen wonen? (New York)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Price: $650,000
Built: 1961
Doorman: Yes
Attended lobby: Yes
Concierge: Yes
Garage in building: Yes
Laundry in building: Basement
Storage available: Yes
Pets allowed: Yes
Okee. Het is in New York, Upper West Side.. Maar dan nog. Omgerekend 530.000 euro!
Voor de verandering: ja. Ik moet vandaag banden laten verwisselen... Die lui zijn pas ZO laat open: 8 uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:55 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen! Ben ik gewoon de eerste vandaag?
pffftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
Yeah..
*half uur vóór de wekker wakker was*
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het vandaag trouwens ook weer voor dag...?
Ja, zoals je ziet ben ik erg van de eigengeilerij en chronisch aandachtsziekquote:
geloerd? huh? ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik erg van de eigengeilerij en chronisch aandachtsziek
Ik heb ab-so-luut geen tijd om jarig te zijn
Weer een reden om Jehova's Getuige te worden
Heb je al stiekem geloerd? Ja he?
Mja maar ik bedoelde dat anderequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
geloerd? huh? ik?
moest het toch ff checken waarom vandaag zo belangrijk was he
nou volg ik je niet meerquote:
valt ook wel mee.. 'k zoek het gewoon op hoorquote:En jij bent één grote Fokker-database, dat weet ik wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Me pandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou volg ik je niet meerwaar moet ik geloerd hebben?
[..]
valt ook wel mee.. 'k zoek het gewoon op hoor
voordat je er zat 1x he.. maar nu nog niet.. is het zo'n bende dan?quote:
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!quote:
Ná de verhuizing he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
voordat je er zat 1x he.. maar nu nog niet.. is het zo'n bene dan?
als ik weer in Z ben en tijd heb zal ik wel eens loeren
Die is al geweest! Zelfs de vleurj leg der al in!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!
He-le-maal goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Die is al geweest! Zelfs de vleurj leg der al in!
Ik wacht wel op de foam party.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!
Is die ná de verf-party en vóór de housewarming-party?quote:
Ik denk na de housewarming party. Als het house te warm wordt gepartied komt de foam party om af te koelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is die ná de verf-party en vóór de housewarming-party?
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk na de housewarming party. Als het house te warm wordt gepartied komt de foam party om af te koelen..
Kijk, dat is inside information waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?(op loopafstand een ijssalon
)
Dat was toch onderdeel van de bbq-aan-de-gracht party?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef petre86 het volgende:
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?(op loopafstand een ijssalon
)
kroegen zijn ook wel redelijk op rol-afstandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, dat is inside information waar je wat aan hebt.
ik weet waar ie woontquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
Hij laat ons wel een beetje aan ons lot over..
Zo van, zoek het zelf maar uit..
Zal je zien dat je nog je eigen foam mee moet nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
Hij laat ons wel een beetje aan ons lot over..
Zo van, zoek het zelf maar uit..
rol-afstand. Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
kroegen zijn ook wel redelijk op rol-afstanden de parkeergarage's ook al
damn wat een goed plekje eigenlijk..
oeh! een surprise party!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef petre86 het volgende:
ik weet waar ie woontniks zoeken.. in 1x er heen en dan op de stoep staan
(maar niet vandaag.. nog 2 kamers te bekijken vanaaf)
Zal toch niet? Alhoewel... Waxje zal de foam vast vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zal je zien dat je nog je eigen foam mee moet nemen.
*denk*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef petre86 het volgende:
welk werk kun je je als student op richten?
ff wat eisen..
geen telemarketing ( geen telefoonstem)
geen weekendjob
geen krantenbezorgen of straatverkoop
geen vakkenvuller
wel lekker verdienen, niet ver uit het centrum
niet de hele dag staan / lopen, geen geestdodend werk..
uuuhm.. ik geloof dat ik wel veel eisen heb.. of positiever geformuleerd: "ik weet wat ik zoek"
iemand een suggestie warna ik opzoek kan gaan?
struin ik de uitzendbureau's wel ff af vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*denk*
Ik denk dat er niks overblijft zo...
je hebt met de sla van gister wat rupsen ingeslikt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:06 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd waxxer !!
vlinders in mijn buik, een lach op mijn gezicht, alleen maar vrolijke liedjes op de radio... wat is er toch aan de hand
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
je hebt met de sla van gister wat rupsen ingeslikt?![]()
Eej Blub, ik heb je zaterdagavond gemist op het museumplein in Ede... Epica trad er opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb 5 weken lui vakantiewerkalleen maar zitten en af en toe de telefoon opnemen en wat cijfertjes intypen
en beetje ouwehoeren en internetten
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb 5 weken lui vakantiewerkalleen maar zitten en af en toe de telefoon opnemen en wat cijfertjes intypen
en beetje ouwehoeren en internetten
Overal, behalve in Italië.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Yoppie het volgende:
goeiedag.
Ik heb een persoonlijkheidsstoornis, mag ik nog wel autorijden eigenlijk???![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Yoppie het volgende:
goeiedag.
Ik heb een persoonlijkheidsstoornis, mag ik nog wel autorijden eigenlijk???![]()
omg helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eej Blub, ik heb je zaterdagavond gemist op het museumplein in Ede... Epica trad er op
uhm ja dat vraag ik me soms ook wel eens af..quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *growl*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omg helemaal vergetenwaren ze goed?
grmbll zat ik bij wat vrienden predator voor de 300e keer te kijken.. had ik daar kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *growl*
Ge-wel-dig! Gezellig sfeertje ook! En het was lekker weer
Slechte planning hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
grmbll zat ik bij wat vrienden predator voor de 300e keer te kijken.. had ik daar kunnen zijn![]()
Hiepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Wel je eigen foam meenemen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hiephiep
hoera voor Waxxer!
Vanavond feest @ su casa?
Sue Casa komt ook?! Gezellig, benieuwd of ze dr zus Mie Casa dan ook meeneemt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"As they say at my friend Sue Casa's house: mi casa es su casa."
Waar ken jij Mie Casa van?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sue Casa komt ook?! Gezellig, benieuwd of ze dr zus Mie Casa dan ook meeneemt.
Via Sue Casa natuurlijk!quote:
Had ik ook kunnen weten.quote:
Nou moet die smiley nog roze....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb een prachtige smilie gevonden! [afbeelding]
![]()
Ehm, foto?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word gek van die opmerkingen van "wat zie je er zo onschuldig uit, met je haar anders" ...ik ga NU naar de kapper
![]()
![]()
Hij is zijn homozoon gewend... Die probeert al tijden 2 mannetjes in elkaar te drukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:23 schreef Andyvie het volgende:
Vaders....die zijn soms zo dom he? Wat is er nou zo moeilijk aan de volgende zinnen:
Er ligt een zwart draad met een uiteinde los in de kast en een wit draad. Het zwarte draad eindigt met een vrouwtjes-stekker, het witte draad heeft hiervoor een verkeerde aansluiting. Ga naar de bouwmarkt en koop een mannetjes-stekker, maak die aan de witte draad en duw het mannetje en vrouwtje in elkaar.
Dat snapt mijn vader dus niet
Wat nog veel interessanter is...hoe weet ik dit allemaal zonder erbij te zijn? Homo's zijn over het algemeen toch helemaal niet zo technisch wat dit betreft?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:26 schreef tech het volgende:
[..]
Hij is zijn homozoon gewend... Die probeert al tijden 2 mannetjes in elkaar te drukken.
Ik weet niet wat jij onder homo's verstaat, maar mijn sexuele veurkeur staat mijn nick-keuze niet in de wegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat nog veel interessanter is...hoe weet ik dit allemaal zonder erbij te zijn? Homo's zijn over het algemeen toch helemaal niet zo technisch wat dit betreft?
Ik bedoel ook niet iedereenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef tech het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder homo's verstaat, maar mijn sexuele veurkeur staat mijn nick-keuze niet in de weg
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet iedereenje snapt wel wat ik bedoel!
Nou ja, ik ben eten bij een vriend, tot later en zo
Mijne niet hoor! Die weet wel dat een mannetje niet in een mannetje pastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:23 schreef Andyvie het volgende:
Vaders....die zijn soms zo dom he? Wat is er nou zo moeilijk aan de volgende zinnen:
Er ligt een zwart draad met een uiteinde los in de kast en een wit draad. Het zwarte draad eindigt met een vrouwtjes-stekker, het witte draad heeft hiervoor een verkeerde aansluiting. Ga naar de bouwmarkt en koop een mannetjes-stekker, maak die aan de witte draad en duw het mannetje en vrouwtje in elkaar.
Dat snapt mijn vader dus niet
Mijn schouder staat weer ter beschikking in De Still.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben weer in Nederland.
*Bradley mist, veel schouders nodig heeft*
de Still.?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn schouder staat weer ter beschikking in De Still.
Whiskycafe in Amsterdamquote:
Hieperdepiep! En wanneer mogen we taartjes komen eten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zie het verband tussen Desperate Housewives en een date niet zo..
Die kan je vast wel van Vlarp lenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedoel, als ik nou had gezegd "ik heb gisteren Euroboy: Hard On Location gezien", okee..
eh...hebben G_E en jij even een preppy -onderonsje? even pereppies onder mekaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die kan je vast wel van Vlarp lenen..
Wat is een preppy?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...hebben G_E en jij even een preppy -onderonsje? even pereppies onder mekaar?
toch maar even![]()
ik had vandaag mijn EERSTE TOEVALLIGE ontmoeting met een mede topic-user!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien kijkt een Echte Vent het alleen als het niet anders kan, tijdens een date, met de vooruitzicht op hetero sex..
Wie?! Wie?! Wie?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik had vandaag mijn EERSTE TOEVALLIGE ontmoeting met een mede topic-user!![]()
raden
tja, wie geheimen heeft, moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag tijdens de lunch wilde ik heel nonchelant en terloops vertellen dat ik Desperate Housewives had gezien, reageren collega's meteen met "Waaat!? Kijk jij daar naar, hoezo dat opeens, met wie dan had je soms een date, wat was daarvoor de aanleiding"..
Ik bedoel, als ik nou had gezegd "ik heb gisteren Euroboy: Hard On Location gezien", okee..
nee, ik had GEEN autorijlesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie?! Wie?! Wie?!
XMN8R? Wizzardragon? Vlarp?
It wasn't me!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie?! Wie?! Wie?!
XMN8R? Wizzardragon? Vlarp?
Ajuu! Jij zou beter moeten weten, als je het in je fotoboek over Yukine Honami hebt.quote:
Geheimen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef error het volgende:
[..]
tja, wie geheimen heeft, moet op de blaren zitten
Hou je dat niet geheim dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geheimen.. Wat is er nou geheimachtig aan Desperate Housewives kijken.
.
laat me nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ajuu! Jij zou beter moeten weten, als je het in je fotoboek over Yukine Honami hebt.
Rin! is niet preppy!.. Tenminste, dat denk ik, want ik weet nog steeds niet psies wat je bedoelt
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef error het volgende:
[..]
Hou je dat niet geheim dan?![]()
ik zou het wel geheim houden, maar ik kijk er niet naar. ik ben geen ....
Ik heb nog NOOIT naar Euroboy gekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets te vaak naar euroboy gekeken.
wel ijsje gegeten.
preppyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?![]()
![]()
en toch niet geneukt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef ajuu het volgende:
![]()
[..]
wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrdddddddraaaagggonnnnn
ja heel vriendelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
HODFR HODFR HODFR HODFR!!
meer van ditquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
sorry heb even slecht nieuws gekregen.
Eerder meer vanquote:
nu even niet maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef ajuu het volgende:
is er iemand in de buurt waar je aankwijt kan??
Sterkte met wat het ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
HODFR HODFR HODFR HODFR!!
Bram Blamage dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb m'n bakkes verbrand net aan de frikandel van m'n broodje frikandel..
Ik ga Bram Ladage aanklagen!
jah! die had natuurlijk een fel-geel stickertje op je frikandel moeten plakken met de waarschuwing dat die wel eens heet kan zijn!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb m'n bakkes verbrand net aan de frikandel van m'n broodje frikandel..
Ik ga Bram Ladage aanklagen!
Spreek het uit en denk Limburgs: zachte G... Bijna een H... Alle letters achter elkaar hardop uitspreken.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sterkte met wat het ook is.
Maar wat betekent hodfr in vredesnaam?![]()
![]()
You know mequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een woordgrap.. in m'n blog ook al
Je bent goed bezig
Nieuwe? welke is dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
You know me
*buren terroriseer met de nieuwe Coldplay CD*
A Rush of Blood to the Head! Ook erg goed...quote:
Allesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
A Rush of Blood to the Head! Ook erg goed...
Clocks
Ok, dan is X&Y een aanrader... is een tikkeltje zwaarder dan Rush of Blood, iets meer electronica, maar zooooo sfeervolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles
Ik moet binnenkort weer eens cd's gaan kopen ipv uitgaan
Helemaal jouw smaak dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok, dan is X&Y een aanrader... is een tikkeltje zwaarder dan Rush of Blood, iets meer electronica, maar zooooo sfeervol
Completely in lovequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helemaal jouw smaak dus
Ik zal weer eens een middagje bioj de mediamarkt gaan neuzen..
Whahahaha jah ok... als je ff niet oplet snap ik waaromquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whahahaha jah ok... als je ff niet oplet snap ik waarom
(zing)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
(zing)
Hoe komt er ketchup op m'n mouw?
Waarom bleef Adam Eva trouw?
Wat als Eva nu niet wou?
En hij moest erop bij jou?
Iedereen nicht...
(/zing)
vrij naar Robbie Williams
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
(zing)
Iedereen nicht zei het wicht
Moeder zei allicht
Maar in dat opzicht
Was vader gezwicht
VOnd alles best
Want dat was zijn plicht
(zing)
Zoiets?
Ja maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:08 schreef tech het volgende:
[..]
't komt van:
Hoe komt er ketchup op m'n mouw? / Why is there ketchup on my sleeve?
Waarom bleef Adam Eva trouw? / D'you think that Adam fancied Eve?
Wat als Eva nu niet wou? / What if Eve could not conceive?
En hij moest erop bij jou? / And he had to breed with Steve?
Iedereen nicht... / We'd all be gay...
Zeer grootquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja maar
Ja maar...
Dichterlijke vrijheid is toch een groot goed?
Lights go out and I can't be savedquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have put me down upon my knees
Oh I beg I beg and please singing...
Ehm ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k word alleen niet zo vrolijk van die muziek..'t is van die tegen-iemand-aan-willen-kruipen-muziek
Zo'n specifieke tijd dan ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm ja...
Van die ik-wil-tegen-iemand-aan-kruipen-op-een-zwoele-zomeravond-rond-23.00-uur-ofzo
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
En om m'n depribui compleet te maken:
[afbeelding]
En dan de special edition mét DVD
*brandt*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok, dan is X&Y een aanrader... is een tikkeltje zwaarder dan Rush of Blood, iets meer electronica, maar zooooo sfeervol
Ik "ook". Bij een heel goed winkeltje hier in de buurt. Snelle service hebben ze daar.quote:
Ik vind 'm het echte kopen wel waard eik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik "ook". Bij een heel goed winkeltje hier in de buurt. Snelle service hebben ze daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |