Wie?! Wie?! Wie?!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik had vandaag mijn EERSTE TOEVALLIGE ontmoeting met een mede topic-user!![]()
raden
tja, wie geheimen heeft, moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag tijdens de lunch wilde ik heel nonchelant en terloops vertellen dat ik Desperate Housewives had gezien, reageren collega's meteen met "Waaat!? Kijk jij daar naar, hoezo dat opeens, met wie dan had je soms een date, wat was daarvoor de aanleiding"..
Ik bedoel, als ik nou had gezegd "ik heb gisteren Euroboy: Hard On Location gezien", okee..
nee, ik had GEEN autorijlesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie?! Wie?! Wie?!
XMN8R? Wizzardragon? Vlarp?
It wasn't me!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie?! Wie?! Wie?!
XMN8R? Wizzardragon? Vlarp?
Ajuu! Jij zou beter moeten weten, als je het in je fotoboek over Yukine Honami hebt.quote:
Geheimen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef error het volgende:
[..]
tja, wie geheimen heeft, moet op de blaren zitten
Hou je dat niet geheim dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geheimen.. Wat is er nou geheimachtig aan Desperate Housewives kijken.
.
laat me nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ajuu! Jij zou beter moeten weten, als je het in je fotoboek over Yukine Honami hebt.
Rin! is niet preppy!.. Tenminste, dat denk ik, want ik weet nog steeds niet psies wat je bedoelt
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef error het volgende:
[..]
Hou je dat niet geheim dan?![]()
ik zou het wel geheim houden, maar ik kijk er niet naar. ik ben geen ....
Ik heb nog NOOIT naar Euroboy gekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets te vaak naar euroboy gekeken.
wel ijsje gegeten.
preppyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent geen schattige leuke jongen zoals ik?![]()
![]()
en toch niet geneukt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef ajuu het volgende:
![]()
[..]
wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrdddddddraaaagggonnnnn
ja heel vriendelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
HODFR HODFR HODFR HODFR!!
meer van ditquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
sorry heb even slecht nieuws gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |