Daarbij, wat is daar 2,50? Je kunt er niet eens wat de drinken van halen daar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef Cybart het volgende:
verkapte tvp.... en tevens hoi-zegger
@ SAJ... Walibi World....
konden ze geen korting geven op leuke pretparken...
(die hebben we in NL trouwens maar 1)
ja, en mijn achtertuin dan
je auto parkeren is daar toch ook (om in vlarptermen te blijven) STERVENSduur?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarbij, wat is daar 2,50? Je kunt er niet eens wat de drinken van halen daar.
Ik heb geen idee. Ik ben er één keer met de trein heengegaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
je auto parkeren is daar toch ook (om in vlarptermen te blijven) STERVENSduur?
en dat was ook meteen de laatste neem ik aanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben er één keer met de trein heengegaan.
Of ik moet nog een keer uitgenodigd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat was ook meteen de laatste neem ik aan
Lekker hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Stagiair is mengsel van
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Oei..
Ik heb al nooit op fok kunnen inloggen op m'n werkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
Ze hebben forum.fok.nl geblokkeerd op m'n werk
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem ontslag!
Ik kan wel op www.fok.nl maar niet op forum.fok.nl (nee, ook niet VIA fok.nlquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
is er geen tricky omweg dan om weer hier te komen ?
Ja, laten we binnenkort weer es naar het bölke gaan ofzo. (Y).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Töf effe een andere kant op ja?!
Wanneer gaan we uit?.
Ik heb nooit kunnen fok!-en op mijn werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel op www.fok.nl maar niet op forum.fok.nl (nee, ook niet VIA fok.nl)
Gaan we dansen in eenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Kreator het volgende:
Ja, laten we binnenkort weer es naar het bölke gaan ofzo. (Y).
Jaaaa! Headbangen, hakken, klei stampen en kantklossenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Kreator het volgende:
Beroerd idee idd. Laten we gezellig naar een lebbo tent gaan, wijven scoren.
Ik moet nog steeds eens aan de vrouw idd. Toch 's uitproberen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Kreator het volgende:
Beroerd idee idd. Laten we gezellig naar een lebbo tent gaan, wijven scoren.
Ik weet er nog wel 1 of 2 die je lekker vonden. (Y).quote:Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens aan de vrouw idd. Toch 's uitproberen..
Wie? Foto's!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef Kreator het volgende:
Ik weet er nog wel 1 of 2 die je lekker vonden. (Y).
Dat is geheim. hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie? Foto's!!
Volgens mij maak ik wel kans bij een (erg grappige) collega van me.
Ze had een jongetje moeten zijn verdorie.
Geheim, geschmeim!quote:
Metquote:Of jij een meisje....oh nee. huh?
tech mijn sexy zwembad studquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef tech het volgende:
@Krea: ik dacht dat jouw avatar een ambigram was, maar dat was niet zo, dus heb ik er zelf maar een gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt 'm ook op z'n kop lezen. Hij is dan identiek
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Kreator het volgende:
het doet me denken aan het bernini mysterie.
is dat weer met dat tooske schaapquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Kreator het volgende:
Waar is dan de lol van het balletjekriebelen, denk ik dan....
Nice. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
maagdelijkheid troef...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.
Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Helaaasquote:
jah hoor wel ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef tech het volgende:
[..]
You wish you were there!!
Alles in orde thuis?
kan dat met creno ook dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.quote:
Nu al? Mietjequote:Ik ga naar bed.
Trusté.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.
Hihihi.
dat wil je bij iedereenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoor wel ook
en jah duhhhh ik wou je maar al te graag in zwembroek zien![]()
sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat wil je bij iedereen
ik heb nog wel een foto van mezelf in een tinywiny handdoekje
Dat is geheim, hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Kreator het volgende:wie wie??? Toch niet die homo die op mijn bank spoot hè?
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is geheim, hihi.
Ik wil verdorie weten welke meisjes er op mij geilen ja!.
(Behalve karoltje dan, van die weet ik het.)
Ik doe niet aan grapjes...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Kreator het volgende:
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!
*dek...overtrek*quote:*bed*
One word is beterquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
*Coldplay - Speed Of Sound (C-64 Remix) door mn boxen laat knallen*
Boeien, das toch niet jou probleemquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
maat van me werkt bij EMI, die was niet zo heel happy dat ik vorige week het album al had
gemiddeld een keer per maand.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
Tsja, als ik kans zie om een ultra flauwe opmerking te maken, grijp ik zo'n kans uiteraard met beide handenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komen
Dus hij is zelf ook niet zo braafquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar da's altijd wel lachen
vooral als je bij hem iets ontdekt wat gekopieerd is
dat probleem heb ik nou ook alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
ik moet ook naar bed eigenlijk, maar om een of andere vage reden lukt het wéér niet....
*boos probeer te kijken*
dat je boos probeerd te kijken, maar dat dat dan niet lukt ?quote:
Nee van dat naar bed gaan pipoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dat je boos probeerd te kijken, maar dat dat dan niet lukt ?
stop eens met reageren, heb ik net msn afgesloten... word er hier op me gereageerd... zo kom ik nooit mijn bed in !quote:
Hou je kop danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:26 schreef creno het volgende:
[..]
stop eens met reageren, heb ik net msn afgesloten... word er hier op me gereageerd... zo kom ik nooit mijn bed in !
Komt dat vanwege die flauwe opmerking?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
*boos probeer te kijken*
De Nachtploeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef creno het volgende:
trusten en veel plezier aan de nachtploeg...
die mag ..... NU... beginnen
OMG !! wat zal het zijn, 2 kamers en een keukentje... totaal 40 m2 ofzo...? erruug klein voor 530.000 euro!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden jullie hier willen wonen? (New York)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Price: $650,000
Built: 1961
Doorman: Yes
Attended lobby: Yes
Concierge: Yes
Garage in building: Yes
Laundry in building: Basement
Storage available: Yes
Pets allowed: Yes
Okee. Het is in New York, Upper West Side.. Maar dan nog. Omgerekend 530.000 euro!
Voor de verandering: ja. Ik moet vandaag banden laten verwisselen... Die lui zijn pas ZO laat open: 8 uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:55 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen! Ben ik gewoon de eerste vandaag?
pffftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
Yeah..
*half uur vóór de wekker wakker was*
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het vandaag trouwens ook weer voor dag...?
Ja, zoals je ziet ben ik erg van de eigengeilerij en chronisch aandachtsziekquote:
geloerd? huh? ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik erg van de eigengeilerij en chronisch aandachtsziek
Ik heb ab-so-luut geen tijd om jarig te zijn
Weer een reden om Jehova's Getuige te worden
Heb je al stiekem geloerd? Ja he?
Mja maar ik bedoelde dat anderequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
geloerd? huh? ik?
moest het toch ff checken waarom vandaag zo belangrijk was he
nou volg ik je niet meerquote:
valt ook wel mee.. 'k zoek het gewoon op hoorquote:En jij bent één grote Fokker-database, dat weet ik wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het vandaag trouwens ook weer voor dag...?
Me pandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou volg ik je niet meerwaar moet ik geloerd hebben?
[..]
valt ook wel mee.. 'k zoek het gewoon op hoor
voordat je er zat 1x he.. maar nu nog niet.. is het zo'n bende dan?quote:
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!quote:
Ná de verhuizing he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
voordat je er zat 1x he.. maar nu nog niet.. is het zo'n bene dan?
als ik weer in Z ben en tijd heb zal ik wel eens loeren
Die is al geweest! Zelfs de vleurj leg der al in!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!
He-le-maal goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Die is al geweest! Zelfs de vleurj leg der al in!
Ik wacht wel op de foam party.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over dat pand gesproken: wanneer is de verf-party?!
Is die ná de verf-party en vóór de housewarming-party?quote:
Ik denk na de housewarming party. Als het house te warm wordt gepartied komt de foam party om af te koelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is die ná de verf-party en vóór de housewarming-party?
gaan we wel ijs halen als het te heet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk na de housewarming party. Als het house te warm wordt gepartied komt de foam party om af te koelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |