tech mijn sexy zwembad studquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef tech het volgende:
@Krea: ik dacht dat jouw avatar een ambigram was, maar dat was niet zo, dus heb ik er zelf maar een gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt 'm ook op z'n kop lezen. Hij is dan identiek
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Kreator het volgende:
het doet me denken aan het bernini mysterie.
is dat weer met dat tooske schaapquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Kreator het volgende:
Waar is dan de lol van het balletjekriebelen, denk ik dan....
Nice. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
maagdelijkheid troef...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.
Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Helaaasquote:
jah hoor wel ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef tech het volgende:
[..]
You wish you were there!!
Alles in orde thuis?
kan dat met creno ook dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.quote:
Nu al? Mietjequote:Ik ga naar bed.
Trusté.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.
Hihihi.
dat wil je bij iedereenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoor wel ook
en jah duhhhh ik wou je maar al te graag in zwembroek zien![]()
sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat wil je bij iedereen
ik heb nog wel een foto van mezelf in een tinywiny handdoekje
Dat is geheim, hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Kreator het volgende:wie wie??? Toch niet die homo die op mijn bank spoot hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |