tech mijn sexy zwembad studquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef tech het volgende:
@Krea: ik dacht dat jouw avatar een ambigram was, maar dat was niet zo, dus heb ik er zelf maar een gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt 'm ook op z'n kop lezen. Hij is dan identiek
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Kreator het volgende:
het doet me denken aan het bernini mysterie.
is dat weer met dat tooske schaapquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Kreator het volgende:
Waar is dan de lol van het balletjekriebelen, denk ik dan....
Nice. Thx.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
maagdelijkheid troef...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij moet je eerste balletjes nog kriebelen, mefinks.
Waar?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt cliché het Musical Awards gala*
Helaaasquote:
jah hoor wel ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef tech het volgende:
[..]
You wish you were there!!
Alles in orde thuis?
kan dat met creno ook dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:32 schreef tech het volgende:
[..]
Daar ben ik ook door geïnspireerd. Ik maak die dingen aan de lopende band tegenwoordig.. Gewoon met Paint.
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.quote:
Nu al? Mietjequote:Ik ga naar bed.
Trusté.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken nog wel 1 of 2 jongens die jou best leuk zouden vinden.
Hihihi.
dat wil je bij iedereenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoor wel ook
en jah duhhhh ik wou je maar al te graag in zwembroek zien![]()
sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
dat wil je bij iedereen
ik heb nog wel een foto van mezelf in een tinywiny handdoekje
Dat is geheim, hihi.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Kreator het volgende:wie wie??? Toch niet die homo die op mijn bank spoot hè?
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is geheim, hihi.
Ik wil verdorie weten welke meisjes er op mij geilen ja!.
(Behalve karoltje dan, van die weet ik het.)
Ik doe niet aan grapjes...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Kreator het volgende:
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!
*dek...overtrek*quote:*bed*
One word is beterquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
*Coldplay - Speed Of Sound (C-64 Remix) door mn boxen laat knallen*
Boeien, das toch niet jou probleemquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
maat van me werkt bij EMI, die was niet zo heel happy dat ik vorige week het album al had
gemiddeld een keer per maand.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
Tsja, als ik kans zie om een ultra flauwe opmerking te maken, grijp ik zo'n kans uiteraard met beide handenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komen
Dus hij is zelf ook niet zo braafquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar da's altijd wel lachen
vooral als je bij hem iets ontdekt wat gekopieerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |