Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is geheim, hihi.
Ik wil verdorie weten welke meisjes er op mij geilen ja!.
(Behalve karoltje dan, van die weet ik het.)
Ik doe niet aan grapjes...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef Kreator het volgende:
Ja en dan zeg je straks dat jij een grapje maakte omdat je het gewoon wou weten! ha! ik ben niet zo dom als de leraar op de LTS zei!
*dek...overtrek*quote:*bed*
One word is beterquote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
*Coldplay - Speed Of Sound (C-64 Remix) door mn boxen laat knallen*
Boeien, das toch niet jou probleemquote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
maat van me werkt bij EMI, die was niet zo heel happy dat ik vorige week het album al had
gemiddeld een keer per maand.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
lekt Madonna?
Tsja, als ik kans zie om een ultra flauwe opmerking te maken, grijp ik zo'n kans uiteraard met beide handenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten, was alleen wel benieuwd wie er met zooooooo'n flauwe opmerking zou komen
Dus hij is zelf ook niet zo braafquote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar da's altijd wel lachen
vooral als je bij hem iets ontdekt wat gekopieerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |