En t probleem daarmee isquote:
dak um nie snapquote:
Ach, k pakte *random* wat uit mn MuziekLijstje:quote:
welkom bij TT volgens CDP.quote:
Het is gewoon net zoals ik ben:quote:
Doet me denken aan 'Niet Te Breken'.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gewoon net zoals ik ben:
Niet Te Volgen
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef AnGabhar het volgende:
http://www.google.com/search?q=%22breed+daglicht%22
Uw zoekbewerking - "breed daglicht" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Ik dien een motie in voor Nederlandstalige titels dan wel een verplichting tot ondertitels.
Goh, ik wist niet dat de Duitse leraar van Koot & Bie ook homo was.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef AnGabhar het volgende:
http://www.google.com/search?q=%22breed+daglicht%22
Uw zoekbewerking - "breed daglicht" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Ik dien een motie in voor Nederlandstalige titels dan wel een verplichting tot ondertitels.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dien een motie in voor verplichting tot Engelse les.
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dien een motie in voor verplichting tot Engelse les.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan..
Ik zou yvonne maar weer gaan mailen om Grote_Verwachtingen terug te krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan..
Ik peins er niet over, monsieur Castormaisons.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou yvonne maar weer gaan mailen om Grote_Verwachtingen terug te krijgen..
Dat klinkt een stuk minder geil dan beaverhausen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik peins er niet over, monsieur Castormaisons..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |