En t probleem daarmee isquote:
dak um nie snapquote:
Ach, k pakte *random* wat uit mn MuziekLijstje:quote:
welkom bij TT volgens CDP.quote:
Het is gewoon net zoals ik ben:quote:
Doet me denken aan 'Niet Te Breken'.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gewoon net zoals ik ben:
Niet Te Volgen
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef AnGabhar het volgende:
http://www.google.com/search?q=%22breed+daglicht%22
Uw zoekbewerking - "breed daglicht" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Ik dien een motie in voor Nederlandstalige titels dan wel een verplichting tot ondertitels.
Goh, ik wist niet dat de Duitse leraar van Koot & Bie ook homo was.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef AnGabhar het volgende:
http://www.google.com/search?q=%22breed+daglicht%22
Uw zoekbewerking - "breed daglicht" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Ik dien een motie in voor Nederlandstalige titels dan wel een verplichting tot ondertitels.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dien een motie in voor verplichting tot Engelse les.
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dien een motie in voor verplichting tot Engelse les.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan..
Ik zou yvonne maar weer gaan mailen om Grote_Verwachtingen terug te krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil-ie ook nog dat alleen nog maar Nederlandstalige gebruikersnamen worden toegestaan..
Ik peins er niet over, monsieur Castormaisons.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou yvonne maar weer gaan mailen om Grote_Verwachtingen terug te krijgen..
Dat klinkt een stuk minder geil dan beaverhausen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik peins er niet over, monsieur Castormaisons..
oneens, geef mij maar wat haar (niet teveel, niet te weinig) anders is 't zo, ehm, plakkerig enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:02 schreef DennisMoore het volgende:
Wel jammer van dat haar onder z'n navel..
The OC is de 2005 versie van Beverly Hills 90210 meets Melrose Placequote:
Die snap ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
anders is 't zo, ehm, plakkerig enzo.
mijn-lieve-godquote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The OC is de 2005 versie van Beverly Hills 90210 meets Melrose Place
Ervaring leert mij dat lichaamshaar dat geschoren is, stoppelig is, ik bedoel, stoppelig+zweterig.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
mijn-lieve-god
dat is gewoon te erg!
De ware camp-experience gaat over het zoeken naar grenzen, en deze ruimschoots overschrijdenquote:
Kamperen is zooo 2003!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De ware camp-experience gaat over het zoeken naar grenzen, en deze ruimschoots overschrijden
Scheren is wegens de stoppels idd geen goed idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ervaring leert mij dat lichaamshaar dat geschoren is, stoppelig is, ik bedoel, stoppelig+zweterig.
Mien god, een grap is ook ECHT niet aan jou besteed hequote:Op zondag 5 juni 2005 19:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Camp
Goh, zelfkennis heb je welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ben idd niet zo goed in het herkennen van grappen :-/
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef creno het volgende:
misschien vond ie hem niet leuk genoeg
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef creno het volgende:
ik heb vrijdag weer staan kukkelen en staan moelebakken, met inbegrip van tong
http://home01.wxs.nl/~vand1165/30filja.wav
Nee, ik kijk nou MTV..quote:
Nee, het is nu een uurtje hahaquote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
Allemaal?!
Leuk, dat wordt dus de hele week Paris Hilton.
Grote_Verwachtingen, Eng3l, Gek Nederlands Snotjoch, Beverhuizen, Tovenaardraakquote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes naast Singstar 1 en Singstar Party gezetquote:
ronald_rquote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grote_Verwachtingen, Eng3l, Gek Nederlands Snotjoch, Beverhuizen, TovenaardraakNeh.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes naast Singstar 1 en Singstar Party gezet![]()
Grote_Verwachtingenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grote_Verwachtingen, Eng3l, Gek Nederlands Snotjoch, Beverhuizen, TovenaardraakNeh.
overbodige opmerkingquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef creno het volgende:
ik heb vrijdag weer staan kukkelen en staan moelebakken, met inbegrip van tong
http://home01.wxs.nl/~vand1165/30filja.wav
net toen ik je wilde gaan zoenen rende je als een hysterische beftekel naar buitenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb vrijdag niet staan klefbekken, tongtwisteren, of liplikken.
en ik heb zaterdag de hele dag met griep op bed gelegen.
vandaag weer beter, en nog wel gezwommen.
donderdag 20 november 2003 @ 16:54quote:Op zondag 5 juni 2005 20:37 schreef creno het volgende:
wanneer zijn jullie geregistreerd ? ik ben geregistreerd op: donderdag 4 oktober 2001 @ 10:52
Ikke welquote:Op zondag 5 juni 2005 20:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb vrijdag niet staan klefbekken, tongtwisteren, of liplikken.
en ik heb zaterdag de hele dag met griep op bed gelegen.
vandaag weer beter, en nog wel gezwommen.
Klaag ze aan voor psychische en emotionele schade.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:54 schreef Ryan_R het volgende:
Is het normaal dat de kap van een spotje uit elkaar knalt, zodat het glas door heel de huiskamer en zelfs tot in de keuken ligt, terwijl de lamp zelf nog heel is.![]()
Gebeurde gister bij ons thuis.
Die is ook leuk ja, maar 2 DVD's kopen vind ik wel weer voldoende voor vandaagquote:Op zondag 5 juni 2005 20:52 schreef keizerpinguin het volgende:
Deze film heb ik ooit lang geleden eens gezien echt geweldig!!
![]()
[afbeelding]
Zo erg?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef xman het volgende:
[..]
Ik weet nieteens meer hoe dat gaat zoenen.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ook
![]()
maar niet met degene die ik graag had willen zoenen![]()
maar het was wel lekker hahaha![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
net toen ik je wilde gaan zoenen rende je als een hysterische beftekel naar buiten![]()
Volgens mij hebben ze ondertussen de regels veranderd.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef xman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:54 schreef Ryan_R het volgende:
Is het normaal dat de kap van een spotje uit elkaar knalt, zodat het glas door heel de huiskamer en zelfs tot in de keuken ligt, terwijl de lamp zelf nog heel is.![]()
Gebeurde gister bij ons thuis.
Die lamp hangt er alweer een jaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:01 schreef keizerpinguin het volgende:
TELEKINESE!!!
Telekinese is de mogelijkheid om voorwerpen te laten bewegen door de geest
te gebruiken.
of GEESTEN!!
[afbeelding]
of gewoon niet strak genoeg vast gedraait...
Het was toch iets met neus op..nee wacht..hmmm..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ondertussen de regels veranderd..
Zoenen is eigenlijk heel simpel. Je tuit je lippen en maakt dan de beweging die je maakt als je een zoen in de lucht geeft. Probeer het daarna op je hand. Want iemand op de lippen zoenen, verschilt niet veel van iemands lichaam zoenen. Zoen bijvoorbeeld je vingers van de zijkant, waarbij je je vinger een beetje tussen je lippen doet. De beweging die je dan maakt, maak je ook bij het zoenen. Meestal begin je met korte zoenen, die vanzelf langer worden. Hoe je het precies moet doen, is zo niet te zeggen. Hoe je zoent, hangt namelijk ook af van wat je partner doet en dat is niet te voorspellen. Het belangrijkste is dat je je kaak ontspannen houdt en het ziet als een spelletje. Wordt het een prestatie die je moet leveren, dan is het speelse eraf en verdwijnt het plezier.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef xman het volgende:
[..]
Ja goed lieffie...maarre..weet jij hoe je moet zoenen?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:04 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieverds allemaal
hoe is het met julie
Oeh dankje schat!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Zoenen is eigenlijk heel simpel. Je tuit je lippen en maakt dan de beweging die je maakt als je een zoen in de lucht geeft. Probeer het daarna op je hand. Want iemand op de lippen zoenen, verschilt niet veel van iemands lichaam zoenen. Zoen bijvoorbeeld je vingers van de zijkant, waarbij je je vinger een beetje tussen je lippen doet. De beweging die je dan maakt, maak je ook bij het zoenen. Meestal begin je met korte zoenen, die vanzelf langer worden. Hoe je het precies moet doen, is zo niet te zeggen. Hoe je zoent, hangt namelijk ook af van wat je partner doet en dat is niet te voorspellen. Het belangrijkste is dat je je kaak ontspannen houdt en het ziet als een spelletje. Wordt het een prestatie die je moet leveren, dan is het speelse eraf en verdwijnt het plezier.
jah hoezo wil je dat dan met me doenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ja goed lieffie...maarre..weet jij hoe je moet zoenen?
Nouhou als we het er toch over hebben..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoezo wil je dat dan met me doen
gets wat ben je weer opppervlakkigquote:
ja hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen dan?![]()
Cool dat worden dan wij viertjes..jij, ik, diemetdielangenaam en onse avatar hunk..uitgeprint.quote:
maar uhm jah hoe doe je dat dan met zijn 4en tegelijkquote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef xman het volgende:
[..]
Cool dat worden dan wij viertjes..jij, ik, diemetdielangenaam en onse avatar hunk..uitgeprint.
Jij ging het me toch leren?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:16 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar uhm jah hoe doe je dat dan met zijn 4en tegelijk![]()
... oh!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
net toen ik je wilde gaan zoenen rende je als een hysterische beftekel naar buiten![]()
Nou ok dan ga ik wel met jou en die andere gozermetdielange naam met dat printpapier!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah uhm 1 op 1 maar als dat printpapier der ook nog tussen moet![]()
schaam jequote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar met z'n vieren zoenen is wat lastig, ik stel voor dat wij onze monden elders op malkanders lichaam begeven
Joh! Les 1 moet nog beginnen voor mij..das voor gevorderden!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar met z'n vieren zoenen is wat lastig, ik stel voor dat wij onze monden elders op malkanders lichaam begeven
jah wat een stouterd hequote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef xman het volgende:
[..]
Joh! Les 1 moet nog beginnen voor mij..das voor gevorderden!
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
schaam je![]()
dat doen we niet op de eerste zoendate
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah wat een stouterd he
mijn maagdelijke ik en mezelf, vonden het al ver gaan![]()
mijn maagdelijkheid is maagdelijker dan de jounequote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!![]()
Ik geloof lang niet dat jij zo onschuldig bent zoals je je voordoet!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!![]()
Mijn maagdelijkheid zegt dat hij bewijzen wil zien!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
mijn maagdelijkheid is maagdelijker dan de joune
Wel veel praatjes voor een maagdquote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah wat een stouterd he
mijn maagdelijke ik en mezelf, vonden het al ver gaan![]()
Onschuldig tot anders bewezen!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik geloof lang niet dat jij zo onschuldig bent zoals je je voordoet!
schaam jequote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook zo 't idee dat 'ie graag z'n tong mag roeren
zullen we meten en vergelijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef xman het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid zegt dat hij bewijzen wil zien!![]()
en praatjes vullen geen gaatjesquote:
'k Heb (nog) geen fotoboek o.i.d.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
schaam je
waar is jou fotoboek dan zet ik er iets heel stouts
Your like cruella de vilquote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb (nog) geen fotoboek o.i.d.
nou met een liniaal ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ok kom maar.
Maar hoe meet je zoiets eigenlijk?
hahahaquote:
?Que?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
Your like cruella de vil
evillllllllll evilllllll,![]()
uhm nee die liniaal gaat nergens inquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Zo van hoe dieper ie gaat..hoe minder maagdelijker je bent?![]()
Douche-zequote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche ik vertrek zo naar
[afbeelding]
doei![]()
Ohquote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nee die liniaal gaat nergens in
jij viespeuk we zijn hier met nette dingen bezig![]()
hahah vooruit je krijgt een kusje omdat je zo actief meedoetquote:
Je gaat terug in de tijd?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche ik vertrek zo naar
[afbeelding]
doei![]()
'tuurlijk, jij met je fruitige leeftijd van 18 jaartjesquote:Op zondag 5 juni 2005 21:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah vooruit je krijgt een kusje omdat je zo actief meedoet
maar toch ben ik veel puurder![]()
Ow.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nee die liniaal gaat nergens in
jij viespeuk we zijn hier met nette dingen bezig![]()
bne toevallig al 20 over 1 maand en nog altijd even fruitigquote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk, jij met je fruitige leeftijd van 18 jaartjes
dan ben ik maar 'n ouwe bok...
Welk jaar leven we dan??quote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
bne toevallig al 20 over 1 maand en nog altijd even fruitig
en jah ouwe bokeerst fotos dan oordeel ik :p
jah lieverdquote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welk jaar leven we dan??
't is nu toch 2003, niet???![]()
dit ben ikquote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
en jah ouwe bokeerst fotos dan oordeel ik :p
siejeee 1 en al evilquote:
Nja, meer hare krishna of Bhagwanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
siejeee 1 en al evil
helemaal in rood, de kleur van duivel
cruellaaaaa
Sail Amsterdam '95 (denk ik)quote:
Ok Rob (ik blijf je wel Rob noemen..das veel korter)..dan weten we dat ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sail Amsterdam '95 (denk ik)
(eh, ik heet geen Rob, site is van een vriend van me)
Goed idee "rob"quote:Op zondag 5 juni 2005 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
fair enough
anyhoo, 'k ga nu pitten, morgen moet ik er weer bitter vroeg uit
ik weet wel wat over de badmeetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet van nix..
Dus die arme onschuldige tech is samen met gemene Olaf56 gaan naborrelen?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet wel wat over de badmeet
lees kug zun post
en geen van beide heeft zich al gemeldquote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus die arme onschuldige tech is samen met gemene Olaf56 gaan naborrelen?.
het was natuurlijk ook in de TONGEL- RAPEquote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Meetings zijn Eng. Ik heb het altijd al gezegd..
quote:Our son just told us he that he might be gay. There are two hundred other boys in this camp. Now, I could explain to you what might happen if we left him here, but I'm a lady and I don't use that kind of language.
mogguhquote:Op maandag 6 juni 2005 06:02 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zwemmen was gezellig! Helemaal niet eng of zo.
@Kug: ik had gebeld, maar ik kreeg je voicemail.
Die is echt ziek jaquote:Zieke roker naar de rechter
Gepubliceerd op maandag 06 juni 2005
De 67-jarige Peter Römer zal van tabaksfirma BAT genoegdoening eisen voor de schade van 25 jaar roken. “Ik wil dat de tabaksindustrie zich verantwoordt voor tientallen jaren bedrog en verzwijging.”
je kan ook de NS gaan aanklagen als weer eens iemand voor de trein springt..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geweldig hoe sommige mensen echt zo denken
Of Walibi aanklagen als je misselijk word in een achtbaanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je kan ook de NS gaan aanklagen als weer eens iemand voor de trein springt..![]()
Foei je bent homoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet trouwens zeggen dat als een aantrekkelijke vrouw haar borsten accentueert, dit best wel afleidend werkt..
dat heb je mij nooit horen zeggen..quote:
Dan zijn het net stuiterballenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat heb je mij nooit horen zeggen..![]()
maar goed volgens mij kijk je er altijd wel naar als ze erg opvallen.. omdat je juist niet probeert te kijken![]()
Kleine Pinguin?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef keizerpinguin het volgende:
was om half 7 thuis....en om half 9 moest de kleine weer een fles en lag hysterisch te gillen
![]()
maar sliep daarna weer tot een uur of half 12![]()
dus nog wel een beetje geslapen ben alleen zo dood!
Die ga ik zondag zienquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja joh, maakt binnenkort zijn debuut in Madagascar![]()
Zal vanvond speciaal voor jou nog een keertje kijken, ok?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je nooit goed gekeken op mijn gay.nl profiel
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zal vanvond speciaal voor jou nog een keertje kijken, ok?![]()
je zit toch wel op T3 he?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de hele tijd een 'wegwezen-hier-wordt-zo-college-gegeven'-vrees
slecht hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee man, ik zit zowaar op me eige honkqua studie dan
Ja van die stoere, heel hetero HTS-jongens die heel behouden zijn opgevoedquote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
slecht hoor
in gebouw T lopen veel meer jonges rond
das waar.. vort naar de pabo en sociale studies dan jijquote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja van die stoere, heel hetero HTS-jongens die heel behouden zijn opgevoedsubtiel gezegd
in de zomer?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is druuuuk vandaag.. en ik ga hier ook nog eens 5 weken 40uur vakantiewerk doen
joh aangetekende brief kan meevallen hoor, bankpasjes worden ook aangetekend verstuurdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, ik moet een aangetekende brief ophalen....wat heb ik nou weer gedaan
Ja, maar het probleem is dat ik niks verwacht, ook geen bankpasjes oid, dus ben gewoon erg benieuwd wat het is (ik heb ook nog nooit iets aangetekend ontvangenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef creno het volgende:
[..]
joh aangetekende brief kan meevallen hoor, bankpasjes worden ook aangetekend verstuurd
pas als het een gerechtelijke brief is moet je je zorgen maken
die hoef je ook niet te verwachten die worden je gewoon een paar maanden of een jaar voor je andere pas vervalt opgestuurd!! bij mij wel iig (maar niet aangetekend)quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat ik niks verwacht, ook geen bankpasjes oid, dus ben gewoon erg benieuwd wat het is (ik heb ook nog nooit iets aangetekend ontvangen)
Die moest ik altijd ophalen. Vind ik wel een prettiger idee trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die hoef je ook niet te verwachten die worden je gewoon een paar maanden of een jaar voor je andere pas vervalt opgestuurd!! bij mij wel iig (maar niet aangetekend)![]()
je moet ze toch eerst een keer bij de automaat van de bank gebruiken voordat je ze ergens anders kan gebruiken.. dus criminelen staan dan iig op de camera van de geldautomaatquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die moest ik altijd ophalen. Vind ik wel een prettiger idee trouwens.
ja ik ook maar daar kreeg ik geen kans voor dus...............quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die moest ik altijd ophalen. Vind ik wel een prettiger idee trouwens.
Ik heb iedereen van gisteren inmiddels weer online gezien, dus dat moet goedgekomen zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef petre86 het volgende:
goeiemiddag
iedereen levend uit eindhoven teruggekomen trouwens?
en heb je nog sappige zwembad roddels ?!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb iedereen van gisteren inmiddels weer online gezien, dus dat moet goedgekomen zijn
Nee, eigenlijk niet. Er was wel afgesproken dat we wat roddels in de wereld zouden helpen, maar daar doe ik niet aan mee...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef creno het volgende:
[..]
en heb je nog sappige zwembad roddels ?!
Morgen na 10 uur pas. Ik ga wel in de pauze van mijn werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef creno het volgende:
oe oe oe ! ga eens halen, ik brand van schieuwnierigheid
ow echt ?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Morgen na 10 uur pas. Ik ga wel in de pauze van mijn werk.
nog maar 4 dagen werken en dan ben ik weer werkloos
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef tech het volgende:
[..]
Jij zelf toch?Althans gerelateerd aan je eigen grootte!
Dat doen ze toch niet aangetekend?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:54 schreef creno het volgende:
dan zou het dus je ontslag-brief kunnen zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef Waxxer het volgende:
Xman!!!!!!! Jij hebt mijn leven gered!!!! Doordat ik de sleutels had opgehaald was ik door al mijn geld heen, ik balen en alles, en toen bedacht ik me.... hey, ik had boodschappen bij de Aldi gedaan!Dankzij JOU was er niets aan de hand!!
![]()
Goeiemorgen heel eventjes vanuit D.![]()
dan ben je nog wel even bezigquote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
TOPPIC vOl!!
Die zijn ze op het bedrijf waar ik werk vergeten te sturen, dus dat kan het ook niet zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
ow echt ?
dan zou het dus je ontslag-brief kunnen zijn
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
LOL!
Word ik zojuist door de tandarts op m'n gsm gebeld, of ik binnenkort weer voor halfjaarlijkse controle wil langskomen. Op welke termijn? Ehm, komende vrijdag? Prima!.
In combinatie met een slecht gebit.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef creno het volgende:
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellen
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellen
Wat nemen ze bij je af? (Behalve je geld...)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mijn tandarts is ook klant van mij, maar dat is mijn huisarts ook, alle kroegbazen ook...
dat klinkt echt fout hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
heel nederland zijn potentiele klanten van mij haha
alles... groente/fruit/vlees/zuivel/kruidenierswaren/brood/kaas/tabakquote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat nemen ze bij je af? (Behalve je geld...)
quote:
Oja, da's waar ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:56 schreef creno het volgende:
alles... groente/fruit/vlees/zuivel/kruidenierswaren/brood/kaas/tabak
Beetje jammer dat ie niet in nieuw venster opent..quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De fotoboekindicator doet het weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |