oneens, geef mij maar wat haar (niet teveel, niet te weinig) anders is 't zo, ehm, plakkerig enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:02 schreef DennisMoore het volgende:
Wel jammer van dat haar onder z'n navel..
The OC is de 2005 versie van Beverly Hills 90210 meets Melrose Placequote:
Die snap ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
anders is 't zo, ehm, plakkerig enzo.
mijn-lieve-godquote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
The OC is de 2005 versie van Beverly Hills 90210 meets Melrose Place
Ervaring leert mij dat lichaamshaar dat geschoren is, stoppelig is, ik bedoel, stoppelig+zweterig.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
mijn-lieve-god
dat is gewoon te erg!
De ware camp-experience gaat over het zoeken naar grenzen, en deze ruimschoots overschrijdenquote:
Kamperen is zooo 2003!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De ware camp-experience gaat over het zoeken naar grenzen, en deze ruimschoots overschrijden
Scheren is wegens de stoppels idd geen goed idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ervaring leert mij dat lichaamshaar dat geschoren is, stoppelig is, ik bedoel, stoppelig+zweterig.
Mien god, een grap is ook ECHT niet aan jou besteed hequote:Op zondag 5 juni 2005 19:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Camp
Goh, zelfkennis heb je welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ben idd niet zo goed in het herkennen van grappen :-/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |