Die zijn ze op het bedrijf waar ik werk vergeten te sturen, dus dat kan het ook niet zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
ow echt ?
dan zou het dus je ontslag-brief kunnen zijn
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
LOL!
Word ik zojuist door de tandarts op m'n gsm gebeld, of ik binnenkort weer voor halfjaarlijkse controle wil langskomen. Op welke termijn? Ehm, komende vrijdag? Prima!.
In combinatie met een slecht gebit.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef creno het volgende:
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellen
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt zeker een zeer goeie verzekering als de tandarts JOU gaat bellen
Wat nemen ze bij je af? (Behalve je geld...)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mijn tandarts is ook klant van mij, maar dat is mijn huisarts ook, alle kroegbazen ook...
dat klinkt echt fout hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
heel nederland zijn potentiele klanten van mij haha
alles... groente/fruit/vlees/zuivel/kruidenierswaren/brood/kaas/tabakquote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat nemen ze bij je af? (Behalve je geld...)
quote:
Oja, da's waar ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:56 schreef creno het volgende:
alles... groente/fruit/vlees/zuivel/kruidenierswaren/brood/kaas/tabak
Beetje jammer dat ie niet in nieuw venster opent..quote:Op maandag 6 juni 2005 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De fotoboekindicator doet het weer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |